Дискусії між фахівцями щодо створення ідеального сайту, який буде максимально оптимізований під пошукові машини, досі не вщухають. Так спробуємо розібратися, як можна створити такий сайт.
Для створення власного Інтернет ресурсу, веб-майстру необхідно вивчити початкові етапи програмування і дизайну. Дуже важливо вибирати для наповнення свого веб-ресурсу тільки саму нову, цікаву та актуальну інформацію. Як правило, веб-майстри тільки розпочинають свою діяльність, мають туманне уявлення про SEO-просування сайту і основних його напрямках. Саме тому при створенні сайтів виникає багато помилок, в результаті чого пошуковики погано сприймають просувний ресурс, або не бачать його взагалі. При аналізі найбільш розповсюджених помилок, фахівцями було виявлено ряд правил. Вони допоможуть починаючому веб-майстру, в такому складному процесі, як створення конкурентоспроможних інтернет-ресурсів.
Якщо ви вирішили щоб ваш сайт жив на безкоштовному хостингу, то прочитайте про те як вибрати безкоштовний хостинг.

Правило № 1. Потрібно вводити мета-теги, які допомагають записати головну інформацію сторінки, відображати наповнення сайту, і показувати інформацію про власника ресурсу. Крім цього, за допомогою мета-тегів можна вказати ключові слова своєї сторінки. Пошукові машини будуть використовувати ці дані для індексації вашого сайту, з подальшим встановленням рівня його релевантності, тому так важливо не залишати поля мета-тегів порожніми. Саме грамотне заповнення цих полів є основою можливістю отримати додатковий трафік з пошукових систем.

Правило № 2. Для того щоб веб-ресурс був успішним, необхідно правильно підібрати набір ключових слів, які будуть характеризувати ваш сайт. Для цього скористайтеся сервісами, наприклад, таким як direct.yandex.ru. При заповненні полів мета-тегів будьте акуратні і не робіть помилок в орфографії, інакше пошук по заданій системі буде неефективний, пошукова машина просто не розпізнає ваші ключові слова. Щільність ключових слів повинна становити близько чотирьох-восьми відсотків. Тільки не переборщіть з наповненням ключами ваших статей, в цьому випадку можна отримати вже не любов яндекса і гугла, а заробити АГС або якийсь інший фільтр.

Правило №3. Всі кнопки меню та графічні елементи сайту треба прописувати alt, якщо вашому сайту звичайно потрібен додатковий трафік. На даний момент багато користувачів інтернету сидять на тарифах від трафіку, або підключаються до мережі через мобільний і звичайно всіляко намагаються заощадити якомога більше своїх грошових коштів, оскільки цей трафік досить дорогий. Наприклад, показ графічних елементів у веб-браузері відключають. Тому підписуйте кожне зображення кнопкою alt, і тоді користувачі сайту будуть знати, які елементи відключені, адже якщо меню ресурсу має графічний вигляд, коментарі alt допоможуть здійснювати повноцінне просування ресурсу, навіть не дивлячись на те, що показ графічних елементів відключений. Так, що тут говорити, я сам, поки не пересів на безліміт, постійно обрубував картинки в браузері, а на сайти з потужною графікою взагалі волів не заходити. Прописувати альтернативний текст на зображенні необхідно ще й тому, що можна отримувати трафік з пошуку по картинках, а для цього варто трохи оптимізувати їх назви.

Все більше людей не тільки дізнаються про такі блага цивілізації як iphone, тому і ремонт iphone стає все більш затребуваним. Та воно й зрозуміло, адже при необережному поводженні ламається абсолютно все.

А для чого вам ідеальний сайт? Мені здається, що ідеальних сайтів, які б задовольняли всі запити просто не існує. Працюйте і орієнтуйтеся на ту конкурентну нішу, яку ви для себе обрали і будемо вам щастя. Переваги фріланса настільки очевидні для багатьох, що немає нічого дивного в тому, що ряди тих, хто заробляє в інтернеті поповнюються щодня.

Схожі записи

  • Створення персонального сайту. Складно створити персональний сайт
  • 3 причини для створення блогу.
  • Початківець копірайтер.Дивимося телевізор з користю
  • Пошук в Google. Фішки які роблять його ефективніше.
  • Створення сайту: Воронеж розглядає переваги для компанії
  • Урок 17. Різні мікроформати пошукачів: як вони працюють?
  • Урок 16. SEO: ТИЦ і PR сайту — дізнатися, перевірити і підняти