Якщо ви довгий час возитеся з SEO-просування, але як і раніше відчуваєте на своєму шляху непроникну стіну, яка заважає сайту вийти в ТОП, то вам слід знайти причину невдач. Серед найбільш поширених можна виділити наступні:

1. Неправильна оптимізація. Не можна наївно вважати, що наявність безлічі згадок ключової фрази дасть вам переваги, навпаки, за подібний спам пошуковик накладе фільтри, і сторінки ще дуже довго не з’являться в зоні видимості користувачів. Тому не потрібно кілька разів вживати ключевики в основних тегах, не потрібно виводити їх списком, не варто забезпечувати занадто велику частоту. Також слід остерігатися і недооптимизации. Грамотно використовуйте всі необхідні теги: title, h1, img (alt, title), description, strong.

2. Більше одного запиту на сторінку. Саме такий хід у багатьох випадках заважає сайту вийти в ТОП. Адже релевантність сторінки наближається до мінімальної позначки, і тоді робот присвоює їй мінімальну цінність. Дві ключові фрази можуть бути застосовані разом, тільки якщо у них обох дуже низька частота і конкурентність.

3. Неприродна посилальна маса. Сюди можна приписати безліч факторів:
a. Занадто швидке придбання посилань, так званий «контрольний вибух», особливо якщо справа стосується нового сайту. Необхідно розміщувати посилання попутно з розвитком ресурсу, приміром, додали один матеріал – можете сміливо брати одну-дві посилання. Можете чергувати розміщення статей через Міралінкс і постових через Gogetlinks або Ротапост.

b. Наявність великої кількості однакових анкорів. З-за них посилання склеятся і багато з них не принесуть ніякої ваги.

c. Безліч лінків на одну і ту ж сторінку (найчастіше, на головну). Краще всього створювати різнобічну масу, в якій буде задіяно якомога більше ваших сторінок.

d. Використання донорів з однаковими параметрами. Робот може запідозрити недобре і справедливо розсудити, що посилальна маса набирається штучними шляхами, а не самостійно. Тому не чуждайтесь бек-лінків з самих різних за рівнем донорів за віком, пузомеркам, індексації і т. д.

e. Застосування каталогів та обміну посиланнями. Дані методи передбачають пессимізації, так як їх ненатуральність занадто явна.

f. Врахуйте, що якщо щось заважає сайту вийти в ТОП, то це можуть бути ще й посилання з Sape, які не люблять ні Яндекс, ні Google. Це ж можна сказати і про всіх інших автоматичних біржах, у яких використовуються скрипти. Краще всього купувати контекстні посилання на довгі терміни.

Ну і звичайно ж дуже важливо, щоб ваш сайт був постійно доступний, для цього не варто шкодувати коштів і якщо вам для компанії буде потрібно купити наприклад сервер HP ProLiant ML110 G7, то будьте впевнені, що воно того варто. Якщо проект ще не великий і не вимагає свого виділеного сервера розміщувати його стоїть на надійному хостингу. І ще зверніть увагу на швидкість завантаження сайту — пошуковики не дуже шанують сайти які занадто довго вантажаться, так і показник відмов у таких сайтів куди вище.

Схожі записи

  • Ефективне просування Вашого сайту в інтернеті
  • Як скласти семантичне ядро сайту.
  • Вартість просування сайту
  • База Пастухова — мій набір сеошника. Перші результати.
  • Карають пошуковики за сапку — особистий досвід.
  • SMO – вигідна альтернатива розкрутки сайтів
  • Про гарантії на просування сайту