Метатэги необхідні для полегшення роботи пошуковим роботам, так як вони містять у собі всю необхідну їм інформацію. Їх заповнення не обов’язково, але бажано для кожного розвивається ресурсу.
«Keywords» (ключові слова)
Як правильно вибрати ключові слова:
1) Зробіть аналіз тексту, виділіть всі важливі слова, що зустрічаються кілька разів, і впишіть їх у «keywords». Наприклад: замовлення автобуса. Якщо ця фраза згадується саме в даному виді, так і залиште.
2) Не повторюйте по можливості одне і те ж слово кілька разів поспіль, щоб ваш сайт не визнали за спам.
3) Не використовуйте занадто поширені слова типу «сайт», «скачати» — така сторінка буде непомітна серед тисяч подібних.
4) Не пишіть «keywords» великими літерами. Цієї краси все одно ніхто не побачить, а ось пошуковики можуть порахувати ваших велетнів новими словами і не видати посилання на ресурс користувачеві, який введе запит малими літерами.
5) Орфографія щодо ключових слів має подвійну функцію. Якщо ви точно знаєте, що ваше слово входить у число так званих «популярних» помилок (наприклад: сходи – сходи), включіть у «keywords» обидва варіанти.
6) Пишіть ключові слова через пробіл, не використовуйте коми – їх не дуже люблять пошукові роботи.
7) Стежте за кількістю символів, щоб їх разом з пробілами було не більше 1000.
Що таке релевантність?
Від англійського «relevant» – «істотний, важливий». Релевантність — у сфері інформації означає відповідність за змістом між запитом і отриманим повідомленням. Пошукові машини при індексуванні вмісту сторінок роблять аналіз всіх слів, що зустрічаються в тексті, складаючи з них таблиці з урахуванням частоти повторення цих слів. Коли користувач вводить запит, пошукова система зіставляє його з таблицями і виводить посилання на ті сторінки, де релевантність (тобто відповідність слів) більше. Однак це не означає, що якщо ключові слова вписати в кожне речення, навіть використовуючи різні форми, наприклад, автобус в Європу, автобуси в Європу, на автобусі в Європу і т. д., ваші рейтинги зростуть. Пошукові машини давно навчилися розпізнавати і відстежувати будь-які спроби спаму, і ви ризикуєте дуже швидко потрапити в чорний список.
Потенційна аудиторія
Важливе значення для правильного підбору ключових слів має оцінка потенційної аудиторії відвідувачів вашого ресурсу: вік, освіта, сфера зайнятості.
Враховуючи цю інформацію, можна припустити, якими, найімовірніше, словами і фразами вони будуть користуватися в пошукових запитах, та підібрати тексти саме під них.
Наприклад, якщо ваш сайт присвячений дитячій психології і розрахований на аудиторію молодих мам, безглуздо вставляти в матеріали заумні слова – пошукові системи вважатимуть ваш сайт вузькоспеціальним, видадуть за запитом професійним психологам, і в результаті ніхто не отримає бажаного.
«Description» (опис)
Короткий опис сайту. При його складанні слід застосовувати максимальну конкретність і стислість. Текст опису слід скласти так, щоб ваш сайт не можна було сплутати ні з яким іншим.
Довжина вмісту «description» не повинна перевищувати 200 символів.
Схожі записи
- Ефективне просування Вашого сайту в інтернеті
- Просування в інтернеті каталогів продукції
- Важливий фактор успішного просування сайту – унікальний контент
- +100$ за участь у конкурсі «просування неминуче»
- Відлік пішов
- Просування неминуче — якщо діяти старанно