Доброго часу доби всім заглянула на upgoing.ru сьогодні ми продовжимо тему, розпочату в сьомому уроці. Тоді ми розглянули такі аспекти статейного просування як підбір ключових слів та удосконалення сео-контенту, а заодно звернули увагу на сео-верстку.

Щоб досягти високого рівня монетизації і стати джерелом стабільного доходу, сайт повинен займати досить високу позицію в рейтингу популярних пошукових систем. Одним з перевірених часом і ефективних способів підвищити позицію сайту в рейтингу пошукової видачі є статейное просування, сутність якого полягає в розміщенні на сторонніх сайтах seo-статей з органічно виписаними посиланнями, що ведуть на просувний ресурс.

Просування статтями: що потрібно знати оптимізатора?

Статті як інструмент просування

Незважаючи на те, що розглянута технологія розкрутки носить назву «просування статтями», все ж основна роль належить не самим текстам, а посиланнях, які в них вписуються. Пошукова система віддає перевагу при ранжируванні тим майданчикам, загальна вага зовнішньої посилальної маси яких більше. Іншими словами, чим більше посилань з сторонніх сайтів посилаються на просувний ресурс, тим більше у нього шансів зайняти омріяне місце у рейтингу «топ-10» пошукової видачі. Але чому ж обов’язково вписувати посилання в статті, адже їх можна просто в чистому вигляді розміщувати на зовнішніх ресурсах мережі? Вся справа в тому, що пошукові роботи навчилися розпізнавати продажні посилання і не враховують їх вага при ранжируванні сайтів. У той же час, просування статтями, яке передбачає органічне вписування тих же посилань на тексти, змушує пошукові машини розцінювати такі посилання як природні, індексуючи сторінки з сео-статтями. Проте стаття може потрапити під фільтр пошукової системи, якщо остання запідозрить якийсь підступ. Щоб уникнути цього, необхідно вживати посилання в строго тематичних статтях. До речі, вага посилання, оточеній тематичним текстом, в рази більше, ніж вписаною в нетематическую статтю. А якщо оптимізувати статтю під низькочастотний запит, то можна вивести її в пошукову видачу і зробити її самостійним джерелом трафіку на просувний сайт.

Джерела отримання статей для просування

Існує три способи одержання seo-текстів, на яких засноване все просування статтями – це власноручне написання, переклад або генерація та замовлення у копірайтерів. Кожен із названих способів має свої особливості, переваги і недоліки. До сео-статтями пред’являються досить великі вимоги щодо форми і змісту. Так, надзвичайно важливо, щоб текст був унікальним, тобто у всьому Інтернеті не знайшлося б аналогічною або дуже схожою статті. Незважаючи на те, що seo-статті створюються, головним чином, для пошукових машин, вони розміщуються в відкритих розділах сайтів, а, значить, можуть бути прочитаними людьми. Це накладає додаткові вимоги до змісту таких текстів.

Статті для просування повинні бути зі змістом, написані грамотним, але зрозумілим для користувачів мовою. Дотримати всі ці умови досить складно непідготовленій людині, однак професійний копірайтер впорається з цим завданням в два рахунки. Не варто економити на замовлення статей у фахівців, переводячи іноземні тексти з закордонних сайтів, оскільки на це піде багато часу, а технічний переклад все одно потрібно буде «облагороджувати», для чого потрібні специфічні навички. Фахівці з просування сайтів не рекомендують використовувати метод генерації текстів. Навіть складна генерація легко розпізнається пошуковими машинами, які моментально викидають сторінки з такими статтями з індексу, тому вони не приносять належного ефекту.

Що потрібно врахувати при розміщенні сео-статей

Створити якісні унікальні сео-статті – півсправи, потрібно ще розмістити їх в мережі. Для цього потрібно підібрати підходящу площадку, що можна робити як самостійно, так і звернутися до допомоги фахівців. Послуги з підбору майданчики для розміщення статей для просування надають посилальні брокери, так само можна відвідати біржу статей. Сайт-донор повинен бути відвідуваним, добре оформленим, мати унікальний контент і як можна більш повно індексуватися у всіх популярних пошукових системах. Найкращих результатів від просування можна домогтися, використовуючи як можна більшу кількість якісних сео-статей. Однак це зовсім не означає, що всіх їх потрібно розмістити одночасно. Необхідно нарощувати кількість розміщуваних сео-статей поступово. Якщо влаштувати посилальний вибух, розмістивши одночасно велику кількість статей для просування, то це може насторожити пошукових роботів, які проігнорують майданчики з такими статтями, і вони не принесуть користі для просування. При правильному підході статейний маркетинг здатний швидко вивести сайт на високі позиції рейтингу пошукової видачі. Проте єдиною необхідною умовою для цього виступає наявність належного досвіду, за відсутності якого можна витратити купу грошей даремно. Одержати максимальний позитивний ефект від такої розкрутки сайту можна, звернувшись до професійного посилального брокеру, який як ніхто знає всі тонкощі та нюанси статейного просування.

Схожі записи

  • Урок 17. Різні мікроформати пошукачів: як вони працюють?
  • Урок 15. Російська подкастинг і його роль в просуванні сайту
  • Урок 14. SEO: Поведінкові фактори — база для просування.
  • Урок 12. Що таке подкасти і для чого вони потрібні
  • Урок 11. Регіональна видача google: що це таке?
  • Урок 10. Просування сайту в регіонах
  • Урок 9. Супутникові карти місцевості в контексті просування сайту