Всім доброго часу доби, продовжимо роздуми про мікроформати, розпочаті в 17-му уроці.

Всі, хто коли-небудь мали або мають власний сайт, напевно знають про існування технології просування, заснованої на використанні мікроформатів. Практика показує, що ефективність даної методики з лишком виправдовує витрати, пов’язані з її застосуванням. Саме тому розкрутка сайту з використанням мікроформатів стає все більш популярною в наші дні. Даний вид розмітки вмісту сайту дозволяє зробити його більш привабливим для користувачів та більш простим в обробці для пошуковиків. Як результат, кількість користувачів, які приходять на сайт, стабільно зростає, а його позиції у видачі поступово піднімаються. Розглянемо більш детально, яким чином з використанням мікроформатів можна просунути сайт в пошукових системах.

Нарощування трафіку сайту

У більшості випадків мікроформати використовуються для того, щоб зробити майданчик більш відвідуваною і популярної серед користувачів. Яким чином це досягається? Мікроформати беруть участь у процесі формування фрагментів, які, як відомо, є головними магнітами, притягають увагу користувачів до майданчику та її вмісту. Привабливі фрагменти дозволяють звернути увагу на сайт великому числу користувачів популярних пошукових систем. Психологія користувачів така, що, якщо вони бачать привабливий фрагмент тексту статті, то у них виникає непереборне бажання зайти на майданчик і дочитати її до кінця. На цьому і базується методика нарощування трафіку з використанням мікроформатів. При цьому, чим більше розмічених микроформатами сніппетів буде використовувати сайт, тим більшу кількість зацікавлених користувачів з пошукових систем будуть приходити на цю площадку. Нарощування релевантного трафіку сайту проводиться ще й завдяки тому, що сайти, контент яких розмічений за допомогою мікроформатів, можуть брати участь у видачі не тільки великих популярних пошукових систем, але і спеціалізованих пошуків. Мова йде про спеціальних додатках і сервісах, які знаходять в мережі певну інформацію, акумулюють її, обробляють і надають своїм користувачам в найбільш зручному для них вигляді. Яскравими прикладами таких сервісів є каталоги товарів і послуг, які збирають в мережі інформацію з різних продають сайтів і розміщують актуальні пропозиції на своїх сторінках. Для продають майданчиків це плюс, оскільки участь у таких альтернативних пошукових сервісах означає можливість нарощування цільової аудиторії і зростання обсягу продажів. З кожним днем кількість таких пошукових додатків зростає, а разом з ним збільшується і кількість користувачів, які регулярно шукають інформацію з їх допомогою. У зв’язку з цим, використання мікроформатів дає великі можливості по залученню зацікавлених користувачів не тільки з основних пошукових систем, але і альтернативними напрямами.

Просування сайту в топ

Пошукові мікроформати відомі не тільки як засіб нарощування релевантного трафіку, але і як інструмент пошукового просування. При правильному підході до їх використання вони дозволяють помітно підвищити позиції сайту в рейтингу пошукових систем, а, значить, надати ще більше можливостей щодо нарощування обсягів цільового трафіку і поліпшенню показників монетизації. Сайти, що використовують мікроформати, можуть розраховувати на пріоритетне просування в топ видачі популярних пошукових систем. Це пов’язано, в першу чергу, з тим, що пошукові роботи заохочують політику майданчиків, які дбають про комфортне обробки текстового контенту пошуковими системами. Перед тим, як той чи інший сайт отримає позицію певної висоти в рейтингу видачі пошукача роботи ретельно перевіряють всі статті, на ньому розміщені. А великі сайти зі складною багатосторінкової структурою мають не один десяток статей. Не важко уявити собі, скільки сил і часу потрібно роботам, щоб перелопатити все це море текстів. Набагато швидше і простіше працювати з размеченными з допомогою мікроформатів статтями. Оскільки розмітка вимагає певних витрат часу і зусиль, то пошукові системи вважають правильним винагороджувати за це власників сайтів, і в якості заохочення виступає пріоритетне просування в топ пошукової видачі. Звичайно, не слід розраховувати на потрапляння в першу десятку відразу після впровадження мікроформатів – на це потрібен час. Але з цього моменту просування стартує прискореними темпами, що не може не радувати, адже чим швидше майданчик потрапить на перші рядки видачі, тим швидше вона зможе наростити рівень монетизації та прибутковості до бажаної висоти. Підвищення позиції сайту в пошуковій видачі сприяє ще і те, що майданчики, використовують мікроформати, користуються більшою популярністю серед людей, ніж інші сайти. І це проявляється, насамперед, у показниках їх відвідуваності. Практика показує, що використання мікроформатів дозволяє помітно наростити релевантний трафік сайту, що, в свою чергу, сприяє поступовому підвищенню позиції майданчики в рейтингу пошукової видачі. Роботи не мають права проігнорувати якісний ріст сайту, на що вказує стабільна позитивна динаміка його відвідуваності, і реагують на це адекватним чином, а саме: підвищують позицію майданчики в пошуковій видачі по популярним запитам користувачів.

Схожі записи

  • Урок 20. Чим небезпечний дубльований контент сайту?
  • Урок 19. Беклінків і критерії їх ефективності
  • Урок 17. Різні мікроформати пошукачів: як вони працюють?
  • Урок 15. Російська подкастинг і його роль в просуванні сайту
  • Урок 14. SEO: Поведінкові фактори — база для просування.
  • Урок 13. Що таке інструменти інтернет маркетингу і як їх використовувати?
  • Урок 12. Що таке подкасти і для чого вони потрібні