Всім читачам upgoing.ru доброго часу доби! Нарешті я вибрався в інтернет, а якщо бути точніше то він до мене добрався. Белтелеком просто порахував, що я занадто багато забираю трафіку ну і що-то стало коїтися з моєї лінією, підключення стало таким нестабільним, що працювати було просто нереально. Коротше тиждень без інтернету, навіть пошту не читав. Одне я зрозумів, що інтернет залежністю ніби як не страждаю, тому що різке збільшення агресії, а також неадекватної поведінки в ці дні не спостерігалося ? Хочеться вірити, що тепер зможу нарешті нормально попрацювати. Отже, продовжуємо наші маленькі уроки і сьогодні поговоримо про аналіз аудиторії сайту. (уроки для новачків, так що профі — ідіть лісом )))

Поведінка відвідувачів вашого сайту можна вгадати, знаючи загальні психологічні і маркетингові фактори сучасних інтернет-користувачів. Давайте подивимося, на що звертає увагу ваш відвідувач.

Поведінковий аналіз аудиторії сайту показує, що відвідувач стає клієнтом і покупцем тільки при наявності довіри до вас. Тільки переконавшись, що компанія або магазин, на сайт якої він потрапив, надійні і безпечні, зручні і вигідні, розпещений користувач зробить замовлення у вас. Тому аналіз аудиторії сайту повинен починатися з вивчення вашої купівельної аудиторії (статі, віку, соціального статусу), з метою виявити та задовольнити її потреби, створивши і наповнивши сайт саме найкращим для неї чином. Ось на які характеристики сайту звертають увагу відвідувачі.

Відповідний очікуванням аудиторії дизайн

Потрапляючи на сайт компанії, перше враження про неї відвідувач складе собі від дизайну. Тому, безперечно, дизайн повинен бути відповідним аудиторії: жіночої, чоловічої або дитячої, сфері діяльності (медклініка або продаж дисків). Дорогий дизайн з анімацією, флеш-ефектами – це не гарантія уваги у відвідувача. Навпаки, надлишок фарб і миготіння відлякує потенційного клієнта.

Більше довіри викликає класичний дизайн: два основних кольори і один додатковий, один-два стилю шрифту.

Докази надійності компанії.

Чітко і ясно напишіть про компанії, її формі власності (юрособа — плюс), історії, досягнення. Підкресліть, що ви існуєте на ринку не один місяць, розвиваєтеся і не зникнете завтра. Якщо ви маєте відповідні ліцензії та сертифікати, нагороди – обов’язково виставте на сайті фото. Якщо у вас є відомі партнери, вкажіть їх – це додатковий заклик до довіри.

Не зайвим буде розповісти про співробітників компанії, їх професіоналізмі. Якщо компанія робить що-небудь – розмістіть фото виробничого процесу. Якщо надає послуги — корисна фотогалерея, дає уявлення, як це відбувається.

Ясні опису товарів або послуг

Людина завжди хоче отримати за свої гроші конкретику, от і покажіть йому, що ви продаєте. На сайті повинні бути чіткі опису товару або послуги, найкраще – з фото та відеороликами.

Важливі всі характеристики товару, дані про виробника, гарантії, терміни та умови доставки. Можливість порівняння товарів, прочитання відгуків.

Якщо надаєте послугу – постарайтеся добре її описати. Наприклад, що в себе включає імплантація зуба, етапи і їх вартість.

І навіть описавши послугу або товар, дайте можливість відвідувачу залишити свої запитання до нього.

Відгуки на сайті

Інтернет-користувачі – стадні істоти і хитрі, вважають за краще вчитися на чужих помилках, тому намагаються прочитати відгуки про товари і послуги, перш ніж купити їх самим. Звідси правило: на вашому сайті повинні бути відгуки. Причому це стосується не тільки інтернет-магазинів, але будь-яких компаній. Позитивні відгуки можуть залишати як клієнти, так і партнери. Один нюанс: не перехвалити себе, все має бути природно.

Зручність зв’язку

Кожному відвідувачу повинно бути зручно зв’язатися з вами, купити товар чи послугу, задати питання. Контакти вказуйте усі можливі: телефони місто і мобільний, електронну пошту, Скайп, ICQ, онлайн на сайті. Але не перестарайтеся, даючи ще й адреси ваших сторінок в соцмережах. Головне – перебувати на зв’язку, а не давати реально непрацюючі контакти.

Важливо також вказати час роботи. Якщо магазин працює з 10 до 21, так і вкажіть, щоб не втратити покупців-«жайворонків». Якщо працюєте з покупцями вечорами і відповідаєте на дзвінки у вихідні – це плюс, вкажіть це.

Зручність покупки

Форма замовлення має бути максимально простою і зрозумілою, з можливістю відміни і прорахунку вартості вибраних товарів. Вкажіть, що всі дані клієнта конфіденційними і використовуються тільки для зв’язку з ним. Менеджер зобов’язаний зв’язатися з замовником протягом години після замовлення, і уточнити деталі угоди.

Оплату в інтернет-магазині має бути можливо зробити різними способами: на розрахунковий рахунок, на банківську картку, готівкою кур’єру, післяплатою, через інтернет-гаманці. Можливість доставки різними транспортними компаніями, кур’єром або самовивіз – зручні покупцям і вселяють довіру.

До речі, ніщо так не підвищує довіру покупця, як заявлена можливість повернення товару. Ризик є, але на практиці мало хто користується такою можливістю із-за незручності зворотного пересилання товару.

Менше реклами

Нарешті, аналіз аудиторії сайту буде зайвим, якщо ви вирішите підзаробити на продажу банерів і завесите ними сторінки, відволікаючи своїх клієнтів.

Схожі записи

  • Урок 17. Різні мікроформати пошукачів: як вони працюють?
  • Урок 15. Російська подкастинг і його роль в просуванні сайту
  • Урок 14. SEO: Поведінкові фактори — база для просування.
  • Урок 12. Що таке подкасти і для чого вони потрібні
  • Урок 11. Регіональна видача google: що це таке?
  • Урок 10. Просування сайту в регіонах
  • Урок 9. Супутникові карти місцевості в контексті просування сайту