Посилальне просування може творити чудеса, підвищуючи рейтингу сайту в пошукових на десятки позицій за короткий час. Однак щоб досягти такого успіху, потрібно вести грамотну політику управління посилальної масою, в основі якої повинні лежати принципи помірності і прагнення до нарощування ваги не за рахунок кількості, а за рахунок якості зовнішніх посилань.

Такий термін, як зворотні посилання, найчастіше звучить у контексті пошукового просування сайту. І це не випадковість, адже кожен оптимізатор знає, наскільки важливу роль відіграють зовнішні посилання у процесі просування сайтів в пошукових системах. Однак далеко не всі зворотні лінки є корисними – багато з них здатні знижувати позиції сайту в рейтингу популярних пошукових систем. Розглянемо, за яких умов зовнішня посилальна маса працює на просування сайту.

Оптимальна кількість

Для того щоб бэкликни були не просто атрибутом сайту, а дієвим інструментом його розкрутки, необхідно дотримуватися певні правила їх розміщення. В першу чергу, надзвичайно важливо, щоб беклінків розміщувалися в мережі в оптимальній кількості, тобто їх не повинно бути ні занадто багато, ні занадто мало. Надмірно велика кількість зовнішніх посилань може навести роботи пошукових систем на думки про те, що сайт промишляє розповсюдженням спаму, а наслідки цього відомі – майданчик потрапляє під дію спам фільтра. Якщо кількість зовнішніх посилань мало, то їх сукупного ваги виявляється не досить для того, щоб впливати на ранжирування сайту в пошукових системах. Іншими словами, мала кількість зовнішніх посилань залишається непоміченим роботами, і в такому разі інструмент не працює.

У контексті визначення оптимальної кількості посилань слід розглянути ще одне питання – це динаміка їх розміщення. Фахівці не радять розміщувати відразу велика кількість зовнішніх посилань в мережі, щоб не викликати до себе зайву увагу пошукових роботів. При ситуації посилального вибуху попадання сайту під дію відповідних фільтрів практично неминуче. Сайти під дією фільтрів не можуть працювати на повну потужність, так як вони не беруть участь у видачі, або потрапляють туди лише частково. Вийти з-під фільтрів, але це потребує чимало часу, сил і нервів. Набагато розумніше вживати превентивні заходи, грамотно керуючи посилальної масою, ніж потім насилу звільнятися від дії санкція пошуковиків.

Висока якість

Крім того, що беклінків повинні розміщуватися в мережі обережно і в помірних кількостях, необхідно також стежити за їх якістю, намагаючись довести його до максимальної позначки. Показником, який вимірює якість зовнішніх посилань, є вага. Чим більше важить посилання, тим вона більш корисна в контексті просування сайту в пошукових системах. Сайти з важкої посилальної масою мають незаперечну перевагу в контексті просування. Як показує практика, вони набагато швидше потрапляють у топ видачі популярних пошукових систем, а також простіше закріплюються на цих високих позиціях. Щоб отримати такі преференції, необхідно нарощувати вагу посилальної маси сайту всіма легальними методами. Для цього можна піти по інтенсивному шляху розвитку посилальної маси, або скористатися екстенсивними методами нарощування ваги зовнішніх посилань. У першому випадку мова йде про більш пильної уваги до майданчиків, на яких розміщуються посилання, у другому – про бездумне збільшення кількості зворотніх лінків без урахування якості донорських майданчиків. У цій справі не завадить регулярна перевірка сайту на seogadget або інших аналогічних ресурсах. Фахівці рекомендують нарощувати вагу посилальної маси, поєднуючи обидва підходи, тобто одночасно розміщувати в мережі все більше і більше посилань, вибираючи в якості донорів авторитетні трастові ресурси мережі. Важливо, щоб посилання вели з тематичних майданчиків, так як в такому випадку за ним на сайт зможуть приходити зацікавлені в тематиці просувається ресурсу люди.

Схожі записи

  • Урок 20. Чим небезпечний дубльований контент сайту?
  • Урок 18. Пошукові мікроформати і їх практичне застосування
  • Урок 17. Різні мікроформати пошукачів: як вони працюють?
  • Урок 15. Російська подкастинг і його роль в просуванні сайту
  • Урок 14. SEO: Поведінкові фактори — база для просування.
  • Урок 13. Що таке інструменти інтернет маркетингу і як їх використовувати?
  • Урок 12. Що таке подкасти і для чого вони потрібні