Урок 4. SEO: Підвищуємо usability сайту

0
4

Доброго часу доби, всім заглянула на upgoing.ru сьогодні чергова стаття із серії «уроки для початківців«, хоча, хто знає може і бувалі знайдуть якусь «родзинку» для себе. Наприклад, принцип Парето може найближчим часом значно змінити мій підхід до ведення блогів, на що повністю заб’ю, а що почну розвивати з подвоєною силою.

9 або 5.

Можливості короткочасної пам’яті кожної людини обмежені (становлять 7±2). Організуйте правильний usability сайту. Людський мозок не може одночасно встежити за 5-9 елементами. У результаті, можна зробити висновок: не слід захаращувати навігаційне меню (достатньо 5-7 пунктів). Це збереже на потрібній позиції usability сайту.

Потрібно розуміти, що оцінка юзабіліті це досить серйозна справа, ви можете зробити це самостійно, або попросити когось «зі сторони». Давайте розглянемо трохи докладніше на що слід звернути увагу при оцінці юзабіліті сайту.

Три кліка.

Не забувайте про елементарне правило трьох переходів. Для того щоб користувачу було приємно використовувати ваш сайт зробіть доступною всю інформацію на ньому в три кліка. Якщо з якоїсь причини цього зробити неможливо, то збережіть для юзера орієнтир, щоб він усвідомлював: де зараз знаходиться і куди слід переходити далі.

Дві секунди.

Рівно двох секунд повинно вистачити для реакції сайту на будь-який запит від юзера.

Правило Парето або 80/20.

Це свідчить, що потрібно брати до уваги лише тих користувачів, які безпосередньо важливі для вашої справи. Як показує практика, їх зазвичай не більше 20% від всієї маси гостей сайту. Саме ці 20% приносять Вам 80% загальної користі. Це одне з найважливіших правил usability сайту.

Логіка.

Завжди прагніть до логічного. Кожен елемент сайту повинен зберігати цілісність всього порталу, бути побудованим за єдиною логікою. Всі ці дії забезпечать зручність та простоту у навігації.

Швидкість.

Постарайтеся зробити можливим виконання всіх основних дій на вашому сайті швидким способом. Приміром, використовуючи прямі посилання або гарячі клавіші.

Я – господар.

Кожен користувач повинен бути абсолютно упевнений, що саме він керує процесом і йде в потрібному йому напрямку.

Зв’язок.

На Вашому сайті обов’язково повинен зберігатися доступ будь-якого способу зв’язку з Вами. Таким чином, ви покажіть вашу турботу користувачеві.

Швидка пам’ять.

Не варто перевантажувати короткочасну пам’ять користувача. Не захаращуйте сайт всілякими додатковими елементами, які будуть тільки заважати зосереджуватися користувачеві основної інформації. В іншому випадку, він може просто забути, навіщо взагалі зайшов на сайт.

Слідуйте по трьом принципам – логічність, доступність і простота. Саме вони є найбільш важливими параметрами для зрозумілих і зручних сайтів, так ви забезпечите найвище usability сайту.

Схожі записи

  • Урок 17. Різні мікроформати пошукачів: як вони працюють?
  • Урок 15. Російська подкастинг і його роль в просуванні сайту
  • Урок 14. SEO: Поведінкові фактори — база для просування.
  • Урок 12. Що таке подкасти і для чого вони потрібні
  • Урок 11. Регіональна видача google: що це таке?
  • Урок 10. Просування сайту в регіонах
  • Урок 9. Супутникові карти місцевості в контексті просування сайту

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here