Низька відвідуваність сайту – робота над помилками.

0
4

У абсолютної більшості вебмайстрів на початку кар’єри виникає одна і та ж проблема – сайт зроблено, все начебто красиво і функціонально, а народ не йде. Зізнаюся, у мене в свій час була така проблема. А от останнім часом не намилуюся на те як росте трафік на блоги, правда, немає лиха без добра — доводиться збільшувати витрати на хостинг ? Сьогодні я хотів би поговорити про причини, за яких можуть бути проблеми з відвідуваністю. Отже, почнемо по порядку:

1) Сайт не «розкручений»: якщо ви зробили хороший, цікавий, красивий і функціональний сайт (по-перше, відразу вітаю вас з цим!) – це ще не означає, що народ ломиться до вас, змітаючи все на своєму шляху. В Інтернеті є безліч низькосортних ресурсів, з безліччю помилок, завалених рекламою в три шари, але з високою відвідуваністю. Ви запитаєте, чому так відбувається? Та тому, що ці ресурси добре розкручені, а ваш – ні! Першим ділом, як тільки запустили (прямо в ту ж хвилину!) – біжіть реєструвати його у всіх пошукових системах і каталогах, що тільки попадеться вам на очі! Пам’ятайте – ваш сайт не може бути зареєстрований в занадто великій кількості каталогів! Каталоги як гроші – багато не буває! Каталоги корисні з двох причин: високі позиції в каталогах автоматично залучають на ваш сайт відвідувачів, і будь-яка позиція в каталозі все одно збільшує індекс цитування вашого сайту. Після того, як ви зареєстрували свій сайт скрізь, де тільки можна, варто переходити до пошуку партнерів. Однак це зовсім інша об’ємна тема. Про неї поговоримо як-небудь іншим разом. До речі, у мене є блог якому вже півроку, і я збираюся влаштувати йому прогін по каталогах.

2) Неправильний вибір загальної тематики сайту: тематика повинна бути одночасно цікавою, але і незаезженной. Наприклад, сайт «Ремонт карбюратора ВАЗ-2101» від самого початку приречений на провал. Тематика не повинна бути надто вузько спеціальною. Якщо вам так подобаються карбюратори, зробіть сайт «Ремонт карбюраторів від А до Я». З іншого боку, тематика і не повинна бути широкою до неймовірності. Наприклад, тематика кіно – хороша і популярна, але вже дуже популярна! Занадто багато сайтів по цій темі, і вони вже давно на ринку, так що щоб відняти у них хоч частина аудиторії вам доведеться або дуже багато грошей вкласти в просування і розкручування сайту, або ви повинні бути талановиті, як мінімум Спілберг. Не знаєте, яку тему вибрати? Зробіть сайт для дорослих! В цій ніші місця вистачить для всіх! До речі, я взагалі радив би всім веб-майстрам починати саме з цього. По-перше: тут все простіше (не потрібно думати про дизайн, навігацію та інше – головне зміст!). По-друге: на цьому можна дуже добре заробити на майбутні проекти, наприклад з допомогою спеціалізованих партнерських програм. Ну а так як я поки в цій ніші не працюю, то рекомендувати щось конкретно не буду.

3) Поганий контент: контент – це те, чим власне наповнений ваш сайт (тексти, фотографії, відео і т. д.). Поганий контент це:
а) не унікальний
б) застарілий
в) початкове нецікавий.
Чим поганий не оригінальний контент? По-перше: у вас можуть виникнути неприємності з його правовласниками. До тюремного терміну або навіть штрафу навряд чи звичайно дійде (хоча і таке буває), але проблем це вам все одно може значно поприбавить. По-друге: пошукові системи люблять унікальний контент! Сайти з унікальним контентом завжди будуть надаватися у видачі пошукової системи. І, нарешті, по-третє: відвідувачі не люблять не унікальний контент! Навіщо їм відвідувати ваш сайт, якщо можна відвідувати сайти – першоджерела? Виняток тут становлять тільки сайти, що спеціалізуються на зборі в інтернеті цікавих матеріалів з інших сайтів. Чим поганий застарілий і спочатку нецікавий контент, думаю, пояснювати немає сенсу. Що ж потрібно робити, щоб мати якісний контент? Найміть грамотного копірайтера, який буде постачати вам першокласний авторський контент. Розцінки на послуги грамотного копірайтера обійдеться вам мінімум в 300руб за 1000 знаків тексту . Хочете дешевше? Замовляйте рерайт (створення статей не з нуля, а на основі вже готового тексту). Ціни за самий якісний рерайт дорівнюють ціні за самий неякісний копірайт.

Ну ось власне і все для початку, бо статті на тему «як збільшити відвідуваність сайту» будуть продовжені, у міру можливості, звичайно ? . Адже від трафіку в кінцевому підсумку і залежить наш з вами заробіток. Був час, коли мене ще хвилювала низька швидкість інтернету, але цю проблему я для себе вже вирішив. Хоча, як показала практика швидкість ніколи не буває достатньою, її завжди хочеться ще більше.

Схожі записи

  • Оптимізація тексту
  • Збільшуємо відвідуваність сайту: Як змусити випадкового відвідувача приходити на ваш сайт знову і знову
  • Ефективне просування Вашого сайту в інтернеті
  • Урок 21. Збільшення трафіку природними методами
  • Як скласти семантичне ядро сайту.
  • Що заважає сайту вийти в TOP
  • Зв’язок унікального контенту і збільшення трафіку

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here