Конкуренція – явище, яке обов’язково спостерігається практично у всіх сферах діяльності, але особливо відчутна конкуренція у сфері створення та просування Інтернет-сайтів. Адже в мережі можна знайти величезну безліч однакових ресурсів, одні з яких займають перші рядки в рейтингах, а інші так і закриваються, ніколи не зацікавивши користувачів.
Те ж саме можна спостерігати і в сфері домінування систем веб-аналітики, які повинна враховувати розкрутка сайтів. Ніхто не стане сперечатися, що найбільш популярними сьогодні є Google Analytics і Яндекс.Метрика. Дані системи відрізняє професійний підхід до СЕО. Якщо ж оптимізатору необхідний звичайний лічильник на ресурс, то він може скористатися і іншими сервісами, яких сьогодні існує безліч.
Обидва сервісу були створені для вирішення однієї задачі, яка полягає в збиранні та поданні статистичних даних, на підставі яких спеціаліст по СЕО може приймати найбільш важливі і правильні рішення. Дану задачу обидва сервісу виконують по-різному, володіючи своїми перевагами і недоліками.
Google Analytics представляє дані про:
- загальна кількість відвідувань сторінок, переглядів ресурсу;
- кількість унікальних відвідувань;
- середній час перебування одного відвідувача на сайті, кількість переглянутих їм сторінок;
- кількість відмов;
- процентне співвідношення нових унікальних відвідувачів та тих, хто на нього повернувся – тобто, цільової трафік.
Яндекс.Метрика надає ті ж самі відомості в схожій формі. Обидві системи дають можливість збирати докладні дані про відвідувачів сайту – так, можна легко і швидко дізнатися, кого приваблює контекстна реклама інтернет сайту.
Google Analytics значно перевершує Яндекс.Метрику за поданням статистики по конкретних сторінок сайту, так як пропонує детальну і зручну статистику, яка дозволяє оптимізатору отримувати цікавлять його відомості. За загальним переконанням фахівців, Яндекс пропонує більш зручні інструменти – такі, як «Карта кліків» і «Карта посилань», чого немає в іншій системі.
В цілому, кожна з систем має своїми плюсами і мінусами і оптимізатору бажано використовувати обидві, що дозволить виконувати різні завдання, не обмежуючись в отриманні інформації.
Схожі записи
- 5 крутих в світі SEO-студій
- Створення та просування сайтів
- Нинішні реалії в просуванні сайтів
- Просування сайту своїми силами – це реально
- ROOKEE від Ingate — просування сайту чужими руками.
- Просування по трафіку
- Просування сайту або контекстна реклама?