Конкуренція – явище, яке обов’язково спостерігається практично у всіх сферах діяльності, але особливо відчутна конкуренція у сфері створення та просування Інтернет-сайтів. Адже в мережі можна знайти величезну безліч однакових ресурсів, одні з яких займають перші рядки в рейтингах, а інші так і закриваються, ніколи не зацікавивши користувачів.

Те ж саме можна спостерігати і в сфері домінування систем веб-аналітики, які повинна враховувати розкрутка сайтів. Ніхто не стане сперечатися, що найбільш популярними сьогодні є Google Analytics і Яндекс.Метрика. Дані системи відрізняє професійний підхід до СЕО. Якщо ж оптимізатору необхідний звичайний лічильник на ресурс, то він може скористатися і іншими сервісами, яких сьогодні існує безліч.

Обидва сервісу були створені для вирішення однієї задачі, яка полягає в збиранні та поданні статистичних даних, на підставі яких спеціаліст по СЕО може приймати найбільш важливі і правильні рішення. Дану задачу обидва сервісу виконують по-різному, володіючи своїми перевагами і недоліками.

Google Analytics представляє дані про:

  • загальна кількість відвідувань сторінок, переглядів ресурсу;
  • кількість унікальних відвідувань;
  • середній час перебування одного відвідувача на сайті, кількість переглянутих їм сторінок;
  • кількість відмов;
  • процентне співвідношення нових унікальних відвідувачів та тих, хто на нього повернувся – тобто, цільової трафік.

Яндекс.Метрика надає ті ж самі відомості в схожій формі. Обидві системи дають можливість збирати докладні дані про відвідувачів сайту – так, можна легко і швидко дізнатися, кого приваблює контекстна реклама інтернет сайту.

Google Analytics значно перевершує Яндекс.Метрику за поданням статистики по конкретних сторінок сайту, так як пропонує детальну і зручну статистику, яка дозволяє оптимізатору отримувати цікавлять його відомості. За загальним переконанням фахівців, Яндекс пропонує більш зручні інструменти – такі, як «Карта кліків» і «Карта посилань», чого немає в іншій системі.

В цілому, кожна з систем має своїми плюсами і мінусами і оптимізатору бажано використовувати обидві, що дозволить виконувати різні завдання, не обмежуючись в отриманні інформації.

Схожі записи

  • 5 крутих в світі SEO-студій
  • Створення та просування сайтів
  • Нинішні реалії в просуванні сайтів
  • Просування сайту своїми силами – це реально
  • ROOKEE від Ingate — просування сайту чужими руками.
  • Просування по трафіку
  • Просування сайту або контекстна реклама?