У вас вже є ідеї для створення власного інтернет-сайту. Мало того, ви знайшли компанію, яка буде займатися його розробкою, або зайнялися цим самостійно. Залишилася справа за малим – наповнити сайт контентом: текстами, що привертають увагу відвідувача. Будь це який-небудь бізнес або проект «для душі», ви створюєте його для певної аудиторії, яку потрібно залучити на ресурс. Люди заходять на сайт не тільки для того, щоб помилуватися красивими анімованими картинками і банерами. Вони хочуть отримати інформацію. І від того, в якій формі буде їм піднесений матеріал, залежить відвідуваність сайту і конверсія.

Є три способи отримати контент для створеного проекту.

Перший варіант, найпоширеніший і, мабуть, невдалий – писати статті самостійно. Здавалося б, що тут складного: сіл за комп’ютер і друкуй.

Плюс: ніхто краще вас не знає власну фірму (якщо мова йде про створення сайту-візитки якої-небудь компанії). Так чому б і ні? Давайте спробуємо. Отже, рік заснування, нагороди, телефони… Що ще? А що писати-то? Що буде дійсно цікаво відвідувачеві сторінки? Як написати так, щоб стаття привернула увагу? Як передати читачеві, що ваша компанія – найкраща і саме вам потрібно звертатися в разі чого?

Ще доведеться згадати правила російської мови, словотворення, складання речень. Тут же лізе на думку щось про «складнопідрядні», «складносурядні», «не з дієсловами пишеться окремо». Чи не завжди? Як же так, адже твори в школі завжди були на п’ять?

Мінус: виходить, що одночасно займатися бізнесом, розробляти нові проекти і писати статті не найкраща ідея. Це займає багато часу і вимагає великих трудовитрат. Потрібно шукати інші варіанти.

Таким чином, ми переходимо до розгляду варіанта номер два. Використання сторонніх фахівців для написання статей. В інтернет-середовищі їх називають «фрі-лансерами». Вони «живуть» на різних біржах фрі-ланса і відгукуються самостійно і швидко, достатньо лише опублікувати заявку.

Тут є свої плюси: їх працю відносно дешевий і серед них часто трапляються справді творчі особистості, здатні зробити якісний матеріал.

Мінусів, однак, в цьому випадку більше. По-перше, ми ніколи не бачимо з ким спілкуємося. Цілком ймовірно, статтю вам пише професійний журналіст. А може бути, це втомлена і озлоблена на весь світ домогосподарка. Її статті будуть на порядок нижче, несуть в собі негативний заряд, і навряд чи будуть сприяти успішному процвітанню бізнесу.

По-друге, де гарантія, що людина «на тому кінці» письменний в належній мірі? Дуже неприємною буде ситуація, якщо ваш партнер по бізнесу вкаже на відверту помилку в слові чи реченні, усміхнувшись. Ставлення до вас, як до серйозного партнера зміниться кардинально. Адже сайт, по суті, обличчя фірми.

Ну і, по-третє, людина може взяти в роботу статтю і зникнути. Ви чекаєте, фрілансер обіцяє, навіть якісь уривки відсилає. А потім йому ніколи, або інтернет відключився з вини провайдера. Або улюбленій кішці стало погано. Загалом, варіантів безліч. Підсумок один – наповнення сайту контентом затримується, настрій зіпсовано, передоплата пропала.

Також є ймовірність того, що статті, які фрілансер буде видавати за свої роботи, частково або повністю взяті з іншого сайту, журналу або газети, і рано чи пізно автор може пред’явити права на опублікований матеріал. Ситуація вийде прямо-таки не дуже приємна. Назвемо це п’ятим мінусом роботи фрі-лансера і будемо мати на увазі при замовленні статті – потрібно перевіряти і перевіряти ще раз, що знову ж займе багато часу.

Третій варіант наповнення сайту інформацією – замовити його в веб-студії. Які плюси ми маємо на виході?

1. Грамотний, з точки зору орфографії та граматики, текст;
2. Статті написані в тому стилі, який вам потрібен. Текст спеціалізований, таки зрозумілій, наповнений ключовими словами і сенсом. Є все, що необхідно для просування сайту;
3. Ніхто нікуди не зникне, не втече, і не буде постачати вас безглуздими виправданнями. Є терміни, які мають бути дотримані під що б то не стало;
4. Статті, замовлені в веб-студії, завжди унікальні. Студія сама буде займатися перевіркою цього, заощаджуючи ваш час і нерви;
5. Написанням статей будуть займатися тільки професіонали веб-студії, а не студенти першого курсу журфаку, які вважають себе супер-професіоналами;

Єдиний, мабуть, маленький мінус при замовленні статті в веб-студії – більш висока вартість, ніж у фрі-лансера. Але, по-перше, не така вже й велика різниця, якщо придивитися. А по-друге, це того варто. Набагато краще і зручніше, ніж сидіти і ворожити: попався вам порядна копірайтер, або колишній слюсар-сантехнік без освіти.

До того ж, потрібно враховувати, що сайти ви робите не кожен день і, відповідно, не так часто вам належить наповнювати. Хороша стаття пишеться один раз і надовго, можливо, назавжди. І ось наша порада: краще на цьому не економити. Замовлення статті в веб-студії може вирішити безліч проблем і дуже допомогти в розвитку вашого бізнесу.

Ну і наостанок вам гарна веб-студія з професійними копірайтерами — http://itsc.kz/web/copyright

Схожі записи

  • Як заробляти на копірайтингу не тільки на життя?
  • Копірайтинг: творче або комерційне початок?
  • Початківець копірайтер.Дивимося телевізор з користю
  • Урок 20. Чим небезпечний дубльований контент сайту?
  • Як копірайтер допоможе заробити на сайті
  • Історія початку без кінця…
  • Копірайтинг. Як писати цікаві статті?