Безумовно, першочерговим завданням для автора будь-якого сайту варто визначення тематики та підготовка контенту, який є саме тим, за чим відвідувачі відвідують той чи інший сайт. Але щоб людина, що зайшов на сайт залишився задоволений, і надалі ще повертався, цей контент треба подати йому в зручному, так сказати «радующем очей» вигляді. А тому, як тільки зміст і структура сайту продумані та готові, саме час задуматися над його оформленням, зокрема над колірною гамою. Адже від дизайну сайту залежить психологічне сприйняття інформації відвідувачем. Хоча, що стосується мене, то мені головне щоб на сайті був якісний контент, а як він буде оформлений — не настільки важливо.

Отже, як же впливає колірна гамма сторінки на відвідувача?
Відомо, що кожен колір викликає у людини в підсвідомості деякі певні асоціації. Таким чином можна стверджувати, що між природним сприйняттям людини і колірним поданням сайту існує певна залежність. Це явище відоме як «психологія кольору».
Чорний колір часто символізує твердість, точність, витонченість, і при тому може викликати відчуття тяжкості, як в прямому, так і в переносному сенсі. На сторінці чорний колір може породжувати асоціації ізольованості від навколишнього світу. Сторінки з чорним фоном можна робити для виділення серед інших, вираження особливих поглядів, адже більшість сторінок все-таки оформляють зі світлими фонами. Тому не дивно, що сайти з темним дизайном можуть більше кидатися в очі.

Сірий і бордовий кольори в більшості випадків надають відчуття солідності, поміркованості, консерватизму. Зазвичай використовуються для подання великий текстової інформації, для зручності читання.
Відтінки синього кольору можна використовувати для розслаблення, так як вони заспокоюють людину, надають відчуття свободи. У поєднанні з білим синій викликає у відвідувача асоціації з морем, вітром, легкістю, прохолодою, налаштовує на романтичний лад. Світлі тони синього також символізують чистоту, скромність.

Зелений — це колір природи, природності та помірності. Він є символом свіжості, здоров’я, повноти сил, радості. Так як бліді тони цього кольору викликають відчуття млявості, то його можна використовувати на тих сторінках, на яких відвідувач може затриматися на тривалий час, щоб не перенапружуватися. А щоб збалансувати його впливу, його бажано використовувати у поєднанні з білим, синім кольорами.
Червоний колір збуджує людини, використовується для залучення підвищеної уваги. Він виражає активність, агресивність, а також пристрасть, влада і велич. Варто виділити, що червоний колір спонукає людину до дії, надає сміливості і рішучості. Зважаючи на це буде доречно використовувати його у текстах, які закликають відвідувача вчинити певні дії. Проте ні в якому разі не варто ним зловживати, робити яскраво-червоні фону, тому що це може викликати роздратування і відсутність комфорту, стомлення очей, так що в підсумку можна навіть втратити цінного визитора. Принаймні так стверджує дизайн студія створення сайту moscowdesign.ru і з ними в цьому багато згодні.

Жовтий порівняно сильно привертає увагу і сприяє легкому запам’ятовуванню представленої інформації. Завдяки властивості жовтого кольору привертати увагу, а в деяких випадках як би і «обвораживать» очі відвідувача, його доречно використовувати для виділення важливих фрагментів, які обов’язково повинні бути помічені. Дуже непогано цей колір виглядає в якості фону, але не надто якрій, якщо текст писати чорним, коричневим, бордовим. Також для контрасту не погано підходить і синій, зелений кольори. Проте надмірне використання жовтого та помаранчевого може викликати роздратування, чого природно слід уникати.

Білий колір символізує чистоту, легкість. Його зазвичай використовують в якості фону. Темний текст на світлому фоні легко читається, не стомлює очей. У поєднанні з білим зручно використовувати синій, зелений, червоний, сірий кольори.
Хоча кожен колір викликає особливі асоціації, але дизайн студія створення сайту moscowdesign.ru не рекомендує на сайті використовувати занадто багато кольорів і перетворювати сторінку в веселку, що може надмірно дратувати зір. Кращим рішенням у більшості випадків є використання в основі двох-трьох кольорів, яким можна надати різноманітності за рахунок їх відтінків, але така гама кольорів буде куди легше сприйматися відвідувачем, ніж неосмислений набір всяких різнокольорових елементів, буде краще сприйматися візуально, а добре підібрана колірна послідовність не стомлює очей.

Часто у мене питаю, чому я досі працюю на дядька, тобто у мене часткова зайнятість в мережі, а я відповідаю, що ще не досяг стабільних 500$ на протязі 3 місяців. Ось такий от я ледащо і нічого з цим вдіяти не можу ? . Хоча ні, можу, звичайно, і навіть хочу, але поки не дуже виходить, а тому поки доводиться поєднувати роботу в офлайні і онлайні.

Схожі записи

  • Замутив кілька SEO-експериментів
  • Конкуренція бірж посилань — зло чи добро?
  • А що ви зараз читаєте?
  • Ефективне просування Вашого сайту в інтернеті
  • Для тих, хто зібрався створити сайт
  • Як скласти семантичне ядро сайту.
  • Тихіше їдеш — далі будеш, або як правильно починати просування сайту.