Конкуренція на високочастотні запити постійно зростає, пошукові алгоритми оновлюються і віддають перевагу активному та авторитетного сайту. Тому все більше сео-оптимізаторів переходять на розкрутку по низькочастотних запитах, знаходячи в цьому варіанті нові переваги.

Які ж переваги дає розкручування сайту по низькочастотних запитах порівняно з високочастотними?

1. Дуже низька конкуренція

Зазвичай серед низькочастотних запитів досить низька конкуренція, тож для їх просування в рейтингу пошукових систем не потрібна зовнішня підтримка у вигляді посилальної маси. Тільки в дуже популярних тематиках, де в наявності мало НЧ запитів, вони виявляються конкурентними.

2. Низька ціна запиту

З попереднього пункту випливає логічний висновок: для просування НЧ запитів не потрібні великі фінансові витрати, принаймні, на перших порах. Більш того, дуже багато низькочастотні запити за умови якісного контенту на сайті можуть самі вийти в ТОП.

3. Зростання трафіку

Так як просування по низькочастотних запитах передбачає необхідність створення додаткових сторінок з текстовим контентом, це збільшує кількість точок входу на сайт, а, отже, і його відвідуваність. У результаті, виходить постійне збільшення кількості цільових відвідувачів.

4. Досить контентного наповнення

Унікальний контент може містити в собі багато різних варіантів входження низькочастотних фраз. Якщо додати грамотну перелінковку, він може дати відмінні результати навіть без необхідності купувати зовнішні посилання.

5. Сайт в постійному розвитку

Якісний контент додають на сайт, найчастіше, порційно, по мірі готовності. Поки додаються нові розділи, статті, галереї і так далі, сайт вважається розвивається і це добре позначається на ставленні до сайту як відвідувачів, так і пошукових систем.

6. Великий обхват аудиторії

Динамічні сайти, які розвиваються, дуже перспективні і мають можливість охопити цільову аудиторію набагато ширше, ніж статичні. Наприклад, блог, присвячений сео-оптимізації, може охопити не тільки оптимізаторів і веб-майстрів, але і рекламодавців, маркетологів, потенційних клієнтів та інших зацікавлених осіб. НЧ запити можуть постійно змінюватися і, при актуальність тематики сайту, охоплення аудиторії буде тільки збільшуватися.

7. Не потрібен глибокий аналіз

Незважаючи на те, що багато хто вважають, що для просування по НЧ запитам потрібен глибокий аналіз і підбір фраз, на це питання можна подивитися інакше — просто розвивати сайт і наповнювати його якісним і унікальним контентом, що належать до основної або суміжній темами. Пізніше, проаналізувавши статистику відвідуваності сайту, можна будувати подальші плани з його розвитку.

Схожі записи

  • 5 крутих в світі SEO-студій
  • Створення та просування сайтів
  • Нинішні реалії в просуванні сайтів
  • Просування сайту своїми силами – це реально
  • ROOKEE від Ingate — просування сайту чужими руками.
  • Просування по трафіку
  • Просування сайту або контекстна реклама?