Кількість залучених користувачів, або трафік, є одним з ключових показників сайту. Даний показник, з одного боку, характеризує ефективність політики управління і просування сайту, з іншого – визначає його можливості монетизації. Природним прагненням власників ресурсів мережі є нарощування трафіку своїх майданчиків. Найбільш ефективними, надійними та безпечними є так звані природні методи залучення відвідувачів. Розглянемо їх.

Пошукове просування

Помітне збільшення трафіку – завдання не найпростіше, однак якщо скористатися безпрограшними методиками просування, такими як, наприклад, пошукова оптимізація, то цілком можна домогтися успіхів на цьому терені. Пошукова оптимізація вважається найяскравішим представником категорії природних методів просування сайту. З її допомогою збільшення трафіку сайту може знайти дійсно значні масштаби і швидкість. Сутність пошукової оптимізації як методики просування полягає у приведенні сайту у максимально повну відповідність до вимог роботів пошукових систем. Останні диктують правила гри під назвою «попадання в топ-10», і вийти на фінішну пряму виходить тільки у тих сайтів, яким вдається виконати усі вимоги пошукових систем і максимально відповідати алгоритмах ранжирування. За характером дій, здійснюваних у рамках оптимізації, вона поділяється на зовнішню і внутрішню. Зовнішня оптимізація передбачає вплив на все, що знаходиться за межами майданчика, а також якимось чином впливає на її позиції в пошукових системах. Внутрішня оптимізація – це комплекс заходів, спрямованих на вдосконалення самого сайту, який просувається. Просування сайту в топ-10 видачі пошукових систем займає мінімум часу при одночасному використанні методів зовнішньої і внутрішньої пошукової оптимізації – так досягається найбільш повне і комплексне вплив на всі фактори ранжирування.

Контекстна реклама

Крім пошукової оптимізації, збільшення трафіку може стати наслідком вдалого проведення рекламної кампанії в мережі. Практика показує, що контекстна реклама може встати в один ряд по ефективності з пошуковою оптимізацією, посиланнями і статейним просуванням, а також іншими технологіями, дієвість яких не вимагає доказів. Професійно спланована і проведена масштабна кампанія, спрямована на популяризацію сайту і його продукту, може збільшити обсяг релевантного трафіку в кілька разів, перетворивши майданчик з нікому не відомої в регулярно відвідувану тисячами гарячих шанувальників. Завдяки існуванню такого інструменту просування, як контекстні рекламні оголошення, можна за лічені години отримати стільки відвідувачів, скільки пошукове просування дає через місяць. Проте є у такої методики один істотний мінус – весь залучений трафік нестабільний, тобто він існує рівно стільки часу, скільки оплачується розміщення рекламних банерів. Як тільки можливості по фінансуванню вичерпуються, користувальницький потік вичерпується, і сайт знову потребує релевантному трафіку.

Схожі записи

  • Просування сайтів за трафіком нова течія. Оповідає MultiTOP.
  • Зв’язок унікального контенту і збільшення трафіку
  • Зростання трафіку завдяки використанню форумів
  • Як утримати відвідувачів на сайті?
  • Оптимізація тексту
  • Відловлюємо заблукав трафік
  • Збільшуємо відвідуваність сайту: Як змусити випадкового відвідувача приходити на ваш сайт знову і знову