Розширення клієнтської бази – основне завдання будь-якої компанії, що займається реалізацією послуг або товарів. За статистикою, залучення близько 85% нових споживачів досягається за допомогою реклами. Як відомо, попит породжує пропозиції, й сьогодні вартість рекламних площ і ефірного часу неухильно підвищується, при цьому раціональність інвестицій у рекламу в більшості випадків виявляється сумнівною.
В останні роки стрімку популярність почала набувати СМС реклама – одночасна надсилання текстового повідомлення рекламного змісту на номери мобільних телефонів клієнтів. Практика показує, що така форма презентації свого товару є дешевою та вельми ефективною. Піар-експерти стверджують, що СМС реклама є найбільш перспективною на сьогоднішній день. Разом з тим, виникає питання: Що реально отримує компанія в результаті такої рекламної акції? – Відповідь очевидна:
Незважаючи на всю ефективність, СМС реклама повинна застосовуватися розумно і дозовано. У вітчизняного споживача під дією неякісних і часто повторюваних ТБ-роликів сформувалося щось на зразок відторгнення реклами. Щоб не викликати такий ефект, слід дотримуватись 2 правила:
Робіть рекламу з розумом, і вона окупиться сторицею, більш докладно на сайті http://redsms.ru