Розширення клієнтської бази – основне завдання будь-якої компанії, що займається реалізацією послуг або товарів. За статистикою, залучення близько 85% нових споживачів досягається за допомогою реклами. Як відомо, попит породжує пропозиції, й сьогодні вартість рекламних площ і ефірного часу неухильно підвищується, при цьому раціональність інвестицій у рекламу в більшості випадків виявляється сумнівною.

В останні роки стрімку популярність почала набувати СМС реклама – одночасна надсилання текстового повідомлення рекламного змісту на номери мобільних телефонів клієнтів. Практика показує, що така форма презентації свого товару є дешевою та вельми ефективною. Піар-експерти стверджують, що СМС реклама є найбільш перспективною на сьогоднішній день. Разом з тим, виникає питання: Що реально отримує компанія в результаті такої рекламної акції? – Відповідь очевидна:

  • Економія коштів. Вартість смс залежить від конкретного оператора, але в будь-якому випадку залишається мінімальною, а часом певну кількість смс взагалі надається безкоштовно. На гроші, вкладені в зйомки одного 30-секундного рекламного кліпу, СМС-реклама може проводитися щодня кілька років.
  • Ефективність. ТБ-реклама сьогодні найчастіше залишає потенційного клієнта байдужим або викликає неприязнь – її просто відключають. Те ж і з друкованими формами – газети все більше читаються в електронному вигляді, а зовнішня реклама практично не звертає на себе уваги. СМС-повідомлення же власник телефону прочитає в будь-якому випадку.
  • Можливість вибору контингенту. СМС-реклама специфічного товару може бути надіслана певного сегменту клієнтів (віковою, платоспроможному, зацікавленому саме в цьому товарі тощо).
  • Незважаючи на всю ефективність, СМС реклама повинна застосовуватися розумно і дозовано. У вітчизняного споживача під дією неякісних і часто повторюваних ТБ-роликів сформувалося щось на зразок відторгнення реклами. Щоб не викликати такий ефект, слід дотримуватись 2 правила:

  • Лаконічний текст. Жодної зайвої літери! Фраза «акція на одяг, знижки – від 20%» прочитается. Розлогі вислови миттєво зникнуть з пам’яті клієнта і телефону.
  • Неназойливость. Не посилайте однакове повідомлення двічі. Ваша СМС реклама буде прочитана з високою ймовірністю під час обіду. Прислане у вихідний чи пізно вночі смс загрожує втратою клієнтів.
  • Робіть рекламу з розумом, і вона окупиться сторицею, більш докладно на сайті http://redsms.ru

    Схожі записи