Рано чи пізно, але кожен вебмайстер розуміє, що зробити сайт це лише початок шляху. Для того, щоб ваш проект почав приносити стабільний дохід, його потрібно гарненько і наповнити розкрутити. От і починаємо ми розкручувати з допомогою коментарем, просуваємося участю в конкурсах, а коли безкоштовні способи закінчуються, то відкриваємо гаманець і йдемо на біржі посилань. Біржі посилань були створені саме для того, щоб полегшити працю вебмайстрів по просуванню їх сайтів. Раніше, коли їх ще не було, доводилося вручну знаходити інших користувачів інтернету, з якими можна було б обмінятися посиланнями. Таким чином, ресурси таких веб-майстрів просували один одного на взаємній основі. Ця праця була титанічного характеру, так як потрібно було не тільки постійно шукати, з ким можна обмінятися посиланнями, але і враховувати тип їх сайтів в тематичному плані. Ну і як було сказано раніше, для вирішення цих проблем були придумані біржі посилань.

Принцип дії таких серверів полягає в тому, що оптимізатор дає заявки на купівлю рекламних майданчиків у веб-майстрів. Останні, заздалегідь ставлять на тих сторінках свого сайту, які йдуть на продаж спеціальний код, який забезпечує взаємозв’язок з біржею, і дає їй зрозуміти, де потрібно розміщувати посилання оптимізатора. Таким чином, після покупки майданчика, відбувається процес автоматичної установки посилання замовника на сайт вебмастера, за рахунок чого і відбувається просування. Саме такий принцип закладено у роботі Сапи і подібних їй бірж (Сеозавр, Трастлинк, Лиекс тощо) . Отже, чим більше число посилань купить оптимізатор, тим більше він забезпечить просування свого сайту. Але це природно, не головний параметр. Адже від кількості ресурсів, що не завжди залежить їх якість. У замовника є потужний інструмент, спеціальний пошук, завдяки якому, той може легко знайти будь-які цікаві його сайти, наприклад, за тематикою чи вік домену.

На що ж потрібно звернути увагу оптимізатору, щоб не витрачати гроші даремно і грамотно придбати тільки якісні сайти-донори. Насамперед, необхідно купувати тематичні сайти, наприклад, якщо у замовника будівельна тематика і просуває він скажімо стінові блоки , то і потрібно купувати сайти тільки в цій області, і ні в якому разі, не авто або медицина, так як від цього практично не буде ніякої користі. Важливим параметром вважається вік домену сайту-донора. Зазвичай, чим він більший, тим більшою вагою буде мати такий ресурс. Варто купувати рекламні майданчики розвинених сайтів з високими показниками ТІЦ і pr, так як вони можуть значно підвищити рівень розкрутки вихідного сайту. Такі ресурси можна знайти використовуючи фільтр пошуку.

Варто сказати і про стратегії, які оптимізатор може вибрати для розкрутки свого ресурсу. Насправді, їх безліч. Перша полягає в кількісному підході. Тобто замовник купує велику кількість рекламних місць, не важливо, якої якості, лише б тематика сайтів збігалася. Перевага цього методу в низькою ціною майданчиків і великій кількості посилальної маси, але мінус, в якості сайтів-донорів. Другий підхід полягає в придбанні майданчиків тільки розкручених ресурсів, у яких високі показники ТІЦ, старий домен і подібна тематика. Тут, ціна на такі посилання різко зростає, але і рівень посилаються ресурсів буде володіти найвищою ступенем. Це найбільш прийнятний тип розкрутки для більшості оптимізаторів, так як крім усього іншого, він дозволяє постійно стежити за тими майданчиками, які не працюють або вийшли з ладу. Якщо ж замовник зовсім обмежений у коштах, то він може стати одночасно і оптимізатором і вебмайстром в системі. Тобто купувати і продавати майданчика біржі, тим самим не тільки забезпечивши себе безкоштовною розкруткою, але і можливістю невеликий підробіток. Проте, такий спосіб рекомендується у крайньому випадку, так як якщо сайт має розкручуватися, то на ньому не повинні бути сторонні посилання вихідного типу. Що до мене, так я тримаю в сапі кілька сайтів, а отриманий дохід використовую для просування білих проектів.

У висновку можна сказати, що варто звертати увагу на те, скільки посилань продає той чи інший вебмастер. Якщо їх кількість від 3 до 5, то краще відхиляти такі майданчики. Ідеальним варіантом є сайти-донори, у яких тільки на одній сторінці буде тільки одне посилання.

Як бачите, більшість дрібних рад стосувалося саме автоматичних бірж посилань, адже є у нас ще й безліч бірж «вічних» посилань і статейное просування. Заглянув на блог Івана Фішера — Антиутопія і не зміг встояти перед тим, щоб що-небудь не прочитати. Корисно буває відірватися від теми заробітку в інтернеті і подумати про щось високе. Тільки не зловживайте ? Це потрібно приймати в дрібних дозах. Так от, що стосується вічних посилань, а я ними періодично закуповуюсь на GGL, Блогуні і Ротапосте, то тут теж є свої нюанси. Хочу про це написати окрему статтю, так що не буду квапити події.
Не зайвим буде перечитати про 10 популярних помилок в просуванні сайту, вже краще не винаходити велосипед.

Схожі записи

  • Біржа посилань Pr.sape — варта того, щоб спробувати!
  • Ефективне просування Вашого сайту в інтернеті
  • Як скласти семантичне ядро сайту.
  • Що заважає сайту вийти в TOP
  • Вартість просування сайту
  • База Пастухова — мій набір сеошника. Перші результати.
  • Карають пошуковики за сапку — особистий досвід.