Пошукова оптимізація – один з важливих аспектів просування сайту в інтернеті, досвідчені користувачі знають безліч методів такої оптимізації, проте, мало хто знає, що пошукова оптимізація буває як «легальної» так і «нелегальної». «Легальна» оптимізація – це ті методи, які дозволяється застосовувати при просуванні ресурсу, а «нелегальна» або чорна оптимізація – заборонені прийоми розкручування, які можуть навіть спричинити за собою бан!

Звичайно, кожен користувач сам для себе визначає, які методи йому більше підходять – однак, багато недосвідчених творців ресурсу можуть ненароком застосувати «чорну» оптимізацію, тим самим накликати на себе гнів адміністраторів. Так що ж відноситься до «чорної» оптимізації?

Пошукові роботи працюють всі за одним принципом – знаходять ключові слова на сторінці, тому, багато користувачів вважають, що чим більше таких ключових фраз у статті, тим вище вона буде в рейтингу. Однак, такий переоптимизированный текст буде погано читатися людиною – так як в такому стилі він призначений для машини. У деякому роді, такий метод допомагає робить просування сайту в пошукових системах більш швидким, однак, у даний час такий метод може мати вельми далекі наслідки. Буквально днями ми писали про новий алгоритм Google Penguin, який суттєво знизив видачу багатьох сайтів і як раз, одна з причин це зайве захоплення оптимізацією тексту. У статті ми також писали, що не варто купувати посилання тільки з потрібними анкорами, раніше це працювало, а зараз, на жаль, теж можна потрапити в неприємності, так що візьміть за правило хоча б половину посилань купувати без точного входження.

Що стосується Яндекса, то він теж не має любові до переоптимизированным текстів, про що вже писалося, так і фільтр АГС роздає за це досить щедро. На Upgoing.ru ви також можете прочитати, як один з моїх сайтів потрапив під АГС з-за того, що контент був скопійований іншими ресурсами, розправлятися довелося досить жорстко. Проблема в тому, що іноді легше зробити новий сайт, ніж вивести з під фільтра старий, тому не варто ходити по лезу, а краще відразу налаштовуватися на грамотне просування.

Більш хитрий метод, заснований знову ж на переоптимизированном тексті – називається прихований текст. Суть його в тому, що на сторінці є два тексти – один призначений для користувачів, а другий, що складається виключно з ключових фраз – має прихований вигляд, можливо, колір фону, щоб користувач не бачив його, а пошуковик реагував миттєво. Однак, такий метод теж карається баном.

Цікавий метод захоплення уваги нецільової аудиторії – сайти дорвеї. Користувач за допомогою програм-доргенов створюють автоматизовано безліч сайтів, заповнених ключовими словами. При переході на такий сайт, відбувається переадресація на необхідний ресурс, тим самим залучаючи на ваш сайт безліч користувачів. Такий метод вважається пошуковим спамом і так само карається.

Спрощений метод дорвеїв – клоакінг. Суть цього способу полягає у використанні на сайті спеціального скрипта, який видає для пошукової системи оптимізований текст, а для звичайного користувача — цілком читану звичайну статтю. Незважаючи на те, що багато розробники сайту виправдовують такий метод неможливістю догодити пошуковому роботу і користувачеві одночасно, така дія так само заборонено.

Однак, окрім просування ключовими фразами, сайт так само можна просувати за допомогою посилань на інших ресурсах. Деякі недобросовісні розробники проставляють безліч посилань на свій ресурс на сайтах інших тематик, такий метод називається линкобомбинг і за це можна від пошукових систем отримати медальку ? Хоча з іншого боку, при просуванні комерційних проектів вузької тематики, ніяк не обійтися без покупних посилань. Але, знову ж таки, якщо купуєте посилання то робіть це з розумом: не допускайте посилального вибуху, розбавляйте анкор, підбирайте якісні майданчики і так далі.

Будьте чесні при розкручуванні сайту!

Схожі записи