Реклама в інтернет – це самий ефективний вид реклами для вашого бізнесу. Вона дозволяє повідомляти про товари і послуги мільйонам людей за досить короткий проміжок часу в цілому світі. Ціна контракту при організованої реклами в інтернет дешевше реклами в пресі, на транспорті і в журналах.
Так, із чого ж починається реклама в інтернеті? Звичайно ж, з інтернет-сайту. А інтернет-сайт – це не тільки аналог рекламного проспекту, розміщеного в мережі, це і засіб спілкування з клієнтами, і служба сервісу та магазин.

Банерна реклама в інтернет. Це самий традиційний спосіб інтернет-реклами, який існує вже не один десяток років. На сайтах розміщують яскраве та динамічне зображення з посиланням на ваш сайт або конкретну сторінку. Банерна реклама відмінно привертає до різних акцій, тим самим просуваючи торговельну марку. Така реклама в інтернет сама яскрава і ефектна, але і найдорожча. Ефективність реклами залежить від якості банера, його дизайну та ідеї, тому таке питання краще довіряти професіоналам.

Контекстна реклама в інтернеті. В наш час контекстна реклама є найбільш ефективним і порівняно недорогим способом просування продукції та послуг. Якщо контекстна реклама грамотно організована, як смс розсилки, то при вкладенні всього декількох тисяч рублів можна отримати великий приплив відвідувачів на сайт. Самий зрозумілий і простий вид контекстної реклами – це пошукова реклама в інтернет. Суть її в тому, що рекламне пропозицію з посиланням на сайт з’являється в пошуковику збоку від списку результатів пошуку. При цьому, пошук саме тих послуг і товарів, які потрібно просунути.

Пошукова оптимізація. Саме вона вирішує такі ж завдання, як і реклама в інтернет, і до того ж — не менш ефективно. Ціна рекламного контракту при пошукової оптимізації нижче, ніж на контекстну рекламу в кілька разів. Сьогодні основний інструмент, за допомогою якого інтернет-користувачі знаходять потрібну інформацію, — це пошукові системи. Чим вище сайт за результатами пошуку в запитах, тим більше відвідувачів. Всі роботи по підвищенню позицій сайту в пошукових системах називають пошуковою оптимізацією. Її умовно поділяють на зовнішню і внутрішню. Внутрішня оптимізація працює з сайтами, а зовнішня оптимізація – це роботи, що підвищують вагу ресурсу в мережі. Чим більше посилань на сайт, тим вище позиція в пошукових системах.

Схожі записи

  • Огляд сервісу масових розсилок ePochta SMS
  • Інтернет-ігри та розсилка смс
  • Психологія споживача: основні моменти взаємин
  • СМС-розсилки як інструмент маркетингу