Інтернет містить у собі мільйони сайтів, серед яких магазини, файлообмінники, поштові сервіси, чати, соціальні мережі, блоги і ще багато чого іншого. Щодня зі своїми цілями та потребами в світову мережу заходять десятки, а то і сотні мільйонів людей. Якщо ви є власником сайту, що пропонує товари або послуги, всі ці люди є потенційною аудиторією для вашої реклами. Важливо і те, що переважна їх частина є людьми з певним постійним достатком. Адже навіть просто для того, щоб потрапити в мережу необхідно мати комп’ютер або той же планшет, а так само оплачений доступ до інтернету. Причому часто про цих людей в інтернеті відомо набагато більше, ніж про простому реальному покупця, так як більшість заходять зі своїх акаунтів в поштових або соціальних сервісів. І при грамотному підході до виду і налаштувань кампанії, реклама в інтернеті за своїм комерційного ефекту значно перевершує будь-які інші аналоги. Яку рекламу вибрати для просування? Виберіть ту, яка забезпечить вам найкращу конверсію.

Для інтернет-реклами можна визначити наступні ключові особливості:
— інтернет-реклама, на відміну від реклами на інших носіях, може бути змінена в будь-яку хвилину, коли в цьому виникла необхідність. Її характер вид, зміст, географія і час показу – все це підлягає коригуванню в режимі онлайн. Важливість такої гнучкості очевидна і переоцінити її складно.

— як вже було порушено, інтернет-реклама може бути точніше зорієнтована на потрібну аудиторію. Цьому сприяє і підбір ключових запитів для її показу, та наявність інформації про полі, віці, а деколи і про рід занять і достатку потенційного покупця. Завдяки більш тонким налаштуванням, з урахуванням часу, місця, географії, така реклама дозволяє більш раціонально використовувати бюджет і отримувати більшу віддачу від вкладених у неї коштів.

— можливість організації зворотного зв’язку зі споживачем. Інтернет-ресурс надає вибір покупцеві. По-перше, зручність пошуку необхідної послуги або товару, шляхом застосування різних фільтрів і ключових запитів. По-друге, немає необхідності телефонувати самому. Достатньо відправити замовлення через корзину, написати в онлайн чат, відправити лист або замовити зворотній дзвінок із зазначенням зручного дня і часу.

— різноманіття форм інтернет-реклами так само суттєво допомагає рекламодавцю в пошуку його потенційного замовника. В залежності від бюджету, характеру пропонованої послуги або товару, замовник може підібрати найбільш підходящу форму подачі інформації. Вона може бути текстової, графічної, анімованої, а так само зі звуковим та відео супроводом.

Найбільш поширеними видами інтернет-реклами сьогодні є:
— SEO-просування сайтів. Коли сайт організації з’являється в результатах пошуку по необхідним ключовим запитам в пошукових системах Яндекс, Google, Rambler, Mail та інших. Такий вид реклами економічний, але пов’язаний з великими затратами. Однак у підсумку приносить чималу користь рекламодавця;

— Контекстна реклама в системах Яндекс.Директ, Google.AdWords і Begun. Такий вид реклами має ряд незаперечних плюсів. Запустити її можна моментально, як тільки виникла необхідність щось продати. Дозволяє дуже точно відсікати непотрібні аудиторію, шляхом підбору точного ядра ключових запитів і ряду інших параметрів. А з 28 березня очікується, що контекстна реклама крім тексту буде містити графічне зображення. Важко сказати, що контекстна реклама в гуглі буде ефективніше ніж в яндексі, виберіть ту систему, де за необхідне вам запитам вартість кліка буде нижче.
— банери. Банери вже більше відносяться до дорогого іміджевого сегменту реклами і частіше використовуються для розкрутки брендів. Виняток – медійно-контекстні банери, які так само показуються тільки за заздалегідь визначеним ключовим запитам і дозволяють витрачати рекламні гроші тільки на зацікавлену аудиторію.

Крім цих трьох основних, є ще тематичні портали і майданчики, дошки оголошень як платні, так і безкоштовні, реклама в соціальних мережах, блогах і багато іншого. Розібратися у всьому цьому різноманітті можна самому, а так само за допомогою спеціалізованих рекламних агентств повного циклу, які часто зроблять це без справляння плати за свої послуги. Наявність сертифікації дозволяє їм отримувати свою комісію в самих пошукових системах і інтернет-сервісах. Ну що визначилися яку рекламу вибрати?

Схожі записи

  • Реклама в сучасному світі
  • Конверсія трафіку. Як порахувати і підвищити конверсію.
  • Реклама Інтернет-магазину
  • Маркетинг Бен-Ладену
  • Просування сайту через банерну рекламу
  • Повноцінна рекламна акція в мережі
  • Реклама в мережі: що це?