Кожен початківець копірайтер хотів би заробити багато і швидко. Але проблема в тому що майже всі новачки роблять одну й ту ж помилку. Спочатку вони реєструються на всіляких статейних біржах і виконують копійчані завдання. Для початку це вірний крок, це потрібно для того, щоб оцінити свої можливості, спробувати себе в ролі копірайтера.
На просторах рунеті зустрічав наступне твердження:

Але не слід засиджуватися на біржах, там багато не заробиш, так як туди в основному звертаються замовники, у яких недостатньо коштів, щоб оплатити послуги професійного копірайтера або веб-майстри яким потрібен контент для ГС.
Запам’ятайте шановні копірайтери! Щоб добре заробляти потрібно шукати замовників безпосередньо.


Хоча це твердження в корені невірно, але те, що замовником можна, а іноді і потрібно шукати безпосередньо можна погодиться. Як і де їх шукати трохи нижче, а поки скажу головний момент. Перш ніж шукати замовників безпосередньо їм потрібно щось запропонувати і перше, про що вас запитають це ваше портфоліо. Наприклад, коли я хочу купити якусь статтю на біржі Текстсейл, то перше, на що звертаю увагу це рейтинг копірайтингу. Якщо рейтинг низький, то з великою часткою ймовірності стаття буде куплена в іншого. Ось і виходить, що на початковому етапі копірайтеру доводиться працювати за заниженими розцінками, щоб придбати цей самий рейтинг. І це нормально.

Пошук замовника на форумах копірайтерів.

Досить непоганий спосіб, для цього вам достатньо зареєструватися на спеціалізованому форумі створити тему, в якій ви розповісте про свої послуги.
Тут найголовніше скласти креативний заголовок. Заголовок типу: «Послуги копірайтера» або «Напишу статті якісно» не прокотить. Знову таки — вам потрібно буде показати потенційним замовникам своє портфоліо.

Пошук замовника безпосередньо

Для того щоб вийти на замовника без посередників(форуми, біржі статей, дошки оголошень і т. д.) вам потрібно для початку провести підготовчу роботу.
Перше що потрібно зробити — це визначиться зі списком своїх послуг, тобто потрібно скласти список в якому потрібно написати які послуги ви надаєте(копірайтинг, рерайтинг, переклад). Далі ви повинні обрати кілька тем на які вам подобається писати. Потім потрібно підготувати шаблон листи електронної пошти. Для відправки листів можна скористатися можливостями Unisender.

Коли ви визначитеся зі списком своїх послуг, ви повинні будете знайти свою цільову аудиторію. Наприклад: Ви пишіть статті про туризм. Ваш клієнт – це туристичні агентства. Шукаєте в інтернеті список туристичних агентств і посилаєте кожному електронне повідомлення про свої послуги. Досвід показує, що якщо ви відправите 20 — 30 листів на них відгукнуться 2 – 5 адресатів. Якщо вам ближче по духу взуттєва тематика, то такі сайти як ПЛАНЕТА ВЗУТТЯ легко стануть вашими потенційними замовниками. Пам’ятайте, що знаходять лише ті, хто шукають. Не завжди копірайтинг це заняття для ледачих, правда деякі можуть так вважати, але це далеко від істини.
А тепер трохи щодо цін.

Так як ви початківець копірайтер, то не варто заламувати ціну 7 доларів за 1000 знаків. Досить буде і двох доларів. Але так само не працюйте за копійки, ціна нижче 1 долара за 1000 знаків не допустиме, навіть для новачків. За умови звичайно, що ви вже заробили собі хоч якийсь рейтинг, якщо ні, то спустіть цінник до його отримання.
Сподіваємося, що ця стаття вам була корисна! Вдалої роботи колеги копірайтери!

Ну і так, між справою, щоб вам не заблокували вебмані дотримуйтесь правил фінансових обмежень, а то буде так, як у мене.

Схожі записи

  • Як заробляти на копірайтингу не тільки на життя?
  • Копірайтинг: творче або комерційне початок?
  • Початківець копірайтер.Дивимося телевізор з користю
  • Як копірайтер допоможе заробити на сайті
  • Історія початку без кінця…
  • Копірайтинг. Як писати цікаві статті?
  • Як написати хорошу статтю