З кожним днем збільшується кількість компаній, які відкривають свої сайти або інтернет-магазини. Тому і я, як власник зоомагазину, вирішив освоїти цю нішу продажів. Відкривши свій сайт інтернет-магазину з продажу зоо товарів і використовуючи різні оптимізації та розкрутки сайтів, прийшов до висновку, що потрібно вносити в роботу щось нове, тому що старі методи, давно побиті і вже не приносять очікуваного доходу. На виручку прийшов сервіс OnlineSaler, який відразу вирішив купу проблем. Адже завдяки використанню онлайн-консультанта всього протягом тижня, рівень замовлень зріс на 25%. І при цьому це були продажу не тільки відомого товару, але і супутні компоненти, які раніше залишалися непоміченими.

Після установки на сайт зоомагазину програми-консультанта, менеджери стали проводити консультації на багато успішніше. Адже вони вже бачать, за яким запитом відвідувач перейшов на наш сайт. Завдяки програмі оператор бачить докладний переміщення курсору потенційного покупця, на якій продукції він затримався, ніж клієнт зацікавився в даний момент. Тому менеджер сам може запропонувати свої послуги та провести невелику презентацію конкретного товару викладеного в нашому асортименті.

У сервісі OnlineSaler є дуже корисна функція — історія діалогів. В моєму зоомагазині є специфічний товар, у вигляді шампунів і кормів для тварин страждають алергией. Якого ж було здивування покупця, коли оператор відразу задав уточнююче запитання, — «Ви хочете замовити корм для свого боксера у якого алергія на харчову добавку?» А коли продавець «пам’ятає» ім’я вихованця і задає більш детальні питання, пов’язані з їх улюбленцями відвідувачі просто в захваті.

Завдяки цій функції в онлайн-консультанта розширився приплив покупців, що прийшли в наш зоомагазин за рекомендації, що збільшило кількість постійних замовників на 10%.

Ще хотілося б відзначити, корисну функцію по пересилці файлів відразу через діалогове вікно програми OnlineSaler. Адже ми пересилаємо не тільки прайс-листи, але і наприклад, інструкції до кормів або роз’яснення з утримання рідкісних риб і т. д. Завдяки онлайн-консультанту наші оператори оперативно підбирають відповіді, підкріплені фактичним матеріалом. Ця можливість додає іміджу сайту свій стиль і професіоналізм.

А за допомогою функції відео дзвінок стало легше спілкуватися з молодими покупцями. Адже їм простіше запитати або поспілкуватися через відео спілкування, ніж писати повідомлення. Та й тим більше, коли підлітки наживо подивитися на звірів продаються в магазині, то і замовлень стає набагато більше.

А діткам молодшого віку, коли вони бачать кошеня чи цуценя, через онлайн-консультант, набагато простіше умовити своїх батьків про придбання нового друга. Надалі, батьки зможуть самі поспішаючи або з допомогою наших менеджерів-консультантів вибрати супутній товар, у вигляді клітин, повідків, килимків, кормів, що знову ж таки істотно збільшує кількість задоволених покупців.

Тому встановивши сервіс OnlineSaler на своєму сайті, пошкодував лише про одне, що занадто пізно знайшов цю програму.

Схожі записи