Урок 7. Просування статтями: секрети ефективності

0
3

Ефективне просування сайту статтями вимагає написання грамотних і цікавих читачеві тематичних текстів з високим рівнем унікальності. Однак для того, щоб домогтися найкращих результатів просування необхідно також уважно поставитись до вибору ключових слів, без яких навіть самий геніальний текст може залишитися поза увагою інтернет користувачів.

Просування статтями: секрети ефективності

Як підібрати ключові слова?

Щоб просування статтями принесло бажаний результат, слід правильно відібрати ключові слова. Найоптимальнішим для просування сайту варіантом є оптимізації кожної сторінки сайту під один ключовий запит, одним словом seo-копірайтинг рулить ? . Втім, зовсім не обов’язково насичувати текст всього одним ключевиком – крім головного запиту можна використовувати 2-4 додаткових. При формуванні груп ключових запитів слід виходити з принципу морфологічного подібності або ж використовувати синоніми основного ключевіков. Використання синонімів вітається, оскільки до них добре ставляться пошукові системи і з їх допомогою можна домогтися насичення тексту ключевиками, уникнувши небажаної переоптимизации. Також можливе просування статтями з використанням запитів-антонімів, проте це швидше виняток з правил. При підборі ключових фраз для оптимізації однієї сторінки сайту слід користуватися формулою 1ВЧ+2СЧ/2ВЧ або 1СЧ + 2-3 НЧ, де НЧ – низькочастотний запит, СЧ – середньочастотний запит, а ВЧ – високочастотний запит.

Як удосконалити текстовий сео-контент?

Практика показує, що найбільш ефективне просування статтями можливо в тому випадку, якщо тексти будуть розбавлені медіа-контентом. Доцільно вставляти в сео-статті картинки, укладені в теги ALT і TITLE. Це можуть бути графіки, таблиці, діаграми та інші графічні або відео матеріали, що ілюструють те, що описано в текстовій частині статті. Використання медіа-контенту сприятливо сприймається пошуковими роботами, а також дозволяє довше затримати користувачів на сторінці сайту, що позитивно відбивається на його позиції в пошуковій видачі. Якщо графічні або відеоматеріали, що доповнюють текст, розміщені на інших сторінках сайту, то має сенс розмістити внутрішнє посилання, що ведуть на такі матеріали. Внутрішня перелінковка дозволяє підвищити позиції сайту в ранжируванні пошукових систем, а також спрощує навігацію по сторінках ресурсу. Фахівці з сео-оптимізації не рекомендують використовувати для просування статті довше 5 тисяч символів, які важко дочитати до кінця. Краще розбити статтю на декілька логічних частин і, оптимізувавши під різні ключові запити, розмістити на різних сторінках сайту.

Звертаємо увагу на сео-верстку

Написати якісний текст для просування – ще не достатньо для того, щоб він запрацював. Після того як стаття написана і перевірена на предмет дотримання всіх технічних вимог, необхідно розмістити її на потрібній сторінці сайту. Після того, як стаття зайняла своє законне місце в потрібному розділі, необхідно перевірить вихідний код сторінки. Рекомендується розміщувати тексти для просування як можна ближче до верхньої частини сторінки, оскільки статті, заховані в глибинах HTML-коду, погано сприймаються пошуковими системами. Якщо сторінка для розміщення сео-контенту перевантажена кодом, то, можливо, є сенс змінити або доопрацювати движок сайту.

P. S. Зрозуміло це не остання стаття про просування статтями, розцінюйте отриману інформацію, як введення.

Схожі записи

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here