Урок 13. Що таке інструменти інтернет маркетингу і як їх використовувати?

0
3

Маркетингом називається процес створення прибутку, який відбувається за допомогою збільшення продажів, а також підвищення витрат. Найбільш важливим завданням маркетингу є максимальне залучення готових до покупки клієнтів у Ваш інтернет-магазин. Давайте ж дізнаємося, які взагалі існують способи залучення потенційних покупців. Дана тема викликає чимало дискусій, так як найбільш ефективний метод визначити досить важко. Спробуємо встановити це самостійно. А для початку нам буде потрібно встановити попит на наданий нами товар. Розглянемо на прикладі: Ви пропонуєте на ринок абсолютно новий товар, про який ще ніхто і нічого не знає. Природно, для нього потрібно буде створювати попит, а це справа зовсім не з простих. Тут можна навіть маркетинг Бенл-Ладену підключити, особливо якщо грамотно зробити.

Що таке інструменти інтернет маркетингу і як їх використовувати?

Процес визначення попиту

Будь-які інструменти інтернет маркетингу потрібно застосовувати тільки після визначення попиту, що зробити дуже просто. Для цього Ви повинні перевірити, як часто люди вводять в рядок пошуку назву або характеристика пропонованого Вами товару. Найбільш легким способом перевірки є онлайн програма WordStat. Від Вас лише потрібно увійти в неї, ввести в рядок усі можливі словосполучення, які так чи інакше характеризують Ваш товар, після чого отримані показники скласти. По завершенню такої процедури Ви зможете побачити Вашу майбутню потенційну аудиторію користувачів. Наведемо просто приклад: Ваш товар – нетбук. Його можна характеризувати безліччю різних фраз, однак він у будь-якому разі залишиться зменшеною копією ноутбука, яка носить назву нетбук. Отже, якщо отримані в результаті перевірки цифри Вам повністю підходять, то переходьте до наступного етапу – залучення всіх цих людей саме в Ваш інтернет магазин. Однак якщо Ви все ще не можете визначитися з товаром, який хочете продавати, то скористайтеся невеликий підказкою: основна маса користувачів приходять в інтернет магазин з пошукових систем, але вони використовують абсолютно різні інструменти інтернет маркетингу.

Проведення рекламних компаній

Якщо Ви хочете дізнатися, який спосіб просування Вашого інтернет-магазину є найбільш дієвим, порівняйте ефективність залучення клієнтів різноманітними способами. Розглянемо такий приклад. Ваша рекламна компанія привела у Ваш магазин 1000 чоловік в місяць, і кожен 10-й здійснив покупку сумою на 100 доларів. Шляхом нескладних розрахунків отримуємо щомісячний дохід у 10 тис. доларів. Проте ми зовсім не врахували витрати. Тому скористаємося сервісом планування бюджету рекламної компанії. Перейшовши туди, потрібно ввести свій запит у поле, після чого натиснути «порахувати». Ви отримаєте результат, в якому відображені наступні значення: кількість показів, планування переходів стосовно цього запиту, ціна за один перехід на Ваш ресурс і приблизна щомісячна сума бюджету.

Запам’ятайте головне в контекстній рекламі: переходи на Ваш ресурс оплачуєте саме Ви, тому припинивши це робити, користувачі відразу ж зникнуть. Головним її перевагою є швидкість отримання покупців у Вашому магазині. Часто вже на другий день після запуску рекламної компанії Ви помітно відчуваєте результат.

Пошукова оптимізація

По-іншому цей інструмент інтернет-маркетингу називається природним просуванням. Пошукова оптимізація спокійно може залучити стільки користувачів, скільки привернула контекстна реклама. Але варто пам’ятати про важливе нестачі та істотну перевагу. Мінус – час очікування розкрутки сайту досить-таки пристойна. Плюс – на порядок менші витрати з розрахунку на одного покупця. Розглянемо на прикладі, як можна вирахувати цю операцію. ЅЕОшники кажуть Вам, що просування висококонкурентного запиту буде коштувати 1000 доларів при витраті часу в 4 місяці. У такому разі рівно через 4 місяці Ви отримаєте бажаний та очікуваний результат, витративши при цьому рівно 1 тис. доларів. Погодьтеся, дуже приваблива схема. Однак вона підходить тільки для сайтів, які просуваються назавжди, мають вічні посилання і застосовують статейний маркетинг. Якщо Вам більше до душі помісячна оплата, то обов’язково порівняйте бюджет рекламної компанії та місячні витрати на просування. Тільки обов’язково своєчасно сплачуйте контекстну рекламу. От уявіть, що Ви не розрахували своїх коштів на проведення рекламної компанії, і вони у Вас закінчилися. В такому випадку користувачі перестануть відвідувати Ваш магазин (причому їх відсоток складе близько 90, так як більшість з них приходить до Вас з пошуковиків), і при цьому позиції Вашого сайту почнуть стрімко знижуватися. Саме у зв’язку з такими обставинами ми рекомендуємо Вам використовувати «вічне» просування і бути впевненим, що Ваш фінансовий стан не буде мати значення на позиції в Топі Вашого інтернет-магазину.

Якщо ж Вам все-таки більше підходить просування з щомісячною оплатою, то обов’язково проведіть порівняльний аналіз просування запиту з рекламної компанії. Ось Вам простий приклад: як Ви бачите з відеоролика, просування запиту рекламної компанії коштує в 10 разів дешевше переходів оголошень контекстної реклами. Дізнатися вартість пошукового просування Ви можете за допомогою відправлення запиту в будь-яку компанію, яка займається розкруткою ресурсів. Такий розрахунок є дуже грубим, а отримані цифри будуть далекими від реальності, однак в цілому Ви отримаєте наочну картину, яка допоможе Вам зробити визначає вибір.

У даному відеоролику ми розглянули ефективні інструменти інтернет маркетингу, а саме використання контекстної реклами та природного просування. Перший спосіб є дуже швидким, в той час як другий – дуже дешевим. Підписуйте на наш канал і дивіться наступний відеоролик, де Ви дізнаєтеся про інші методи залучення клієнтури (реклама на тематичних ресурсах, форумах, у соціальних мережах, директ-маркетинг).

Схожі записи

  • Інтернет-магазин. Що продавати?
  • Урок 20. Чим небезпечний дубльований контент сайту?
  • Урок 19. Беклінків і критерії їх ефективності
  • Урок 18. Пошукові мікроформати і їх практичне застосування
  • Психологія споживача: основні моменти взаємин
  • Урок 17. Різні мікроформати пошукачів: як вони працюють?
  • Урок 15. Російська подкастинг і його роль в просуванні сайту

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here