Всім заглянула на upgoing.ru доброго часу доби! Сподіваюся, що вихідні пройшли вдало і Ви готові писати, творити, вчитися, ну і так далі, тобто рухатися назустріч своїй мрії. Сьогодні ми продовжимо серію уроків від «Прозорого просування» і поговоримо про просування сайту в регіонах.

Трохи раніше жителі регіонів отримували в пошуковій видачі по висококонкурентних запитах столичні сайти, які були абсолютно марними для даної групи. З розвитком інтернету стали з’являтися ресурси, що відносяться до певних регіонах. Згодом з’явилося поняття «регіональна видача», слідом якому виникло «регіональне просування».

Просування сайту в регіонах

Просування сайту в регіонах має вагомі переваги. Розглянемо їх докладніше. По-перше, це висока конкурентоспроможність. При розкручуванні за регіональним запитами можна дуже швидко при мінімальних витратах досягти топових позицій, так як регіональний інтернет-маркетинг все ще не отримав широкого розповсюдження. По-друге, просування сайту в регіонах характеризується безпосереднім зверненням до цільової аудиторії. У більшості випадків люди хочуть купувати товари і послуги в своєму (або в якому-небудь конкретному) регіоні. Приплив на сайт відвідувачів якраз складається з таких осіб.

Наступна перевага – економічна вигода. Просування по регіональним запитам набагато нижче, ніж просування на національному рівні. І, нарешті, ступінь довіри потенційних покупців є дуже високою. Це виражається в тому, що користувачі, які прийшли на сайт геозапросу, не сприймають його як рекламу, а такий факт викликає довіру до фірми, а також її товарів і послуг.

Просування сайту в регіонах в Google

Таке просування в Google дає нам досить широкі можливості. Однак, на відміну від західних філій, Росія і Україна не має регіонів в Google і позначаються як єдине ціле, тобто вся країна (Росія або Україна). На заході ж поділ країн йде на штати, провінції і міста.

Для того, щоб просунути свій сайт в регіонах, потрібно в першу чергу в панелі вебмастера присвоїти ресурсу Географічну мета. Якщо ж Ваша доменна зона є регіональною (а саме, для України це *.ua або *.kiev.ua для Росії — *.ru, *.msk.ru або *.рф), то робити це зовсім не обов’язково, однак зайвим не буде. Послідовність дій досить проста. По-перше, потрібно зайти в «Панель Вебмастера Google», після чого вибрати пункт «Конфігурація сайту», потім заходимо в «Налаштування» і вибираємо потрібну нам країну.

Google Maps допоможе Вам отримати додатковий цільовий трафік. Карти будуть показані в пошуковій видачі лише в тому випадку, якщо задається регіональний запит. Дане просування має перевагу в тому, що через карти Google набагато простіше просунути сайт, ніж підняття ресурсу в топ в загальній видачі.

Оптимізація під регіональні запити також не повинна залишитися без уваги. Це означає, що якщо інтернет магазин займається продажем товарів в Луганську, то ключові запити повинні виглядати приблизно таким чином: «купити телефон в луганську», «телефони луганськ», «nokia луганськ» і так далі.

Слід якомога швидше задуматися про регіональному просуванні сайту, так як в найближчому майбутньому вони будуть розвиватися так само, як і пошукова оптимізація загальнонаціональних сайтів. Ви зможете значно заощадити Ваші грошовий кошти і вивести свій ресурс в топ, закріпивши лідируючі позиції, які вже були досягнені. Наступний наш ролик буде спрямований на регіональне просування сайту в регіонах в Яндекс.

Схожі записи

  • Урок 17. Різні мікроформати пошукачів: як вони працюють?
  • Урок 15. Російська подкастинг і його роль в просуванні сайту
  • Урок 14. SEO: Поведінкові фактори — база для просування.
  • Урок 12. Що таке подкасти і для чого вони потрібні
  • Урок 11. Регіональна видача google: що це таке?
  • Урок 9. Супутникові карти місцевості в контексті просування сайту
  • Урок 8. Просування статтями: що потрібно знати оптимізатора?