На upgoing.ru ми вже говорили про критерії оцінки якості сайту і сьогодні мені б хотілося додати до них ще й траст сайту. Траст сайту — відображає ступінь довіри до сайту з боку пошукових систем. (Trust — англ. «довіра»). Траст сайту є важливим показником, що досить сильно впливає на видачу пошукових систем. Тобто більш трастовий ресурс отримує певний бонус і більш високі позиції за запитами. Думаю, ви не раз помічали, як по багатьом запитам та ж Вікіпедія міцно влаштувалася на перших позиціях, при тому, що трапляються і більш інформативні статті з інших сайтів, але вони у видачі знаходяться значно нижче.

Фактори що впливають на траст сайту:

1. Вік сайту. Якщо вашому сайту пару місяців від роду, то конкурувати на рівних з сайтом, який вже в мережі років 5, буде важкувато. Для молодих сайтів, існують спеціальні фільтри, зразок Google Sandbox (пісочниця), ну а траст їм поки що тільки сниться.
2. Вхідні посилання на сайт. Причому відразу варто обумовити, що не всі посилання додають сайту траст. Одна з сайту посилання premier.gov.ru переважить сотні, якщо не тисячі посилань зі всяких пупкін.ру. На трастовості сайту найбільший вплив надають саме посилання з трастових сайтів. DMOZ і ЯК теж внесуть свою лепту.
3. Відвідуваність. Якщо у сайту вкрай низька відвідуваність, то назвати його трастовим його якось і язик не повертається. Що до мене, так при закупівлі посилань завжди враховую відвідуваність. Якщо, скажімо, у блогу з показниками 3/100 (3 роки в мережі) виявляю посещалку в 20 хостів на добу, то від таких сайтів мене чомусь відразу шандарахає в бік. ІМХО можете не погоджуватися.
4. Вихідні посилання. Вихідні посилання на сайти, які знаходяться на «поганому» рахунку в пошукових системах, точно не додадуть вам плюса, особливо посилання на сайти помічені в поширенні шкідливих кодів. Не додасть трасту та наявність битих посилань, так що хоча б раз в пару місяців скористайтеся спеціальними плагінами (наприклад Broken Link Checker).
5. Інше. Факторів, що впливають на траст сайту досить багато і вони постійно змінюються, так що перерахувати їх всі просто не реально. Якщо ви хочете виділити якийсь особливо, то це можна зробити в коментарях.

Покупка посилань з урахуванням трасту сайту


Якщо п’яти вебмайстрам дати можливість витратити 500$ на просування сайту, то як ви думаєте, чи буде однаковий результат? Однозначно ні. Хтось зможе істотно підняти ТІЦ, а хтось осилить лише 20-ку тіцу. Є на моїй пам’яті і випадки, коли з-за різкого вибуху посилальної маси витрачені 500$ взагалі оберталися попаданням під АГС-30. Мало просто витратитися на посилання, потрібно ще й витратити гроші максимально ефективно. Тому й існують спеціальні методики відбору донорів, всякі білі і чорні листи і т. д.

Останнім часом в мою скарбничку аналізаторів додався сайт Xtool.ru на якому якраз і реалізований приблизний підрахунок трасту. Для початку можете подивитися на трастовий своїх сайтів, ось так виглядає upgoing.ru

Тепер, при роботі з біржами посилань я в обов’язковому порядку перевіряю показник трасту сайту, і якщо він менше 5-6 одиниць, то від покупки посилань з таких майданчиків віддаю перевагу утриматися. Ну а якщо ще й спливає опція «заспамленности» то волію підшукати що-небудь трохи краще. Адже нерозумно вкладати серйозні гроші на покупку посилань з майданчиків, які через місяць-інший можуть потрапити під АГС.
Якщо ви робите акцент на просування в Google, то радив би ще поглядати на «соплі» сайту, тобто співвідношення сторінок в основному і додатковому індексі. Про це вже писалось у статті про фільтр Google Supplemental Results. Звичайно, можна перевірити і ручками, але вже краще скористатися готовими рішеннями.

Схожі записи

  • Ефективне просування Вашого сайту в інтернеті
  • Як скласти семантичне ядро сайту.
  • Що заважає сайту вийти в TOP
  • Вартість просування сайту
  • Xtool зв’язався з Solomono і розчарував купу народу
  • База Пастухова — мій набір сеошника. Перші результати.
  • Карають пошуковики за сапку — особистий досвід.