Урок 6. Якісний сео копірайтинг як фактор успішного просування

0
3

Всім доброго часу доби, ну і хорошого настрою, що звичайно не буде зайвим. Хотів сьогодні опублікувати результати по памм-інвестування за вересень, але спочатку вирішив додати ще один урок для новачків. На цей раз мова піде про seo-копірайтинг, річ безсумнівно потрібна і корисна, але не варто забувати про те, що все в світі SEO добре в міру.

Що таке сео-контент?

SEO-контент – це текстове наповнення сайту спеціальними статтями, що сприяють підвищенню позиції майданчики в рейтингу пошукової видачі по певних пошукових запитах. Створенням таких текстів займається відособлена сфера діяльності під назвою сео копірайтинг. Статті для просування сайтів відрізняються від звичайного текстового контенту своєю структурою і правилами написання. Зокрема, якщо звичайні статті для сторінок сайту виконують тільки інформаційну функцію, тому відповідають тільки критеріям читабельності і цікавості, то у випадку з сео-контентом все складніше – такі статті повинні містити органічно вписані анкор з ключовими фразами і при цьому нести смислове навантаження.

Професійний сео копірайтинг забезпечує також дотримання технічних вимог, що пред’являються до статей для просування сайтів. Зокрема, посилання з ключевиками не повинні бути вписані у першому і останньому абзацах, які ігноруються пошуковими роботами, вони повинні відповідати тематиці статті, а сам контент повинен розміщуватися на тематичних ресурсах – тільки при цих умовах сео-статті можуть стати дієвим інструментом просування сайту.

Навіщо потрібна оптимізація текстів?

В основі успішного статейного просування лежить необхідність оптимізації. Під оптимізацією текстового контенту професійний seo-копірайтинг розуміє підгонку статей під пошукові запити користувачів. На практиці це зводиться до формування семантичного ядра сайту, в основі якого лежить перелік ключових запитів, за якими доцільно здійснювати просування ресурсу. Після визначення ключових слів для просування, необхідно генерувати анкор, тобто укласти ключові вирази в теги, які перетворюють текстові ключевики в посилання на просувний сайт. Готові анкор необхідно органічно вписати в текст, не порушивши його логічність і структуру, а також так, щоб від цього не постраждала змістовна частина. Якісно зробити це може тільки професійний копірайтер, який має достатньо досвіду з написання сео статей для просування сайтів в пошукових системах. Оптимізація контенту можлива як на етапі написання статей, так і при роботі з вже готовим контентом. У першому випадку анкор з ключевиками вписуються в текст по мірі його написання, а в другому – ними насичуються вже готові статті, розміщені на сторінках порталу.

Яким критеріям має відповідати сео-контент?

Написання якісних текстів для статейного просування вимагає спеціальних навичок і здібностей, тому краще доручити цю роботу професіоналам. Якщо ж ви відчуває в собі творчі сили щодо власноручного створення статей для просування, то рекомендуємо врахувати кілька важливих моментів. В першу чергу, необхідно прагнути до унікальності написаних статей, оскільки дубльований контент ігнорується пошуковими системами і не виводиться на огляд користувачів. Важливо дотримуватися певної структури статті. Зокрема, вона обов’язково повинна мати заголовок, що містить основний ключовий запит, а також підзаголовки, логічно розділяють текст на частини. Головний ключевік бажано вжити в першому абзаці статті. Додаткові ж можна використовувати далі по тексту, намагаючись розподіляти їх як можна рівномірніше. Особливу увагу слід приділити одному абзацу, в якому необхідно вжити ключевік двічі: у прямому і непрямому входження. Як правило, такі абзаци стають сниппета, тому їх варто робити як можна більш цікавими для користувачів. Ну і, нарешті, текст повинен відповідати тематиці ключових слів і бути грамотним і легко читатися.

Схожі записи

  • Урок 17. Різні мікроформати пошукачів: як вони працюють?
  • Урок 15. Російська подкастинг і його роль в просуванні сайту
  • Урок 14. SEO: Поведінкові фактори — база для просування.
  • Урок 12. Що таке подкасти і для чого вони потрібні
  • Урок 11. Регіональна видача google: що це таке?
  • Урок 10. Просування сайту в регіонах
  • Урок 9. Супутникові карти місцевості в контексті просування сайту

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here