Незважаючи на те, що технології, що дозволяють відправляти СМС (короткі текстові повідомлення), з’явилися досить давно, ціна кожного повідомлення залишається досить високою. Це ускладнює організацію смс-розсилок для більшості компаній. Однак, рішення є, і воно буквально лежить на поверхні. Як відомо, собівартість однієї смски для оператора мобільного зв’язку складає всього лише копійки, в той час як для кінцевого користувача вона перетворюється в рублі. На цьому і грають компанії, що надають такі послуги, як смс-шлюз і смс-біллінг. У них, як правило, укладені договори з безліччю мобільних операторів, за якими вони можуть використовувати технічні можливості відправлення і отримання смс за менші гроші, ніж звичайні користувачі. Такі компанії на ринку продають різні послуги, пов’язані з відправкою смс, і одна з цих послуг – як раз смс-розсилка.

Зупинимося на цьому детальніше. Що таке смс-розсилка і чим вона відрізняється від спаму? Коли хтось замовляє масові повідомлення по e-mail, йдеться в 99.9% випадків про адреси з бази даних, яку зібрав сам виконавець послуги, а не її замовник. Тобто всі одержувачі листів не давали свого дозволу на отримання таких листів. У разі sms-розсилки ситуація виглядає дещо інакше. Оскільки компанії, що організують оповіщення через смс, мають прямі договори з операторами, у разі спаму стає дуже легко знайти винного і покарати його. Так що майже завжди подібне інформування — це не спам, а цілком законний метод повідомлення або сповіщення клієнтів або передплатників.

Слід окремо зупинитися на тому, скільки коштує sms-розсилка. У рекламних оголошеннях можна прочитати, що масові смс обійдуться замовнику всього в 7-10 копійок за повідомлення. Однак, це не зовсім так – така низька ціна виявляється дійсною при замовленні не менше мільйона повідомлень, що, зрозуміло, далеко не кожній компанії. Тому реальна ціна розсилки може становити до 20-30 копійок за повідомлення і вище, що, все одно, значно нижче вартості смс при організації подібної послуги власними силами.

Маючи на озброєнні інформацію про вартість та умови смс розсилок, можна вирішувати з їх допомогою власні завдання. Популярним підходом до розсилками смс є реклама нових товарів і послуг для колишніх клієнтів або, наприклад, розсилка інформації про сезонні знижки і розпродажі. Існують і інші варіанти розсилок – наприклад, кінотеатри можуть розсилати інформацію про сеанси та вартість квитків на них, а інтернет-магазини – дані про статус замовлення і часу доставки. Можна придумати і безліч інших прикладів, але навряд чи в цьому є необхідність, адже для більшості компаній завжди знайдеться актуальна задача, для вирішення якої ідеально підійде розсилка смс.

Схожі записи

  • Огляд сервісу масових розсилок ePochta SMS
  • Інтернет-ігри та розсилка смс
  • Психологія споживача: основні моменти взаємин
  • Реклама в мережі: ефективні способи
  • Сучасному маркетингу потрібні тексти, що продають