Так уже повелося, що темі копірайтингу на цьому блозі (upgoing) приділяється досить велика увага, можливо тому що саме копірайтинг став моєю стартовим майданчиком у світ інтернет заробітку. Ця стаття буде корисна в першу чергу тим, хто пробує себе в якості копірайтера.

Ніхто не купує ваші статті? Ви впевнені в тому, що добре пишете, але статті так і залишаються «висіти» в магазині протягом довгого часу? Швидше за все, ви робите одну або декілька найпоширеніших помилок, які часто бувають властиві авторам-початківцям.

1. Створюйте дійсно унікальний контент, а не переписуйте іншими словами чужі тексти, як іноді роблять недосвідчені автори. Купивши одного разу таку «статтю» (а саме — рерайт замість зазначеного копірайту), покупець занесе вас в «чорний список» авторів і більше ніколи нічого у вас не купить. Повірте, перевірити копірайт або рерайт вам продали, не так вже складно. Якщо ви отримали мінус в репутацію від якогось покупця то постарайтеся його нейтралізувати, запропонувавши доопрацювати статтю або написати щось натомість. Продавати статті з портфоліо в якому багато негативних відгуків і відмов досить складно. Пробитися починаючому копірайтеру до вершин не так просто, тому не ускладнюйте свій шлях.

2. Складайте грамотне опис і назву статті, а не копіюйте замість опису перші рядки або назва, як роблять деякі. Правильно складені назву і опис статті — це вже 60% від успішної її продажу.

3. Обов’язково перевіряйте статті на наявність орфографічних і пунктуаційних помилок, це дуже важливо! Мало хто хоче, щоб у нього на сайті красувалися безграмотно написані тексти.

4. Не вказуйте занадто високу ціну за 1000 знаків статті. Це можливо буде зробити тоді, коли ви продасте хоча б кілька десятків статей і отримаєте за них позитивні відгуки покупців. Покупці не готові платити велику ціну копірайтерам не мають хороших відгуків і статистики продажів.

5. Пишіть на найбільш затребувані на сьогоднішній день тематики. Такі статті розкуповують найшвидше. Найпопулярніші практично завжди теми — це будівництво, ремонт, IT-технології, бізнес, діти, сім’я, відпочинок і т. п. Як правило, на більшості бірж статей можна подивитися статистику і їй гріх не скористатися. Скажімо, якщо ви виявили, що користуються попитом статті про різні операційні системи, то скажімо стаття про встановлення ubuntu цілком може виявитися затребуваною.

6. Пишіть на ті теми, які вам відомі найліпше. Буде ідеально, якщо тема тексту співпаде з вашою професійною діяльністю, — адже в цьому випадку ніхто не зможе написати про неї краще за вас.

7. Намагайтеся в своїх статтях зацікавити читача, заінтригувати його, так, щоб йому хотілося дізнатися, а що ж там далі. Спробуйте внести в текст своєрідну «родзинку», свій власний оригінальний стиль та погляд на речі.

8. Будьте компетентні у своїх текстах. Не пишіть про те, чого не знаєте, якщо не хочете потрапити в смішне становище. Зробіть так, щоб вашому тексту можна було б довіряти. Заробляйте собі репутацію досвідченого, чесного і професійного автора.

9. Якщо всі попередні поради не допомогли (що в принципі неможливо), то постарайтеся поставити себе на місце покупця ваших статей і подивіться на них з його боку. А ви б самі купили свої статті? Б розмістили їх на своєму сайті? Якщо ні, то вам є над чим ще попрацювати.

10. Пам’ятайте, що репутація для копірайтера значить дуже багато. Саме від неї залежить величина його заробітків і саме вона визначає ступінь довіри даному авторові з боку замовників і покупців його унікального контенту. Можливо колись і про вас напишуть так — копірайтери гребуть гроші лопатою , всьому свій час.

Ці положення є базовими для роботи копірайтера. Якщо ви будете їх враховувати, то дуже скоро станете успішним і дуже перспективним копірайтером. Можна було б дати вам ще багато посилань на опубліковані статті з цієї тематики, але аж надто їх багато ? Просто прогуляйтеся про розділом «копірайтинг» і візьміть щось для себе.

Схожі записи

  • Початківець копірайтер.Дивимося телевізор з користю
  • Становлення копірайтера, крок 2-й
  • Як заробляти на копірайтингу не тільки на життя?
  • Копірайтинг: творче або комерційне початок?
  • Пошук в Google. Фішки які роблять його ефективніше.
  • Як копірайтер допоможе заробити на сайті
  • Урок 17. Різні мікроформати пошукачів: як вони працюють?