Якщо вас не влаштовує відвідуваність сайту, необхідно замислитися про його просування. Безсумнівно, що грамотна оптимізація сайту включає в себе комплексний підхід, куди можна віднести всі аспекти: зовнішню і внутрішню оптимізацію, роботу з посиланнями, роботу з зображеннями, розміщеними на сайті, аналіз і правильний підбір текстового контенту, а також його просування в різних соціальних мережах. Але іноді навіть після проведеної оптимізації не вдається досягти збільшення трафіку і підвищення в пошуковій видачі. У цьому випадку необхідно більш глибоко зайнятися вивченням проблеми і провести ретельну перевірку.

Говорячи мовою оптимізаторів, потрібен якісний аудит сайту, який зможе виявити всі вразливі моменти вашого електронного ресурсу і покаже правильний напрям роботи з його оптимізацією. У процесі аудиту з допомогою спеціальних програм і веб-ресурсів відбувається збір точної інформації про багатьох складових сайту, а потім проводиться перевірка кожної з них на повну відповідність прийнятим стандартам. Отже, спочатку потрібно провести базовий аудит, в ході якого можна виявити помилки, що лежать на поверхні. Для цього перевіряється кількість сторінок, з яких складається сайт, з’ясовується, скільки з них є проиндексированными, кількість посилань, як внутрішніх, так і зовнішніх, список сайтів, що посилаються на електронний ресурс, рівень тИЦ і PR, а також правильність заповненого файлу robots.txt.

Варто зібрати інформацію про відвідуваність сайту, для цього використовуються інструменти статистики – лічильники відвідувань, які встановлюються на головній сторінці сайту. Далі необхідно провести технічний аудит, куди відноситься відображення сайту в різних браузерах і можливі проблеми з його кодуванням. Перевіряються всі дзеркала сайту, відображення домену без www, а також з ним і обробка сторінки з помилкою. Слід перевірити правильність структури сайту: наявність карти сайту, глибину вкладених сторінок і варіанти дублювання меню звичайними посиланнями.

Аудит контенту відноситься до основної і найбільшій частині роботи з сайтом. В ході його проведення необхідно виявити сторінки з дублюючим матеріалом, а також сторінки, що мають низьку якість тексту. Щоб просунути кожну сторінку, потрібно скласти список ключових слів, за якими її передбачається просувати. Це можуть бути високочастотні або низькочастотні запити, відповідні семантичному ядру вашого сайту.

Схожі записи

  • Нестандартний підхід до оптимізації