Сучасному маркетингу потрібні тексти, що продають

0
3

В одній із стародавніх книг сказано, що спочатку було слово. На сьогоднішній день дана істина є незаперечною. Слово керує всіма процесами життєдіяльності людини. Що б сталося, якщо б людина раптом втратив здатності розуміти і відтворювати інформацію у вигляді усного та писемного мовлення? Ми б тоді, напевно, стали б висловлюватися картинками. Втім, картинка — це також важливий аспект при створенні сучасних послань (реклама, політичні плакати тощо)

Втім, слово досі є основою всього. У сфері інтернет-маркетингу воно займають найвищу позицію. Сьогодні якісна оптимізація сайту передбачає написання і розміщення так званих текстів, які спрямовані на те, щоб продати товар або послугу, створити позитивний образ продукту, сформувати правильну думку громадськості. В даному випадку досягти бажаного результату можна, складаючи грамотно оформлену інформацію.

У сучасному розумінні словосполучення «продає текст» являє собою рекламне послання, що містить відповідь на наступне питання споживача: яким чином ця послуга або товар зроблять мене щасливіше і краще? Якщо автору повною мірою вдасться сформулювати відповідь, в компанії почнеться різкий сплеск продажів.

Текст, що продає часто плутають з рекламним, хоча у них є чіткі відмінності.

Основна мета продає тексту полягає у продажу товару або послуги, а рекламного інформування споживача.

Використовується достовірна інформація. Іноді допускається використання недостовірної або завуальованій інформації, гри слів.

Просування сайтів в Яндексі або іншій пошуковій системі вимагає написання якісних, інформативних текстів. У випадку, якщо вони будуть ще й продають, web-ресурсу гарантований величезний успіх. При створенні продає тесту фахівці часто використовують західні та американські методики і, як наслідок, наштовхуються на різні проблеми, пов’язані з менталітетом громадян різних країн. Практика показала, що західні прийоми рідко застосовуються в російському суспільстві.

Для написання якісного тексту найкраще користуватися наступними принципами:

– кожен споживач повинен знаходити в тексті вичерпну відповідь на хвилююче його в даний момент питання;

– рекламне послання повинно відрізнятися нейтральністю, воно не повинно містити прямого заклику зробити покупку;

– продає текст повинен нести в собі яскраву ідею, бути індивідуальним;

– у посланні повинно міститися не тільки опис переваг товару, але і коротка інструкція по досягненню мети, поставленої споживачем.

Схожі записи

  • СМС-розсилки як інструмент маркетингу

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here