Повинно бути прочитавши назву статті більшість тут же відповість: «Та ти що, звідки такі думки, адже всі знають що конкуренція це завжди добре!» Все нормально, я теж вважаю що конкуренція це добре, але є одне але. Бувають моменти, коли зайва конкуренція може обернутися деякими складнощами. Останнім часом став придивлятися до того, як змінювався настрій у бажаючих заробити на своїх блогах, у міру появи все нових і нових бірж посилань і дещо для себе відзначив.

Все ніби чудово, але потім подивився на це з точки зору оптимізатора і зрозумів що можуть бути певні косяки. А саме це зняття «вічних» посилань, після того, як біржа буде використана на всі 100%. Особливо це стосується бірж, що дозволяють розміщувати посилання в старих статтях. Знову таки ніби як для вебмайстра це тільки плюс, а ось для оптимізатора?
Розмістив скажімо, я в свій час через блогун сотню-іншу посилань, так що перестали надходити заявки, та не біда, гроші виведені, можна і посилання зняти. Ага, знімаємо посилання і пхаємо блог в GGL, попередньо гойднувши йому ТІЦ. Робимо ціни привабливими і досить швидко використовуємо всі наявні в розпорядженні сторінки. Облом, швидкий дохід вже не отримаєш, тепер тільки одна стаття — одна посилання. Не біда, заганяємо сайт в іншу біржу і повторюємо процес. Через 3 місяці виводимо гроші з GGL і видаляємо сайт з системи (хіба мало, може ви його продали ? ), ясна річ, що посилання теж йдуть у нікуди. Посилання знімаємо поступово, щоб не потрапити в бан.

А можна і взагалі організувати неправдиву продаж, хто ж тоді засудить «нового» власника за те, що він зняв «старі» посилання, ну або просто додав їм «nofollow»? Ось і виходить, що коли був тільки блогун, то поле для маневру нечистим на руку вебмайстрам, було зовсім маленьким. Зате зараз…
А може дарма мені такі думки лізуть в голову? У будь-якому випадку, раджу вам дуже серйозно підходити до вибору донорів для розміщення постових. Якщо раніше я просто скуповував усе підряд, то зараз п’ять раз перегляну блог вздовж і впоперек, а вже потім приймаю рішення про купівлю постових.

Так, в тему один із прикладів, які надходять із завидною періодичністю. В однієї моєї мережевої знайомої був жіночий блог. Зараз у неї вже інший блог і знаєте чому? Та тому що важко впоратися з бажанням побільше вичавити з блогу, ось і ставила за 3 постових в кожній статті, а може колись і більше. І після чергового аппа цей затишний бложік пішов у АГС, тому що яшка порахував його линкопомойкой, в чому він почасти і прав. От і цікаво, скільки постових, які ми купуємо виявляються з нульовим ефектом і лише тільки тому, що несерйозно поставилися до вибору донора. Ми вже говорили про критерії оцінки якості сайту, і ця інформація донині не втратила своєї актуальності.

Забавно, що виявляється курси нарощування нігтів досить популярні. Ось вже не думав що європейський педикюр(temnova.com/pedikur.html) буде стільки затребуваний у наших красунь. А з іншого боку, чому б і ні?

Не багато хто з нас можуть винести щастя — розумію, щастя ближнього.
(Марк Твен)
Ох вже ця жаба ? , все тисне багатьох і тисне.

Схожі записи

  • Замутив кілька SEO-експериментів
  • Вплив колірної гами сторінки на відвідувача
  • А що ви зараз читаєте?
  • Ефективне просування Вашого сайту в інтернеті
  • Для тих, хто зібрався створити сайт
  • Як скласти семантичне ядро сайту.
  • Тихіше їдеш — далі будеш, або як правильно починати просування сайту.