У наш час соціальні мережі є цінним маркетинговим каналом. Власники здебільшого мільйонів зареєстрованих там акаунтів — це реальні люди, які в потенціалі можуть стати вашими клієнтами, якщо знати, як працювати з цією неосяжною аудиторією і фільтрувати її на предмет можливої зацікавленості у ваших послугах.

Почнемо з того, що крім таких масових соціальних мереж, як “Вконтакте”, “Однокласники” чи “Facebook”, існують спеціалізовані мережі. В них реєструються люди, пов’язані якимись спільними інтересами. Є мережі, які об’єднують вегетаріанців, астрологів, мисливців і т. д. Відповідно, сам факт реєстрації користувача на сайті означає, що він цікавиться певною темою, і це вже дає вам уявлення про те, чи може він стати вашим клієнтом. З іншого боку, аудиторія спеціалізованої мережі зазвичай набагато менше, ніж популярної масової.

Щоб проаналізувати аудиторію соціальної мережі і виявити приблизний відсоток користувачів, відповідних цікавлять вас критеріям, скористайтесь внутрішнім пошуком. У пошуковому рядку, як правило, ви можете задати такі параметри, як стать, вік, місце проживання, сімейний стан і т. п. Виходячи з результатів за різними параметрами, можна визначити приблизний обсяг цільової аудиторії.

Про реальних користувачів в соціальній мережі зазвичай міститься чимало інформації, яка може бути вам корисною. Це освіта, місце роботи, захоплення, інтереси, друзі. Крім того, люди вступають у різні тематичні співтовариства. Останні особливо зручні для пошуку клієнтів. Сортування практично вже зроблена, і якщо тема даної групи має відношення до пропонованих вами послуг або товарів — ви отримуєте готовий список потенційних покупців.

Отже, щоб знайти в соціальній мережі своїх клієнтів, вам потрібно, по-перше, провести пошук людей за заданими параметрами (які відповідають цільовій аудиторії), і по-друге, пошукати спільноти, теми яких близькі напрямку вашої діяльності. Щоб здійснити пошук цих спільнот, визначте ключові слова, які повинні бути присутніми в їх назвах.

З усього вищесказаного ясно видно, що ще до того, як ви почнете просування в соц мережах, вам необхідно скласти портрет потенційного клієнта, на який ви будете спиратися надалі. Коли розрахунок йде на більш конкретні характеристики залученої аудиторії, ефективність просування збільшується в рази. В іншому випадку ви будете нагадувати стрілка по мішені з зав’язаними очима, частина ваших зусиль і витрат може пропадати даремно.

Не будемо обходити увагою набирають популярність ділові соціальні мережі, де збираються професіонали. Там можна знайти інформацію про величезну кількість підприємців, які можуть стати вашими клієнтами або співпрацювати з вами. Створіть свій профіль, де буде інформація про вас і посилання на сайт вашої компанії, якщо такий є.

Не забувайте, що соціальні мережі постійно змінюються і розвиваються. Щоб займатися успішним просуванням, вам потрібно завжди йти в ногу з часом і відстежувати всі знову з’являються можливості. Дещо про просування в соціальних мережах ви можете почерпнути з цієї статті. Тільки самі не зависни там, а то мережа вона затягує ?

Схожі записи

  • Просування сайту в соціальних мережах: методи і стратегії
  • Наскільки важливо просування в соціальних мережах
  • Соціальні мережі, для кого заздрість, а для кого бізнес.
  • Чи шкідливо спілкування в соціальних мережах?
  • Просування в соціальних мережах
  • Соціальні мережі. Трохи про різне.