Що таке оптимізація тексту? Та й чи потрібна вона взагалі ця сама оптимізація тексту? Може просто писати як на серце ляже, без зайвих «штучок сеошників» ? Все звичайно залежить від того, які цілі ви переслідуєте, в будь-якому випадку грамотне введення ключових слів в тексті ще нікому не шкодило. Кому незрозуміло, що таке «ключові слова», загляньте в статтю про семантичне ядро, може, щось і проясниться.

Зміст

  • Введення в оптимізацію тексту
  • Про оптимізацію заголовка статті
  • Оптимізація тексту статті
  • Оптимізація назви сайту
  • Оптимізація тексту — це один із способів внутрішньої оптимізації сайту, для отримання кращої видачі по пошуковим запитам і плюс до того є одним з методів безкоштовного просування сайту документа. А при обмеженому бюджеті на просування, це ой як важливо. Що нам дає краща видача? Трафік, трафік і ще раз трафік — як заповідав нам могутній Яндекс і його закордонний брат Google, а відвідуваність сайту кардинально впливає на інтернет заробіток.
    Про збільшення відвідуваності ми вже трохи писали, так що про інших способах повторюватися не буду.

    Оптимізація заголовка

    З чого починається пошукова оптимізація тексту? Вона починається з усіма нами гаряче улюбленого тега TITLE. І це правильно. Адже саме тег TITLE є самим основним тегом в пошуковій видачі. Отже, ми почали писати текст, у нас є тема, як нам зробити правильний заголовок. При створенні «правильного» заголовка слід дещо враховувати:
    1. Краще коли заголовок складається з одного речення.
    Не пам’ятаю де прочитано, але в пам’яті засіло, що якщо заголовок статті буде складатися з декількох пропозицій, то ймовірність попадання в ТОП сильно знижується.
    2. Бажано (необов’язково) наявність у заголовку ключового слова.
    Перше слово заголовка має бути ключовим словом всього тексту, це теж важливо; намагайтеся в заголовку вживати менше слів, адже яка логіка пошукової системи? Чим менше кількість слів у реченні, тим вагоміша кожне слово стає, тому робіть ваші заголовки короткими і лаконічними. Якщо вкладетеся в п’ять слів, то відмінно, ну а десять потягне вже на «добре» . Хоча якщо ви пишете статтю в першу чергу для людей, то можна цим і попереднім радою знехтувати. Адже якщо кожну свою статтю ви будете писати лише для пошукових систем, то можна і всіх читачів розгубити.
    3. Не перестарайтеся з ключовими словами.
    У всьому потрібно знати міру, адже навіть благе починання можна занапастити зайвим ретельністю.
    Ось і все, ми зробили правильний заголовок, що далі?

    Оптимізація тексту

    А далі потрібно писати текст, причому писати унікальний, правильний, без помилок оптимізований текст, а як правильно написати текст ми зараз розглянемо. Значить, перше слово тексту має бути ключовим словом, це обов’язково, тому що перше слово тексту найвагоміше слово в документі. Далі, ключові слова. Кількість ключових слів має займати не більше 10% всього тексту, якщо буде більше, то текст буде розцінюватися пошуковою системою, як пошуковий спам і на вас накладуть нехороші санкції. Що б збільшити кількість ключових слів необхідно збільшити кількість тексту, тут все просто. Далі, що нам слід знати про оптимізацію тексту це той факт, що пропозиції повинні бути довгими, так як у самому тексті, пошукова система враховує перші 65 слів, решта викидаються. Ключове слово хорошого оптимізованого тексту кілька разів в самому тексті має бути посиланням з анкором, це додасть тексту статичної ваги і ключовому слову теж. Так само біля посилання-ключового слова намагайтеся робити текст навколо посилань, який буде характеризувати ваше посилання. Кількістю посилань вживати теж не варто, 2-3 вистачить з головою. Якщо Ваш текст короткий, а Вам дуже потрібно його хороша видача, то вам обов’язково потрібно збільшити. Тому що в пошукових системах зараз тенденція в стилі «більше-краще» тому короткий текст ніколи не займе топові місця у видачі. Хоча пошукова система Рамблер завжди любила і буде любити довгі тексти.
    Ось самі основні і фундаментальні фактори, які потрібно знати про оптимізації тексту. Ну і не забувайте про виділення жирним шрифтом, h1-h3 і інші теги, які теж дають зрозуміти пошуковцям про важливість словосполучень.

    Оптимізація назви сайту

    Хотів було не писати про це, ніби і так все зрозуміло що від назви сайту дуже багато залежить. Буде нерозумно якщо ви буде просувати сайт за запитом «заробіток в інтернеті», а називатися він буде скажемо «автомобілі та дороги», ну або що-небудь подібне. Особисто мною було зроблено кілька експериментів, коли в результаті зміни назви сайту на «більш підходящий» відвідуваність збільшувалася відсотків на 20. Так що робіть висновки.

    Що вже тут поробиш, адже пошукове просування сайту не таке вже й проста справа, як може здатися на перший погляд. Втім як і веб аналітика, без якої теж далеко не заїдеш. Хоча якщо для вас досягнення ТОПа не стоїть у списку пріоритетів, як і зростання відвідуваності, то можна собі дозволити забути взагалі про seo прийоми. Ага, все прочитали і посміхнулися — ну хто ж не хоче росту популярності свого дітища? Ось тому і завели ми сьогодні мова про оптимізацію тексту для пошуковиків. Це не панацея, і не паличка-виручалочка, а лише один інструмент з великого багажу сеошників.

    Схожі записи

    • Збільшуємо відвідуваність сайту: Як змусити випадкового відвідувача приходити на ваш сайт знову і знову
    • Низька відвідуваність сайту – робота над помилками.
    • Ефективне просування Вашого сайту в інтернеті
    • Урок 21. Збільшення трафіку природними методами
    • Як скласти семантичне ядро сайту.
    • Що заважає сайту вийти в TOP
    • Зв’язок унікального контенту і збільшення трафіку