Можливість грати в різноманітні ігри на комп’ютері була однією з головних причин його поширення. Причому ігроманія захопила і дітей, що природно, і дорослих. З’ясувалося, що практично кожен не проти відчути себе фермерів, які вирощують багатий урожай, могутнім чарівником або магом, а може просто мандрівним лицарем. В даний час існує величезна кількість онлайн ігор, що пропонують різноманітні розваги: від інтелектуальних головоломок до простого бою без правил.

Природно, розробники будь-якої гри розраховують на її популяризацію, тобто залучення якомога більшого числа клієнтів. У цих цілях використовуються найрізноманітніші способи, одним з найбільш перспективних є оповіщення користувачів по смс. За допомогою SMS розсилок від відомої компанії SMSORG.RU адміністрація ігор онлайн намагається досягти кількох цілей:

-збереження запису та паролів. Більшість ігор розраховані на поступове придбання вашим персонажем досвіду і різного роду бонусів. Для цього, як правило, необхідно деякий час і регулярну участь в поєдинках і так далі. Більш того, багато гравців практикують продаж «прокачаної» персонажів і іноді їх вартість буває вагомою. Погодьтеся, що втрата аккаунта з причини втрати пароля або інших збоїв, в даному випадку, буде дуже болюча. Саме для того, щоб зберегти нерви і гарний настрій всіх гравців, розробники ввели оповіщення через смс про зміну пароля і інших діях з аккаунтом.

-для повідомлень та оголошень. Використання СМС послуг для того, щоб оповіщати користувачів про зміни, що сталися в грі, отримання бонусів та інше вкрай корисно. Це по-перше, підтримує інтерес до гри, а по-друге, надає можливість для гравця по максимуму використовувати будь-які акції в грі. Інформацію про нові конкурсах, змаганнях між кланами також необхідно довести до як можна більше кількості гравців. Тільки в цьому випадку гра буде розвиватися динамічно і залучати велику кількість шанувальників.

-для заохочення особливо активних гравців. По смс ви зможете отримати повідомлення про те, що вам надано особливі умови гри. Як правило, смс – розсилка часто використовується в подібних програмах лояльність, змушують гравців прагнути в провождению онлайн як можна більше часу.

Схожі записи

  • Огляд сервісу масових розсилок ePochta SMS
  • Психологія споживача: основні моменти взаємин
  • СМС-розсилки як інструмент маркетингу
  • Реклама в мережі: ефективні способи