Накачування PR – це не найпродуктивніший спосіб для управління гуглботом всередині вашого сайту. Робота в цьому напрямку – це не головне заняття для трати вашого часу. Краще сконцентруйтеся на отриманні додаткових білих посилань і створення якісного змісту сайту. Так, накачка PR дозволяє розподіляти наявний PR на потрібні вам сторінки. Але існують більш ефективні способи для цієї задачі.

Припустимо, що у вас є продукт, який добре продається. У цьому випадку ви можете помістити на нього посилання в корені ресурсу на передньому плані в центрі. Більша частина PR буде перетікати по розміщеної посиланням на сторінку продукту. Вам необхідно пам’ятати про те, що архітектура сайту набагато важливіше накрутки PR. Використання iFrame або iFrame, який закодований у JavaScript, не принесе таких хороших результатів. Професіонал з самого початку продумує схему сайту, щоб потім не думати про накачування PR і це правильно.

Наприклад, Інтернет-магазин можна відмінно «заточити» під споживчий попит. Для цього вам потрібно розмістити TOP продаваних продуктів на головну сторінку. На цих топ-продукти ви також можете розмістити посилання на таку популярну десятку продуктів і т. п. Справа в тому, що ланцюжок релевантних продуктів може принести набагато більше прибутку порівняно з однією одиницею продукту. У всякому разі, такі гіганти як YouTube і Amazon давно використовують цю схему.

Деякі з нас можуть поставити запитання: посилання через JavaScript або iFrame – це спам і марна трата часу? Я не думаю, що такий підхід буде розцінено як спам. Але оптимальним рішенням буде схема, де ваші користувачі та пошукові роботи будуть переходити в одне і те ж місце. Задайте собі питання: навіщо мені направляти ботів на одні сторінки, а користувачів на інші? Зараз ви можете знайти сервіси, які пропонують автоматом просунути ваш сайт в ТОП. Звучить досить підозріло, адже людський фактор в SEO грає першорядну роль. Робота таких сервісів досить проста, вони закуповують якісні посилання на ваш сайт і наближають його до довгоочікуваного топу. Але за ці послуги у вас попросять пристойні гроші. Від $700-2000 і більше, в залежності від ключових слів. Разом з цим, ви повинні пам’ятати про те, що таке «фантастичне» просування прирівнюється до black SEO. А це означає, що система може рано чи пізно забанити ваш сайт.

Приміром, ще кілька років тому адміністрація Google висловила свою думку з приводу платних посилань. Після цього послідував ряд штрафних санкцій і багато овнеры втратили гроші. Ви можете собі уявити, як всемогутній Google може принизити ваш сайт, кастрировав його за всіма показниками. Яндекс також проти платних посилань. І «продажний» сайт – це як повія, йому платять за тимчасове задоволення і викачують з нього всі соки. І коли оптимізатор фрілансер або бюро SEO пропонують вам швидкий вихід в ТОП, подумайте, чим ви ризикуєте. Крім того, гарантій того, що просування платними посиланнями буде максимально безпечним, не існує. Кожен сеошник – це якийсь художник, який працює за своїми напрацюваннями. У той же час алгоритми пошукових систем постійно змінюються. Вони непередбачувані.

Звичайно, складно собі уявити, що веб-майстри будуть розміщувати посилання безкоштовно лише з бажання догодити пошуковій системі. Немає. Посилання продаються, і будуть продаватися, але потрібно знати деякі правила виживання. Чим більше знань, тим вища безпека вашого проекту.
Скажімо спасибі легендарної російської партнерці Смартбакс.рф за корисні поради. Збільшуйте свій прибуток і зливайте трафік на передові і соковиті платники системи. Середній конверт — 1:37. Перевірено тисячами російських адвертов. Right Join

Схожі записи

  • Важливість просування та оптимізації сайту
  • Апп Google PageRank і інші радощі життя.
  • Гірськолижний курорт Пал, Андорра
  • Постові і обнулення PR