Оптимізатори сайтів, які професійно працюють у цій сфері не перший рік, чудово пам’ятають ті роки, коли для того, щоб вийти в топ пошукових систем по будь-якому, навіть самому конкурентному запиту, треба було просто нарощувати посилальну масу і жаданий топ-10 був практично гарантований. Але часи змінюються, а разом з ними і пошукові гіганти починають вдосконалювати свої алгоритми.

Наприклад, лідер рунетовського пошуку, компанія Яндекс в останні два роки ввела просто революційні зміни у формулу видачі, додавши персоніфікований пошук, завдяки чому кожному користувачеві тепер будуть пропонуватися сайти, згідно з його переваг, а так само, офіційно підтвердивши, що на позиції сайтів тепер впливають у тому числі і оцінки асесорів. Тобто тепер не тільки пошуковому роботу вирішувати, цікавий ваш сайт пошуковим запитом, чи ні, але і живому співробітникові компанії по той бік монітора.

Якщо вірити словами керівників пошукового підрозділу Яндекса, асесор у своїй роботі буде керуватися тим, чи відповідає певна сторінка вашого сайту на запит користувача або немає. У другому випадку, не бачити вам топа видачі з цього ключевику.

Так само, в силу більше року тому вступили поведінкові фактори (ПФ), які так само будуть впливати на позиції сайту у видачі. Загальний сенс ПФ зводиться до того, що тепер загальна маса ваших відвідувачів своєю поведінкою на сайті буде визначати його корисність для інших. Якщо глибина перегляду і час, проведений на сайті незначні – вашому сайту виставлять хороший «мінус».

Що ж робити починаючому оптимізатору або просто власникові бізнесу, який хоче просунути свій сайт в топ-10 і отримати перших відвідувачів?

Відповідь проста – небудь довго і наполегливо вчитися, або довірити розкрутку свого веб-сайту професійних оптимізаторів. Нехай це буде не так дешево, як якщо б ви оптимізували свій сайт самостійно, але зате результат буде гарантований.

Втім, є ще третій варіант – контекстна реклама. Вже давно відомо, що середня вартість відвідувача, який перейшов на сайт з контексту у кілька разів дорожче того, що перейшов з основною видачі, але попадання в топ ще треба дочекатися, а контекстна рекламна кампанія запускається за лічені хвилини і вже через кілька годин ви можете отримати перше зацікавлених вашою пропозицією відвідувачів. До того ж, навіть контекстну рекламу можна віддати на аутсорс стороннім виконавцям.

Стаття підготовлена за сприяння студії інтелектуальних продуктів web24.ru

Схожі записи

  • 5 крутих в світі SEO-студій
  • Створення та просування сайтів
  • Просування сайту своїми силами – це реально
  • ROOKEE від Ingate — просування сайту чужими руками.
  • Просування по трафіку
  • Просування сайту або контекстна реклама?
  • Тихіше їдеш — далі будеш, або як правильно починати просування сайту.