Медійна реклама – не текстом єдиним…

Пошукове просування, контекстна реклама, просування статтями – практично всі використовують текст в якості головного зброї. Інші методи застосовує медійна реклама. Основні інструменти цього виду просування – графіка і відео.

Медійна реклама – це рекламні банери, спливаючі вікна pop-up і pop-under. Розміщуються банери і вікна на сайтах (як правило — популярних), в розсилках e-mail або в результатах пошукової видачі.

Картинки і відео, звичайно, більш видовищні, яскраві і динамічні, ніж текст. Вони привертають більше уваги. З допомогою медійної реклами можна не стільки збільшити продажі, скільки підвищити впізнаваність торгової марки, бренду або продукту, а також розширити аудиторію.

Банери

Банери можуть бути графічними, текстовими або тизерными (графіка + текст). Зазвичай це прямокутник з певним зображенням або мінливими зображеннями. Клікнувши на банер, користувач потрапляє на сайт рекламодавця.

Зараз все більш популярними стають банери нового формату – Reach media. Вони можуть мати будь-яку форму, реагувати на рух миші, використовувати звук. Користувач приділяє більше уваги банеру завдяки його інтерактивності, нестандартності.

Pop-up

Вікна, які спливають поверх сайту, називаються Pop-Up. Вони повинні бути досить якісно виконані, щоб користувач відчував не роздратування, а інтерес.

Вибираючи для просування Pop-Up, рекламодавець досить сильно ризикує. Користувач приходить на сайт за рекламою, а за вмістом ресурсу. Що ж він бачить в першу чергу? Замість свіжих новин йому пропонують незрозумілі картинки або відеоролик.

Наприклад, відвідувач зайшов подивитися останню серію улюбленого серіалу. Замість цього йому голосно і нав’язливо пропонують, наприклад, мішок з картоплею «за найнижчими цінами». Обурення відвідувача цілком зрозуміло.

Інша справа, якщо картоплю йому запропонують надзвичайно цікаво. Тоді Pop-Up є шанс, що його не закриють, відчайдушно лаючись, в першу ж мить. А в ідеалі – переглянуть і скористаються.

Pop-Under

Вікна Pop-Under відкриваються на задньому плані, під сайтом. Вони нічому не заважають, тому так сильно не дратують. Як правило, вікно помічають тільки тоді, коли продивляться улюблений серіал, поділяться враженнями в соцмережі, переглянуть нові фотографії подруги і, нарешті, закриють браузер. Завдяки цьому Pop-Under не так нав’язливий, як Pop-Up.

Схожі записи

  • А що ви зараз читаєте?
  • Реклама в сучасному світі
  • Яку рекламу вибрати?
  • Конверсія трафіку. Як порахувати і підвищити конверсію.
  • Для тих, хто зібрався створити сайт
  • Тихіше їдеш — далі будеш, або як правильно починати просування сайту.
  • Від читача: мій перший досвід в зароблянні грошей