Як економити час, поради блогеру.

0
3

В інтернеті можна зустріти багато статей, суть яких зводиться до наступного: заведи свій блог і насолоджуйся пасивним доходом. До таких статей додається картинка, на якій хтось в кепці лежить у шезлонгу на березі синього моря під пальмою, а симпатична мулатка тримає тацю з екзотичними фруктами.

Дійсність виявляється дещо іншою. Ледь лише занурившись в блогінг, юні сибарити починають розуміти, що працювати доведеться багато.
Дуже багато часу, наприклад, йде на написання постів у блозі.
Тому без грамотного тайм-менеджменту неможливо не тільки викроїти час на поїздку до морських берегів, але навіть на похід в найближчий супермаркет за кепкою.

Отже, що потрібно зробити блогеру, щоб почати управляти своїм часом?

1. Поставити правильну мету. Правильну – це означає відповідає трьом вимогам – досяжність, конкретність, вимірність, визначеність у часі. Наприклад, сувора необхідність писати статті. Коли ми обіцяємо собі «писати два рази на тиждень», то ризикуємо отримати в результаті не посади, а халтурні відписки, що не мають ніякої цінності.
Правильніше сказати собі: Кожен понеділок і четвер по одному посту на 1500-2000 знаків. Жорстко задані рамки не дадуть вам відхилитися від наміченого курсу. У той же час взятий темп не буде обтяжувати. Хоча, звичайно буваю моменти, коли приходиш з роботи і бажання послати все подалі, лягти на диван і віддатися сну ?

2. Підготуватися заздалегідь. Можна написати пост за 20 хвилин, якщо заздалегідь витратити час на пошук ідеї і структурування інформації. Обмірковувати черговий пост можна займаючись будь рутинною роботою. Кажуть, Агата Крісті придумувала сюжети своїх детективів під час миття посуду. Чим ми гірші?
Тримайте під рукою олівець і папір, щоб фіксувати різні з’являються ідеї. Можна скористатися диктофоном, вбудованим в телефон.

3. Зберігати вибраний темп. Певний темп сприяє самоорганізації. Звикнувши писати статті в один і той же час, ви почнете помічати, що натхнення теж починає приходити за розкладом. Зусиль на те, щоб відключитися від сторонніх предметів і почати працювати витрачається все менше. Та й відвідувачі звикають до постів, що з’являються в певні дні тижня. Так що на їх залучення не доведеться витрачати надто багато часу.

4. Відключитися від зовнішніх подразників. Якщо сім’я – то обговоріть час Х, коли вас ніхто не повинен турбувати. Не відволікайтеся на перевірку пошти, статистики відвідувань блогу, переговори через ICQ. Це тільки здається, що «на секундочку», насправді за тиждень втрачається стільки часу, що можна було б написати ще один пост.

5. Планувати форму, а не зміст. Деякі блогери заздалегідь розписують на кілька тижнів вперед тематики статей, які вони будуть писати. Ефективність такого підходу сумнівна. Не завжди до потрібного часу вдається зібрати всю необхідну інформацію та план руйнується.
Якщо ж, незважаючи ні на що виконати його, то в результаті частина статей виявляться застарілими, а частина нових актуальних тем просто не потраплять на сторінки блогу, так як їх не було в плані.

6. Придумати свій ритуал. Щоб швидше увійти в робочий ритм, створіть собі систему якорів. Наприклад, можна писати статті під одну певну музику або в строго певний час доби. Хтось одягає «церемоніальну» одяг, а хтось п’є каву. Все це для того, щоб швидше налаштуватися на роботу.

Ну а що ви робите, для того щоб економити час? Діліться у коментах.

Схожі записи

  • Блогери – 5-ий влада: міф чи реальність?
  • Як відпочиваєте блогери?
  • Екстремальний спосіб боротьби з крадіжкою контенту.
  • Копіювання матеріалів — на жаль реальність!
  • Моніторимо тих, хто посилається на сайт
  • Панель вебмастера — на службі блогера
  • Як налаштуватися на позитив?

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here