Ти ще не попросив вибачення у Яндекса? Дарма, тепер саме час це зробити. Яндекс не ганив ну хіба що тільки лінивий і працює повільно, індексує погано, постійно викочує свіжі фільтри, які на дають нормально працювати, модерують ЯК їм заманеться — список скарг можна писати до безкінечності. Тільки Яндексу плювати на все хотілося з високої дзвіниці, компанія робить гроші в той час як ми пускаємо соплі і нарікаємо на судьбинушку. А скільки разів лунав на просторах інтернету клич: «Забий на Яндекс, працюю під Google!». (upgoing.ru)

До недавнього часу, я і сам вважав, що Google куди більш передбачуваний, ніж Яндекс і основний упор робив саме на просування і роботу з гуглом. Розміщував тільки контекстну рекламу Adsense, користувався пошуком від Google, поки не прийшов Пінгвін. 25 квітня — день, який змінив уявлення багатьох вебмайстрів про буржуйському пошуковику. Сказати що гугл порізав видачу — значить не сказати нічого. У видачі зараз твориться повний бардак, тому користуватися гугловським пошуком можна лише для підняття настрою ? Іноді вискакують такі релевантні сторінки, що починаєш кататися зі сміху. Але багатьом на жаль не до сміху і питання: «А що ж тепер буде? Як жити далі?» все частіше злітає з вуст сеошників.

Чи торкнулася мене Google Пінгвін?

Торкнувся — це м’яко сказано, ще як, блін торкнувся. По-початку падіння трафіку було розцінено мною як результат адалт атаки на блозі, але коли стало зрозуміло, що такого падіння викликати це не могло поліз розбиратися. Ось тут мене чекав сюрприз, та ще який. Алгоритм торкнувся всі запити, які я моніторив, абсолютно всі запити, по всім сайтам ? Скрізь позиції пішли не просто в мінус, а в глибоку прірву. Причому падіння склало не 2-3 або 5 позицій, а падало відразу на 50 і навіть більше ? Скажімо так, з 56 запитів, які я іноді моніторив в топ-100 за станом на 28 квітня було 21, т. е 35 запитів відразу пішли взагалі в нікуди.

Як результат трафік з Google опустився нижче плінтуса і тільки Яндекс підставив свою руку допомоги, додавши трохи відвідувачів. Ось так виглядала структура пошукового трафіку за станом на 15 квітня:

А ось що ми маємо зараз:

Як бачите, зміни зовсім незначні, ну якщо не вважати що Гуглом тепер майже не пахне ?

За що карає Google Pinguin (Пінгвін)

До цього часу єдиної думки серед вебмайстрів так і немає, а ось шуму Пінгвін наробив не по-дитячому. Одна з гілок на серч, присвячена пінгвінові за тиждень вже збільшилася на 250 сторінок ? Чого там тільки немає. По-початку були висловлені наступні припущення:

  • Покарання за посилання. В першу чергу це неприродні посилання, посилання далекі від тематики, низька якість донорів і т. д. Багато вебмастера почали спішно знімати посилання закуплені на автоматі в посилальних біржах. Але звичайно знайшлися доброзичливці поспішили заспокоїти, що сапа тут не при чому і справа зовсім не в цьому. Але знаєте, останнім часом я мало кому вірю і волію читати між рядків. На місці працівників сеопульта, rookee, мегаиндекса, ну і звичайно ж сапи, заповнив би форуми прикладами, які б показували, що посилання не впливають на накладення фільтра. Як воно все відбувається насправді, напевно не знає ніхто. Але від себе скажу, та серед моїх сайтів потрапили під роздачу пінгвіна є ті що рухалися сапою, але є й ті, на які не куплено жодного посилання і тим не менш вони повною мірою відчули принади падіння відвідуваності.
  • Надмірне захоплення оптимізацією тексту. Ну що тут можна сказати, у мене укатились сторінки з досить сильною оптимізацією, так і ті, в яких ключові слова зустрічалися не надто часто. У мешканців серч теж спостерігалися подібні казуси.

Плутанина у видачі після Пінгвіна

Приблизно так формується видача google після приходу Пінгвіна. Изнаете, що по справжньому напружує, так це, коли ти бачиш в топ-10, а часом і топ-3 відверті говносайт з явно надлишкової нудотою в текстах, сайти з тонною низькоякісних куплених посилань, а часом і просто дорвеї. Ще гірше, коли шукаєш одне, а отримуєш зовсім нерелевантную видачу. Тому зважаючи на все вищевикладене я перейшов на пошук від Яндекса, поки все не владнається. А заодно і вирішив попрацювати з Діректом, а щось ні вже на Google колишньої надії. Один сайт вже додав в Директ і зняв половину Adsense, ну і ще подав заявочку ?

Що робити якщо Пінгвін прийшов до Вас?

Поки що не робіть нічого. Видачу настільки часто трясе, що взагалі важко про щось говорити. Особисто я выжду для початку тиждень іншу, а там вже визначимося з напрямком. Можливо, команда Гугла і зробить якийсь відкат, тому що в поточній ситуації пошуковик №1 ризикує стати просто пошуковою системою, адже релевантності ніякої. Та й дивлячись на графік котирувань акцій Google розумієш, що ситуація не дуже радісна.

Хто знає, можливо справжня причина всіх маніпуляцій google — заробіток, потрібно щоб клієнт розумів — адвордс, це стабільно! А SEO — це нестабільно і незрозуміло, що може статися завтра чи через рік.

Схожі записи

  • Google Пінгвін — аналіз вижили і вироблення протиотрути.
  • Фільтр Google для сайтів «Мінус 30» (проти спамерського просування сайту).
  • Фільтр Google Duplicate Content (неунікальний контент)
  • Фільтр Гугла для сайтів Supplemental Results (повна або відносна неунікальність).
  • Фільтр Google Sandbox або пісочниця для сайтів.
  • FAQ: Все про новий алгоритм Google – Hummingbird
  • Робота з Google Analytics, помилки, яких не варто допускати