Наше життя сповнена великих і маленьких страхів, так що інтернет тут не виняток. Хтось боїться крадіжки статей і дуже сильно засмучується з цього приводу, хтось злому емейл або webmoney, ну а можливість бана це взагалі особлива тема для страхів сеошників. Але не будемо сьогодні говорити про всі страхи, а торкнемося лише того страху, який відчуває новачок, який прийшов на біржу копірайтингу.

Чого боїться новачок, який потрапив на біржу копірайту?
1.Звичайно ж, те, що його статті залишаться незатребуваними.
Побоювання цілком з’ясовні. Ну-ка, подивимося, скільки статей в продажу? Ага, близько 155 тисяч. Майже стільки ж користувачів в системі. Навіть якщо припустити, що продавців та покупців порівну, то арифметика «на кожного покупця приблизно по дві статті» в даному випадку не спрацьовує. Інакше статті розкидалося б миттєво, не встигаючи пройти автопроверку на копії.
Чому не спрацьовує? Та тому, що він, справжній Покупець, товариш серйозний і вибагливий. Він хоче отримати дійсно унікальний контент і довго бродить по системі в пошуках товару з «родзинкою», не піддаючись на кричущі заголовки і запевнення (в анотації до статті) про те, що в ній, у цій самій статті, міститься повна інформація по даній темі.
Один з покупців поскаржився мені у віртуальному розмові, що його просто вбиває засилля статей у системі по 1000-3000 знаків типу «Як купити пластикові вікна». Воно і зрозуміло, вмістити у цей розмір ВСЕ просто нереально. Тут можна замахуватися на енциклопедичне видання.

Так що ваші побоювання з приводу того, що статті можуть залежуватися на «віртуальних полицях» біржі, мають під собою грунт.
І що ж робити? А просто працювати, видаючи на гора не тільки якісний рерайт, але і втілюючи в форму статей свої власні думки і враження. Ось це вже точно буде унікальним контентом.
Якщо Ви ще не маєте істотним рейтингом у системі, то нерозумно буде заламувати ціну на свої статті — їх все одно не куплять. Чому? Тому що в даному випадку вже точно купуєш кота в мішку». А от коли маєш справу з рейтинговими копірайтерами то це вже як запорука якості. Що стосується мене, то я практично не купую статті у тих, чий рейтинг в системі менше 30. Ціну на свої статті слід піднімати поступово, по мірі зростання рейтингу і орієнтуючись на інших копірайтерів.
Отже, підемо далі про страхи початківців копірайтерів.

2.Дуже страшно отримати «мінус», тобто негативний відгук покупця.
Ну, ось, старався, писав, начебто і непогано, а тут на тобі — «підмочена» репутація.
Побита фраза про те, що «покупець завжди правий», на жаль, застосовується не тільки при відвідуванні супермаркету в вашому місті, але і тут, в супермаркеті контенту.
Не поспішайте ображатися на того, хто, на ваш погляд, поставив вам незаслужену оцінку. Напевно в його зауваженнях є раціональне зерно. Спробуйте виправити ситуацію, запропонувавши покупцеві усунути в статті те, що його не влаштовує. Як правило, завжди можна знайти компромісне рішення.
Для Вас, наприклад, отриманий «мінус» повинен стати не тільки неприємним «клацання по носу», але і хорошим стимулом до того, щоб значно поліпшити якість своїх статей. Якщо цей урок буде засвоєний то ви значно просунетеся в кар’єрі копірайтера.
На жаль але мені теж доводилося ліпити мінуса, коли в статті отримував не те, що очікувалося з назви і опису, та і якість була нульове. Після цього копірайтер сам постукав і напросився на виправлення, так що в кінцевому підсумку мінус був виправлений. Пам’ятайте мінус — це не назавжди, якщо всі швиденько виправити.

3.А ще стає страшно, коли раптом усвідомлюєш, що начебто і писати не про що. Куди не глянь — все охоплене. Статей про красу волосся — віз і маленький візок, про пластикових вікнах не пише хіба що ледачий, від великої кількості всіляких дієт, запропонованих для схуднення, починаєш втрачати вагу, ще не прочитавши жодного рядка :).
Що ж відбувається?
Діагноз простий: ви просто стаєте професіоналом і підсвідомо починаєте розуміти, що потрібно шукати нові теми. А вони є, повірте.
Думаєте, тільки ваша душа кидається у віртуальній мережі, відчуваючи творчі муки? Зовсім ні. Нас, таких, безліч. Хтось із нас менше, а хтось більше талановитий. Але всі ми – люди креативні, тобто творчі, шукають, цікаві, небайдужі…. Одним словом, ті, на яких, почасти, і тримається весь цей величезний віртуальний світ.

Схожі записи

  • Секрети копірайтингу від 7-ми майстрів
  • А що ви зараз читаєте?
  • Як заробляти на копірайтингу не тільки на життя?
  • Копірайтинг: творче або комерційне початок?
  • Початківець копірайтер.Дивимося телевізор з користю
  • Як копірайтер допоможе заробити на сайті
  • Історія початку без кінця…