Всім доброго часу доби! Сьогодні на upgoing.ru ми піднімемо тему, яка цілком здатна заощадити значні кошти виділяються на розкрутку сайту. Іноді виходить так, що вебмастер створює сайт в вподобаної йому ніші і вже потім виявляє, що рівень конкуренції в ній настільки високий, що вже просунутися лише за рахунок низькочастотних запитів і внутрішньої оптимізації малоймовірно. І навіть невеликих вкладень на закупівлю посилань буде недостатньо.

Ось чому, перед початком просування свого ресурсу, дуже важливо правильно проаналізувати сайти конкурентів, зараз це особливо актуально через посилення роботи пошукових систем. За допомогою аналізу ви зможете правильно вибрати стратегію розвитку свого ресурсу і серйозно заощадити на його просування.
Перед початком аналізу конкуруючих ресурсів необхідно скласти семантичне ядро для свого сайту, а після чого, виходячи з наявних ключових запитів, окреслити коло ваших основних конкурентів.
Метою аналізу має бути з’ясування ключових запитів конкуруючих сайтів, визначення методики їх просування, якості їх інформаційного наповнення, крім того, важливо окремо проаналізувати їх html код.

На початку аналізу зверніть увагу на найважливіші мета – теги ресурсу це: «Ключові слова» і «Опис», уважно вивчіть їх, можливо ви знайдете, щось корисне для свого сайту, при цьому, зрозуміло, не можна займатися повним копіюванням цих тегів.

Подивіться на заголовки сторінок сайту: на хороших ресурсах в ці заголовки завжди включені ключові слова, по яких просувається дана сторінка, користуйтеся цим прийомом і на своєму сайті. Для всіх нових сторінок ресурсу обов’язково потрібно прописувати мета – теги.

Далі, переходите до аналізу вмісту конкурентів. Перевірте його унікальність, порівняйте з вашої, подивіться наскільки часто йде оновлення сайту, і намагайтеся оновлювати свій ресурс ще частіше, природно, якісним матеріалом. Зверніть увагу на частоту вживання ключових слів, порахуйте, який відсоток вони складають до всього тексту сторінки, вивчіть перелинковку сторінок ресурсу, пройдіть за посиланнями, розміщеними в тексті і дізнайтеся, куди вони ведуть. Найбільш вдалі ідеї можете використовувати на своєму сайті.

Подивіться показники PR і ТИЦ конкуруючого ресурсу, визначте, чи є він у каталогах основних пошукових систем, з’ясуйте, скільки сторінок сайту проіндексовані пошуковими системами. Ви повинні прагнути до того, щоб ваш сайт був вище конкурентів за всіма основними показниками.

Дізнайтеся, які ресурси посилаються на аналізований вами сайт, подумайте, чи можете ви отримати посилання на цих ресурсах, врахуйте, що це актуально, тільки якщо посилання на конкуруючий сайт розміщені на впізнаваних, серйозні ресурси.
Дуже важливим показником популярності будь-якого сайту є місце, займане їм у видачі основних пошукових систем. Постарайтеся непросто подивитися на місце в рейтингу, але і зрозуміти, чому сайт зайняв цю позицію, які методи його власники використовують для його просування. Ви повинні намагатися у всьому випереджати їх на один крок.

По закінченні аналізу у вас має з’явитися уявлення про вашої стратегії просування сайту в пошукових системах, а також приблизний необхідний на це бюджету. Краще всього доручити цю роботу грамотному фахівцеві, якщо, звичайно, ви не є експертом у питанні створення і просування сайтів.

Схожі записи