Інструменти монетизації сайтів

0
4

В даний час власники сайтів приділяють все більшу увагу питанню монетизації. Фахівці відзначають, що існує кілька інструментів монетизації ресурсів, які одержали найбільше поширення.
Головне завдання монетизації інтернет-проекту полягає в перетворенні відвідувачів в покупців, клієнтів. Незалежно від того, чи пропонуєте ви вклади у банках або займаєтеся продажем жіночого одягу, саме монетизація дозволяє заробляти в інтернеті. Фахівці впевнені, що монетизувати можна будь-який інтернет-проект. Серед головних інструментів монетизації можна виділити банерну і контекстну рекламу, продаж посилань, партнерські програми, продаж статей на біржі, рекламні і постові статті, спливаючі вікна.

Кожна різновид заробітку має свої особливості. Так, найбільш дохідним інструментом на сьогоднішній день залишається банерна реклама. Вона застосовна для власних сайтів, форумів або блогів. Банерна реклама передбачає розміщення анімаційного, графічного, відео-банера на сторінках сайту. Дохід від інструменту буде значним при високій відвідуваності інтернет-проекту. Слід приділити особливу увагу місцем розташування банерів. Багато залежить від розмірів банерів, які можуть становити 468х60, 360х60, 100х100, 125х125 пікселів або приймати інші значення.
Фахівці впевнені, що на сторінці можна розміщувати не більше чотирьох банерів. Це пов’язано з тим, що більшість банерів, незалежно від того, просувають вони банківські комірки або косметику, є анімованими і мають значну вагу. При великій кількості банерів на завантаження сторінки буде потрібно занадто багато часу. Це не може не позначитися на відвідуваності інтернет-проекту.

Вартість розміщення банерів визначається декількома факторами. В першу чергу, це авторитетність і відвідуваність ресурсу, цільова аудиторія і позиції сайту у всіляких рейтингах. Чим вище ці показники, тим привабливішим буде сайт для розміщення банерної реклами.
Все частіше власники інтернет-проектів звертають увагу на розміщення банерів з реферальными посиланнями. За ним можна визначити, що відвідувач потрапив на сторінку саме з цієї гіперпосилання. Таку можливість зазвичай надають хостинги, партнерки і біржі посилань. У даному випадку власник сайту отримує прибуток як відсотка від заробітку рефералів. Рефералами називають тих, хто перейшов по гіперпосиланню і приніс прибуток біржі посилань, хостеру.

Схожі записи

  • Digital-агентство MoeVideo
  • Make Up Profit — ще одна можливість монетизації жіночого трафіку
  • Біржі вічних посилань — коли користь перетворюється на шкоду
  • Як заробити на нульових, покинутих або забанених сайтах
  • Монетизація блогу: творча реалізація або продажна любов?

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here