Отже, перше, з чого слід почати просування вашого інтернет-ресурсу, — це аналіз сайту, тобто визначення його теми, розбивка статей на категорії, виявлення частоупотребляемых і низкоупотребляемых запитів. Проаналізувавши структуру ресурсу, веб-майстер визначає, який спосіб розкрутки сайту вибрати в тому чи іншому випадку, або може бути, в даному випадку буде ефективніше використовувати комплексне просування ресурсу.

Тут варто зазначити, що комплексне просування, тобто використання одночасно відразу декількох способів розкрутки буде набагато ефективніше. Кожен веб-майстер знає: на сьогоднішній день методи оптимізації ресурсу умовно поділяють на три категорії: білі, чорні і сірі. Само собою білі методи оптимізації хоч і вимагають більше часу, але результат того вартий, чорні методи розкрутки дають практично миттєвий результат, однак він є нетривалим, адже пошукові системи не люблять» сайти, розкручені подібним чином.

Давайте розглянемо більш докладно, ніж білі способи оптимізації відрізняються від чорних. Перша відмінність полягає в концепції, в той час як сайти, які просуває білими способами, намагаються відповідати темі свого ресурсу, надають користувачам найбільш цікаву, якісну і грамотну інформацію відповідно до того, чи іншого питання, сайти, які просуває чорними способами, зазвичай йдуть врозріз з даною концепцією.

Варто також відзначити, що грамотна оптимізація сайту дає результат вже через півтора-два місяці. У тому випадку, якщо просування триває і далі, то через шість, вісім місяців ваш інтернет-ресурс буде займати в Топі кращі місця.

Як ми вже відзначали, крім чорних і білих способів просування, існують і такі проміжні, як сірі методи. Як видно з назви, подібні методи являють собою щось середнє між білими і чорними способами розкрутки. Провідним принципом такої оптимізації є наступний: «Все, що не заборонено, — можна». Зазвичай просування сайту сірими способами зводиться до штучного нарощування посилальної маси, нетематическому обміну посиланнями між різними інтернет-ресурсами. Також до сірим способів нерідко відносять зловживання такого тега, як h 1 і багаторазове використання ключових слів.

Отже, кожен самостійно вирішує, який спосіб оптимізації ресурсу йому ближче. Однак, не забувайте про старої доброї прислів’я: «Поспішиш – людей насмішиш». Тому радимо вам витратити більше часу на оптимізацію, використовуючи білі способи, ніж швидко вийти в Топ, але і настільки ж швидко бути забаненими пошуковими системами, використовуючи чорні методи розкрутки. Не зайвим буде заглянути в статтю, про користь і шкоду бірж вічних посилань, купуючи посилання віддавайте пріоритет якості майданчика, а то потім доведеться ще доплачувати щоб посилання зняли ?

. На мій погляд посилання будуть працювати завжди, не так як раніше, але будуть.

Схожі записи

  • Ефективне просування Вашого сайту в інтернеті
  • Як скласти семантичне ядро сайту.
  • Що заважає сайту вийти в TOP
  • Вартість просування сайту
  • База Пастухова — мій набір сеошника. Перші результати.
  • Карають пошуковики за сапку — особистий досвід.
  • SMO – вигідна альтернатива розкрутки сайтів