Великі корпорації, які працюють по всій Росії, потребують настільки ж масштабних маркетингових інструментах. Невеликим фірмам немає необхідності в проведенні кампанії такого масштабу, адже всі їхні потенційні клієнти часто зосереджені в одному місті. Може здатися, що не існує такого виду маркетингу, який був би затребуваний і провідними корпораціями, і малим бізнесом.

Але це не так, адже просування сайту в пошукових системах вигідно всім, треба лише правильно вибрати охоплення кампанії і доручити корпоративний web-ресурс фахівцям.

Федеральне просування сайтів – це доступ до 44 000 000 російських інтернет-користувачів, які з допомогою пошукових систем (Яндекса, Гугла і т. д.) регулярно шукають в Мережі інформацію, що допомагає їм зробити потрібну покупку: від нової футболки до нової машини. Вивівши сайт в федеральний ТОП, можна забезпечити продукції фірми максимальну увагу – і значне зростання продажів. А заради цього, в першу чергу, і затіваються всі маркетингові кампанії.

Використання регіонального просування сайтів в пошукових системах дозволяє істотно скоротити маркетингові витрати компанії. Плата за це – зменшення охоплення інтернет-аудиторії. Але для фірм, чиї інтереси сконцентровані в окремому регіоні, це навіть плюс – менше звернень від клієнтів з інших міст, чиї замовлення компанія просто не в змозі виконати.

Ще один плюс регіонального просування сайтів — скорочення часу до отримання перших результатів. Конкуренція за місця в регіональному Топі помітно нижче (винятками є лише Москва і, меншою мірою, Санкт-Петербург), що дозволяє виводити сайти у верхні строчки видачі набагато швидше.

Якщо ж говорити про ефективність регіонального просування, то вона висока. Причина в тому, що сотні тисяч інтернет-користувачів – це вже норма для будь-якого великого міста. І подальше зростання числа відвідувачів Глобальної Мережі, на думку експертів, буде йти як раз за рахунок регіонів.

Чим раніше сайт виявиться у федеральному або регіональному Топі, тим більше прибутку принесе компанії-власнику. Тому відкладати використання такого ефективного інструменту інтернет-маркетингу – економічно невигідно. Адже конкуренти, можливо, отримують солідний дохід від корпоративних ресурсів вже зараз.

Стаття підготовлена Міжрегіональної Корпорацією BRAND.

Схожі записи

  • Ефективне просування Вашого сайту в інтернеті
  • Як скласти семантичне ядро сайту.
  • Що заважає сайту вийти в TOP
  • Вартість просування сайту
  • База Пастухова — мій набір сеошника. Перші результати.
  • Карають пошуковики за сапку — особистий досвід.
  • SMO – вигідна альтернатива розкрутки сайтів