Останнім часом все більше число вебмайстрів, починає потрапляти під прес Гугла. Бачиш чи не подобається пошуковикам, коли посилання купуються і продаються, мовляв це дає можливість для маніпуляцій з видачею. Ага, а заробляти то питається як? Для тих, хто працює з Сапою, і іншими біржами, продаж посилань це все!
Ну а хто, скажіть, не проставляла ссилочку з блогуна, адже це спочатку один з простих способів заробити вебмастеру, не дивно що тисячі блогерів їм користуються. Але немає лиха без добра. Гугл, борючись з продажем посилань починає бити в саме хворе місце блогера — нижче пояса, прямо в пузомерку :). Адже погодьтеся, пузомерочки надають нехилое вплив на заробіток з блогу. Адже бажаючих отримати посилання з блогу, де PR5 буде набагато більше ніж з того де pagerank дорівнює нулю.

Все добре в міру. Думаю, що саме цим принципом і треба керуватися при продажу посилань з блогу. Про сапу, кажуть що це вбивця СДЛ — ну, ну, тільки от багато СДЛ роками продають посилання в сапі і їм хоч би що. А все чому? А все тому, що якщо щось робиться з розумом, то і вовки ситі, і вівці задоволені. Не намагайтеся заробити всі гроші, проставляючи тонни посилань, на все і вся. Особисто я керуюся принципом, краще менше, але дорожче, чим більше і дешевше. Грамотне планування, ще нікому не заважало, навіть якщо це планування вагітності. Ммм, може це і не дуже звучить про вагітність — гарний зразок справа, але суть думаю зрозуміла — те, що грамотно спланований буде жити, а що робиться спонтанно, довго не протягне.

Я просто дивуюся, коли бачу на деяких блогах посилання на порноресурси, ресурси порушують авторські права (скачати безкоштовно книги, програми, фільми і т. д.) всяке шаманство і чаклунство — якщо хотете розлучитися зі своїм pagerank — тоді будь ласка, видно дзенькіт монетки для таких блогерів дорожче, ніж довгострокове планування та вагу свого ресурсу. Вбити PR можна і без сапи, тими ж постовими, принаймні деякі блогери вже з цим зіткнулися, коли нічого крім постових не продавали і бац… PR обнулений!

Але це не означає, що все потрібно боятися — проявіть творчість, не суньте купу постових з найбільш кінець статті, адже їжакові зрозуміло що там. Краще проявіть хоч трохи фантазії, обраміть постової нормальним текстом, щоб він був в темку, адже це тонке висловлювання на зразок хокку — просто, але коли воно до місця, то служить прикрасою до статті. Ну і не скупіться, розміщуючи по 5 постових — нічого доброго з цього не вийде. Особисто я намагаюся не розміщувати в статті більше 2 постових, дуже рідко їх може бути 3. Хоча замовляють їх досить багато, як правило статей на 5 вперед, але правила я із-за цього не міняю. Тут є і плюс, деякі рекламодавці бачачи наскільки якісно розміщені постові згодом стають постійними клієнтами.

Дивись може і гугл подивиться на ваш бложек і скаже: «Ну ж продає посилання, ГАД! Але як красиво він це робить, ладно не буду поки чіпати цього малого…»
Включай мізки — рубі бабло!
Не знаєш як зробити сайт самому? було б бажання, а навички прикладуться. А от якщо немає бажання, то навіть знання того, як можна заробити в мережі, не принесе користі.

Схожі записи

  • Ефективне просування Вашого сайту в інтернеті
  • Як скласти семантичне ядро сайту.
  • Що заважає сайту вийти в TOP
  • Вартість просування сайту
  • База Пастухова — мій набір сеошника. Перші результати.
  • Карають пошуковики за сапку — особистий досвід.
  • SMO – вигідна альтернатива розкрутки сайтів