Урок 17. Різні мікроформати пошукачів: як вони працюють?

0
3

В основі будь-якого сайту завжди лежить його змістовна частина, тобто контент. У структурі контенту сайтів найбільшу питому вагу, як правило, займають текстові матеріали, які є головним джерелом інформації для користувачів майданчики. Для того, щоб статті, розміщені на сайті, були інформативними не тільки для користувачів, але і для пошукових роботів, які перевіряють їх по багатьом аспектам, необхідно здійснювати особливу розмітку. Для розмітки текстового контенту сайту служать спеціальні інструменти, які носять назву мікроформатів. Розглянемо основні моменти, пов’язані з їх використанням на сайті.

Залучення користувачів з пошукових систем

Існують різні мікроформати пошуковиків, але загальною рисою всіх їх виступає призначення – всі вони служать для того, щоб не тільки зробити текстовий контент сайту більш зрозумілим для пошукових роботів, які, на відміну від користувачів, які не вміють читати, але і збільшити трафік з пошукових систем. В сутності, мікроформати пошукових систем – це інструменти, що дозволяють виділити окремі частини текстового контенту сайту, мають певний смисловий зміст. У той же час, різні мікроформати пошукачів використовуються для формування фрагменту, причому з ними він стає набагато більш привабливим для користувачів. Участь при формуванні фрагментів відіграє дуже важливу роль, оскільки саме вони приводять на сайт більшу частину користувачів з пошукових систем.

Привабливий сніппет – це місток між пошуковою видачею і просуваються сайтом, по якому безперервно рухаються зацікавлені користувачі. Солідний вхідний інтерфейс потік надає майданчику масу різноманітних можливостей. Наприклад, сайт з хорошими показниками відвідуваності, може служити відмінною віртуальної торгової майданчиком, на якій можна здійснювати продаж товарів і послуг. Щоб така діяльність приносила бажаний дохід в обсязі, виправдувати її проведення, необхідно правильно вибрати спеціалізацію, а також створити зручний сайт з зрозумілим інтерфейсом і гарною навігацією.

Однак торгівля – не єдиний вид комерційної діяльності, яку можна здійснювати на сайті, якому вдалося досягти високих показників відвідуваності, використовуючи різні мікроформати пошуковиків. Такі сайти можуть служити прибутковою рекламної майданчиком. У мережі існують мільйони сайтів, які хочуть заявити про себе на широку користувацьку аудиторію інтернету. І всі ці сайти готові набувати популярності у різних напрямках, в тому числі – за допомогою розміщення рекламних матеріалів в мережі. При виборі майданчика для розміщення контекстної реклами, зазвичай зупиняються на авторитетних тематичних сайтах з хорошими показниками відвідуваності. Незважаючи на те, що оренда рекламних площ на таких майданчиках коштує чимало, дана послуга користується величезним попитом, оскільки дозволяє звернутися до широкої інтернет-аудиторії і зробити сайт компанії більш відвідуваним, а саму компанію – більш відомою. Тому власники розкручених сайтів, на яких щодня бувають тисячі користувачів, мають унікальну можливість отримувати стабільно високі доходи, не докладаючи до цього жодних зусиль. Обсяг пасивного доходу буде тим більшим, чим вищим буде рівень монетизації. Однак переборщити з цим не можна, так як перемонетизированные сайти користуються недовірою з боку роботів пошукових систем, які можуть легко піддати такі майданчики санкцій у вигляді підпадання під фільтри або навіть у «пошукової бан».

Нарощування трафіку з альтернативних пошуків

Мікроформати пошукових систем сприяють залученню користувачів не тільки з популярних пошукових систем, але і з багатьох альтернативних напрямків. Люди, які шукають певну інформацію в мережі, можуть скористатися послугами як популярних пошукачів, так і іншими спеціальними додатками, які збирають інформацію в мережі за запитом користувача. З плином часу популярність таких спеціальних пошукових програм і сервісів зростає, а по мірі збільшення їх кількості – розширюється і сукупна їх аудиторія. Чим більше людей користуються альтернативними пошуками, тим вигідніше стає участь в них сайтів, які потребують стабільний приплив зацікавлених користувачів. Мікроформати є тим вікном у світ альтернативних пошукових інструментів, яке здатне істотно збільшити користувацьку аудиторію сайту. Саме завдяки микроформатам сайти мають можливість приймати участь в видачі спеціалізованих пошукових додатків і онлайн сервісів, які є все більш популярними альтернативами великих пошуковиків. Чим більше текстів на сайті будуть розмічені за допомогою мікроформатів, тим більше шансів, що майданчик буде помічена альтернативними пошуками і потрапить в їх видачу. А це обіцяє сайту залучення додаткового числа відвідувачів, які, до речі, так само як і відвідувачі з пошукових систем, є цільовими, тобто свідомо готові до покупки товарів і послуг, пропонованих на сайті. Саме цільовий трафік є головною метою просування сайту, оскільки він виступає основним джерелом доходу майданчики.

Схожі записи

  • Урок 15. Російська подкастинг і його роль в просуванні сайту
  • Урок 14. SEO: Поведінкові фактори — база для просування.
  • Урок 12. Що таке подкасти і для чого вони потрібні
  • Урок 11. Регіональна видача google: що це таке?
  • Урок 10. Просування сайту в регіонах
  • Урок 9. Супутникові карти місцевості в контексті просування сайту
  • Урок 8. Просування статтями: що потрібно знати оптимізатора?

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here