Спочатку реклама виступала лише засобом просування окремих компаній, товарів та послуг, стимулюючи людей купувати продукцію конкретного виробника або звертатися за допомогою до певних фахівців. Однак у міру розвитку системи громадських відносин, становлення ринкової економіки і появи інноваційних технологій реклама придбала масу додаткових функцій. По суті, в двадцять першому столітті рекламу можна заслужено назвати одночасно регулятором як комерційних, так і соціальних взаємозв’язків між людьми, а в деяких випадках і способом впливу держави на спосіб життя населення.
Можна виділити ряд ключових напрямів впливу реклами на сучасне суспільство:
- стимулювання інтересу до певних політичних партій і конкретним державним діячам;
- формування сприйняття світу, в тому числі пріоритетних цінностей;
- інформування про доступні можливості для максимально об’єктивного вибору товарів та послуг;
- отримання стабільного доходу від реалізації продукції;
- підсвідоме вплив на потреби і бажання людини;
- розширення світогляду за рахунок отримання даних про самих різних сферах діяльності;
- розвиток власного смаку та формування індивідуальних естетичних уподобань.
Обмеження рекламної діяльності
Беручи до уваги серйозність і багатоаспектність впливу реклами на людей, цілком логічним є прагнення внести ряд обмежень щодо її втілення, — в іншому випадку, є ймовірність надання недостовірної інформації та введення потенційних споживачів в оману. Природно, внесення ряду вимог щодо реалізації рекламних ідей не повинно стати причиною економічного збитку для рекламодавців, тому основною метою органів влади є пошук компромісного рішення і створення законодавчої бази, заснованої на взаємовигідних умовах.
У більшості країн світу недобросовісні розповсюджувачі рекламної інформації піддаються певним штрафним санкціям або ж несуть адміністративну відповідальність, причому розмір покарання визначається в судовому порядку. Загальноприйнятим є сувора заборона на надання завідомо неправдивих даних, а також інформації неетичного змісту, зокрема, реклами з расовим підтекстом або дискримінуючої певну категорію населення.
За матеріалами сайту — www.proreklam.ru
Схожі записи
- Яку рекламу вибрати?
- Конверсія трафіку. Як порахувати і підвищити конверсію.
- Реклама Інтернет-магазину
- Маркетинг Бен-Ладену
- Просування сайту через банерну рекламу
- Повноцінна рекламна акція в мережі
- Реклама в мережі: що це?