Спочатку реклама виступала лише засобом просування окремих компаній, товарів та послуг, стимулюючи людей купувати продукцію конкретного виробника або звертатися за допомогою до певних фахівців. Однак у міру розвитку системи громадських відносин, становлення ринкової економіки і появи інноваційних технологій реклама придбала масу додаткових функцій. По суті, в двадцять першому столітті рекламу можна заслужено назвати одночасно регулятором як комерційних, так і соціальних взаємозв’язків між людьми, а в деяких випадках і способом впливу держави на спосіб життя населення.

Можна виділити ряд ключових напрямів впливу реклами на сучасне суспільство:

  • стимулювання інтересу до певних політичних партій і конкретним державним діячам;
  • формування сприйняття світу, в тому числі пріоритетних цінностей;
  • інформування про доступні можливості для максимально об’єктивного вибору товарів та послуг;
  • отримання стабільного доходу від реалізації продукції;
  • підсвідоме вплив на потреби і бажання людини;
  • розширення світогляду за рахунок отримання даних про самих різних сферах діяльності;
  • розвиток власного смаку та формування індивідуальних естетичних уподобань.

Обмеження рекламної діяльності

Беручи до уваги серйозність і багатоаспектність впливу реклами на людей, цілком логічним є прагнення внести ряд обмежень щодо її втілення, — в іншому випадку, є ймовірність надання недостовірної інформації та введення потенційних споживачів в оману. Природно, внесення ряду вимог щодо реалізації рекламних ідей не повинно стати причиною економічного збитку для рекламодавців, тому основною метою органів влади є пошук компромісного рішення і створення законодавчої бази, заснованої на взаємовигідних умовах.

У більшості країн світу недобросовісні розповсюджувачі рекламної інформації піддаються певним штрафним санкціям або ж несуть адміністративну відповідальність, причому розмір покарання визначається в судовому порядку. Загальноприйнятим є сувора заборона на надання завідомо неправдивих даних, а також інформації неетичного змісту, зокрема, реклами з расовим підтекстом або дискримінуючої певну категорію населення.

За матеріалами сайту — www.proreklam.ru

Схожі записи

  • Яку рекламу вибрати?
  • Конверсія трафіку. Як порахувати і підвищити конверсію.
  • Реклама Інтернет-магазину
  • Маркетинг Бен-Ладену
  • Просування сайту через банерну рекламу
  • Повноцінна рекламна акція в мережі
  • Реклама в мережі: що це?