Якщо ви думаєте, що мета створення сайту не має практично ніякого значення те, що чекає цей сайт в майбутньому, то глибоко помиляєтеся. Можливо ви чули такий вислів: «мета виправдовує засоби«, так от, воно застосовується і до створення і просування сайтів. Ну і звичайно ж не варто створювати сайт, не маючи ні найменшого уявлення для чого він вам потрібен і що ви збираєтеся з ним робити надалі. На жаль, часто доводиться бачити, як вмирають цілком хороші блоги, і відбувається це тільки тому, що їх власники не отримали те, чого очікували від свого дітища. Думав, що через рік буде відвідуваність в 2-3 тисячі на добу, а вийшло вдесятеро менше. Вірилося, що через деякий час сайт буде приносити як мінімум 500$ в місяць, а вийшло, що з-за невірної стратегії заробив бан в пошукових системах, потрапивши під АГС або Google Penguin. Що поробиш, за допущені помилки доводиться розплачуватися. Але, з іншого боку, не дивіться на це як на 100%-й негатив, Ви придбаєте досвід, який дозволить Вам створювати більш успішні мережеві проекти в майбутньому.

Є ще одне дуже гарний вислів: «Краще стріляти в ціль і промахнутися, ніж стріляти в небо і потрапити!«.

Якою була Ваша мета створення сайту?

Спробуйте на мить зануритися в минуле і пригадати, чому ви створили свій перший сайт (блог), що вплинуло на ваше рішення? У мене це був блог на blogspot.com про торгівлю на форексі, тому що ця мені дуже цікава і по сей день і хоча той блозі я тепер рідко оновлюю, але він і досі живий. Тоді я навіть не замислювався про те, що на сайтах можна заробляти, тобто метою створення блогу послужило саме бажання ділитися чимось з цієї тематики з іншими.

  • Сайт для душі. Мені здається, що якщо метою створення служить саме сайт для душі, то він буде жити довго. Буває, що збираєшся написати щось для такого блогу і в процесі написання розумієш, що пишеш для себе, а потім сам же черпаєш натхнення у своєму творінні.

А як буває прикольно перечитати статтю написану роки 3-4 тому. Зараз ось писав і згадав, що вже писав щось подібне в 2009 році, тоді ця стаття називалася три причини для створення блогу. Перечитав. Ех, ну хоч просто скопіюй все що написано і встав сюди статтю про цілі створення веб-сайтів.

  • Сайт для заробітку. Коли я зрозумів, що для того, щоб писати тільки для душі, про те, що тобі цікаво, непогано б мати під рукою ще кілька сайтів, на яких можна було б і заробляти ? Ну давайте не будемо будувати з себе ангелів, що Ви навіть і не думаєте про дзенькіт монет в wm-кіпера. Мрії реалізовувати набагато простіше, коли є трохи грошенят. Зрештою, це кращий хостинг, краща реклама, кращі копірайтери, та й багато чого кращого що ти можеш дозволити для своїх сайтів. Зрозуміло, що якщо метою створення сайту служить заробіток, то вже потрібно все прораховувати наперед, від вибору тематики та семантичного ядра, до доменного імені і способів просування.

Невірно поставлені цілі, призведуть до швидкого краху. От скажімо, якщо створення сайту в Краснодарі у вигляді міського порталу безумовно буде прибутковим, особливо якщо ви будете першим, то створення аналогічного проекту скажімо для містечка в 10 тисяч жителів, явно не стане золотим клондайком. Але з іншого боку, якщо метою такого міської сайту є скажімо просування і реклама місцевих послуг, продаж яких товарів, то чому б і ні. Ой, скажете ви. То ти пишеш що для Краснодара вигідно, а для маленького містечка не вигідно, то починаєш стверджувати абсолютно протилежне. Як бачите, мета створення дуже тісно пов’язана з тим варто взагалі займатися проектом чи ні.
А якщо ми почнемо вести мову про корпоративних сайтах, або сайтах візитка, то тут цілі можуть бути зовсім іншими.

Чітко поставлені цілі легше досягти

Мені не хочеться мусолити цю тему, наводячи різні напрямки сайтів, в якості прикладів, хочу лише, щоб ви зрозуміли кілька речей, які допоможуть вам досягти великих результатів.

Спочатку мета — потім кошти!. Частенько чую на адресу upgoing.ru слова: «Ого, який у тебе такий великий ТІЦ, мені б так!». Багато починають дивуватися, коли отримують відповідь, що, мовляв, для мене ТІЦ не головне, це як додатковий бонус, але не мета. Ну як же так, адже ТІЦ це дуже і дуже важливо! Якщо для тебе головна мета це продаж посилань, то так походу тіц і PageRank, будуть маячити у тебе перед очима. Але якщо твоя мета-це відвідуваність, то так чи важливі для тебе ці показники? Якщо хочете, то я б проміняв 230 ТІЦ на upgoing.ru на відвідуваність скажімо в 2300 на добу. Тому що, при бажанні, з такою відвідуваністю підняти тиц буде не проблема.

Ви ставите конкретні цілі або рухаєтеся навмання? Пам’ятайте, що краще мати мету перед очима і промахнутися, ніж стріляти в нікуди і потрапити. Тому що, зараз ви промахнулися, а завтра неодмінно потрапите і мета буде досягнута. А от якщо кожен день потрапляти в нікуди, туди ж Ви, зрештою, і прийдете.

Схожі записи

  • Створення сайту як спосіб заробити