Згідно з даними аналітичної компанії Netcraft», на початку 2011 року число функціонуючих сайтів перевищила позначку в 270 мільйонів. А, згідно інфографіці зарубіжної студії веб-дизайну Go-Globe, кожні 60 секунд в Мережі реєструється 70 нових доменів, Google обробляє 694,445 запитів, створюється понад 98 тисяч коротких повідомлень в Twitter, оновлюється 695 статусів на Facebook, створюється понад 60 блогів і більш 1500 свіжих записів у них. Як в умовах жорстокої інформаційної конкуренції «докричатися» до свого цільового користувача? Допомогти відповісти на це питання можуть тільки вони — майстри інтернет-маркетингу. Ось чому вибір грамотної SEO-компанії стає найважливішим фактором успіху будь-якого бізнесу, що прийшла в Мережу.

Але як знайти не просто оптимізатора, а кращого оптимізатора? Якщо ви хочете з’їсти що-небудь смачненьке, то вирушаєте у найближчий магазин. Якщо ж ви хочете побалувати себе самими свіжими і неймовірно смачними солодощами, то, ви неодмінно потрапите в кращу кондитерську у вашому місті. Цей принцип діє безвідмовно. І SEO-ринок не став винятком. Звернутися до кращого SEO-фахівця — половина успіху. Проте клієнту дуже важко правильно зорієнтуватися серед безлічі гравців на ринку SEO, число яких за даними компанії ВебПроекты, вже в 2009 році перевищила позначку в 3300 (300 компаній і 3000 приватних осіб). Чому оптимізаторів стало так багато і як знайти кращих серед рівних?

Чому оптимізаторів стало так багато?

Світові глобальні мережі, які стали першим прототипом мережі Інтернет, існують з 60-х років минулого століття. Користувачами такої «мережі» були співробітники міністерства оборони США, що створили і використовували її для децентралізованого обміну секретною інформацією з військовими об’єктами. Більше 30 років звичайні користувачі чекали дивовижною можливості стати повноправними учасниками глобального інтернет-простору.

Для радянських громадян Інтернет став доступний 19 вересня 1990 році, коли був офіційно зареєстрований національний домен SU. Саме ця дата вважається початком історії Рунета, яка відрізнялася своєю стрімкістю. Вже в 1998 році світ дізнався перший інтернет-магазин (Озон), тисячі користувачів поставили на свій сайт лічильники рейтинг-класифікатора Rambler’s sTOP100 і звикли до першої російської пошукової системи Rambler, в Москві пройшла перша конференція з питань мережевого маркетингу (Інтернет-Маркетинг-98), був спійманий перший російський хакер і було відкрито перше російське агентство інтернет-реклами («Tim Promotion»). Вже тоді стало ясно, що Інтернет стане невід’ємною складовою нашого життя.

З кожним роком все більше людей відкривали для себе Всесвітню павутину. З кожним роком все більше компаній та громадських організацій відкривали для себе Інтернет як бізнес-майданчик і трибуну для публічної діяльності. У 2000 році з’явилися ті, хто навчився розуміти Рунет — це були перші оптимізатори. Тоді число російських сайтів не перевищувала 20 тисяч, тому просування сайтів не відрізнялося своєю витонченістю і постійним прагненням до інновацій.

У липні 2007 року найбільша пошукова система Яндекс початку заздалегідь попереджати користувачів про запуск нового алгоритму ранжирування, щоб оптимізатори могли внести зміни в стратегію просування сайтів. З тих самих пір SEO з «танців з бубнами» стала перетворюватися в серйозне ремесло, яке вимагало постійного вдосконалення. Вхід йшла банерна і контекстна реклама, просування посиланнями та статтями, технології SMO і SMM і багато інші інструменти інтернет-маркетингу.

У період з 2008 по 2010 рік кількість сайтів в російськомовному сегменті збільшилася практично в два рази, лише на мить, зупинившись на позначці в 1 812 908. Такого величезного стрибка вперед Рунет зобов’язаний світовій економічній кризі, яка змусила бізнес-співтовариство в пошуках нових клієнтів вийти в Мережу. І якщо до свого першого мільйона сайтів Рунет тривав 10 років, то для досягнення наступного мільйона йому знадобилося всього кілька років.

В умовах високої конкуренції і жорстких алгоритмів ранжирування клієнти вже не могли самостійно домогтися хоч якихось результатів. Оптимізатори стали сполучною ланкою між компаніями та їх потенційними клієнтами. І сьогодні без надійного SEO-провідника жодна компанія не здатна посісти чільне місце на віртуальному бізнес-майданчику.

Рейтинг розставив усіх по місцях

Дані рейтингів SEO компаній — ось дієва допомога у виборі компанії для оптимізації власного сайту. Перша ознака того, що компанія коштує вашої уваги — це той факт, що вона погоджується брати участь у рейтингу, де оцінку роботи компанії дають їх власні клієнти. За даними SEOnews, в 2008 році в такому рейтингу побажали взяти участь тільки 17 «сміливців», в 2010 році їх число зросло до 19, а в 2011 до 29. Це ті компанії, які добре розуміють важливість відкритого взаємодії на ринку SEO і виявляють зацікавленість в отриманні зворотного зв’язку від своїх клієнтів.

І, звичайно, для клієнтів цікавіше лише ті компанії, які не тільки готові надавати інформацію про себе для проведення рейтингів, але й займають верхні рядки в цих рейтингах. Так, за підсумками рейтингу «SEO очима клієнтів 2011» у категорії «ефективність просування сайтів клієнтів» до трійки лідерів увійшли такі компанії, як Ingate, РБС і Optimization.im. Серед трьох компаній вигідно виділяється Корпорація РБС відгуки від безлічі клієнтів якій зібрані на сайті компанії на окремій сторінці і вражають своєю одностайністю і хвалебним тоном.

Паралельно SEOnews проводить рейтинг популярності SEO-компаній в професійному співтоваристві, який дозволяє клієнтам дізнатися «героїв SEO-ринку в обличчя». У 2010 році в рейтингу брали участь понад 90 компаній — пальма першості дісталася РБС, а друге і третє місце дісталися компаніям Ашманов і Партнери і Ingate відповідно. У «Рейтингу Рунета» серед 100 SEO компаній Росії в трійку лідерів вдалося вирватися Demis Group, Корпорації РБС і проекту Kokoc.com.

Ще один корисний рейтинг SEO-компаній — це «SeoRate». Його переможці визначаються за принципом наявності «чобіт у шевця». Визначальний фактор — рівень видимості SEO-компанії по профільних запитах. У даному випадку мова йшла про таких складових словах запитів, як «seo», «просування», «розкручування», «сайт», «реклама», «пошукове», «оптимізація». З великим відривом перше місце тут дісталося РБС — сайт bdbd.ru. Це означає, що РБС на власному прикладі продемонструвала ефективність своєї роботи та високий рівень професійної майстерності.

Сьогодні існує цілий ряд рейтингів, кожен з яких формується за певним принципом (тіц і PR, рівень сукупної вартості просування клієнтів, bdbd відгуки клієнтів та рейтинг видимості по профільних запитах). За словами фахівця зі зв’язків з громадськістю SEOnews Марал Гаиповой, завдяки різноманітним рейтингах, клієнт може самостійно вибрати ті фактори, які грають для нього вирішальну роль у процесі вибору SEO-компанії: кількість пропонованих проектів, рівень задоволеності клієнтів, власні позиції сайту компанії в Топі або її популярність на ринку інтернет-маркетингу.

РБС — більше, ніж просто лідер

Якщо уважно придивитися до всіх рейтингах, то можна помітити одну яскраву особливість. У кожному з них ви неодмінно знайдете визнаних гравців ринку SEO, які стабільно займають лідируючі позиції незалежно від критеріїв оцінки їх діяльності. Сьогодні такою компанією є Корпорація РБС, яка у багатьох рейтингах посідає перше місце. Це вірна ознака того, що bdbd по праву вважається лідером на своєму ринку, забезпечуючи своїм клієнтам кращі результати і надаючи кращі умови. Але достатньо бути кращим, щоб стати першим? РБС сильно підвищила планку, вирішивши не просто надавати своїм клієнтам якісні послуги, а стати справжнім новатором у своїй області. Такий сміливий підхід приніс прекрасні плоди не тільки компанії і її клієнтам, але і SEO-ринку в цілому, змусивши інші компанії рухатися вперед.

При детальному розгляді стає ясно, що у формулі успіху Корпорації РБС немає нічого дивного і загадкового. Високі показники ефективності просування сайтів клієнтів, бездоганний сервіс, вміння відчувати тенденції ринку і своєчасно приймати правильні рішення, застосування комплексного підходу, прозорість діяльності, постійні інновації та прагнення до досконалості — ось як виглядає формула успіху від лідера. До речі, саме Корпорація РБС стала першою надавати своїм клієнтам комплексні послуги і зіграла роль першопрохідника Рунета за напрямом трафікового просування сайтів. Все це тільки звучить просто, а на ділі — це результат копіткої роботи і справжнє золото для клієнтів, яким потрібні результати.

Не дивно, що у РБС сьогодні вже більше 1500 задоволених клієнтів, серед яких такі великі компанії, як «Газпром», «Ощадбанк Капітал», «Гута-Банк», «Банк Кредит-Москва», Sony, Softmart і «Лукойл Епп Сервіс». Це, дійсно, задоволені клієнти, у чому легко можна переконатися, завітавши на сайті компанії вкладку «Клієнти», де дбайливо зібрані привітні bdbd відгуки від вдячних замовників.

Виявляється, що навіть серед кількох тисяч гравців на ринку SEO, досить просто знайти неперевершеного майстра своєї справи. Перевірте позиції обраних SEO-компаній в рейтингах Рунета, відвідайте сайти і сторінки в соціальних мережах, вивчіть їх комерційні пропозиції, подивіться на позиції їх сайтів у видачі пошукових систем по профільних запитах, почитайте відгуки клієнтів, ознайомтеся з їх звітами про діяльність і виберіть ту компанію, яка показала себе з кращого боку. Якщо ви зробите всю цю роботу, то неодмінно опинитесь на сайті bdbd.ru і станете саме її клієнтом. Грати в команді найсильніших завжди приємно і вигідно. Корпорація РБС — неперевершений майстер у своїй справі. Хочете виграти — грайте разом з Корпорацією РБС.

А ось і відгук знайшовся на ютубі:

Схожі записи

  • MMGP — кращий форум про заробіток на просторах рунета. Ну або один з кращих 🙂
  • Liked.ru — біржа завдань для всіх і кожного.
  • Огляд форуму про заробіток в інтернеті businesslike.ru
  • Компанія, яка краще.
  • Огляд форуму «Rebіll.me»
  • Послухайте радіо вебмайстрів і загляньте на блог до Пастухову.
  • Детальний путівник по Тернополя онлайн