Останнім часом, мене стали напружувати питаннями про те, як збільшити відвідуваність сайту, як його розкрутити і т. д. Тому вирішив видати кілька статей з цієї тематики, адже заробіток в мережі інтернет багато в чому залежить саме від цього.

Ви ніколи не замислювалися, від чого завищить відвідуваність вашого сайту? Від частоти поповнення контенту? Можливо. Від його якості? Теж цілком може бути. Від реклами, яку ви даєте і від посилань, які розміщуєте? Це теж може бути варіантом на поставлене нами питання. Але самі ми відповімо на нього так: в першу чергу відвідуваність сайту залежить від пори року, дня тижня і навіть часу доби. Не вірите, тоді розглянемо це на прикладі 10 різних за тематикою сайтів, вибравши найпоширеніші теми.

1. Новини.

Ці сайти відрізняються тим, що у них постійно висока відвідуваність. Але тільки пік її припадає на середину осені та весни, а під новий рік і влітку вона падає мало не в 3, а то й у чотири рази. Крім того максимальне число відвідувань на такі сайти відбувається з 7 до 10 годин ранку. Саме в цей час новинні сайти набирають майже 95 відсотків своїх відвідин. Так само дуже сильно їх відвідуваність падає в суботні та недільні дні.

2. Мода і краса.

Ці сайти так само частіше відвідується в першій половині дня. Це пояснюється тим, що головними їх відвідувачами є, як правила, домогосподарки. Саме після того, як вони відправляють чоловіків на роботу і перед тим, як самі йдуть по магазинах, вони заходять в Мережу. Що до пори року, то максимальна відвідуваність спостерігається навесні напередодні пляжного сезону, коли жінки хочуть бути красивими, а тому збирається худнути.
У вихідні до них приєднується величезна група працюючих жінок, а тому пік відвідуваності сайтів про моду і красу припадає саме на суботу і неділю.

3. Туризм і подорожі.

Тут сезонність відвідувань спостерігається найчіткіше. Пік відвідуваності таких сайтів два: кінець весни – початок літа – час перед тотальним сезоном відпусток, а так само дні перед новим роком, коли багато думають про те, куди б їм поїхати. В інший час відвідувачів до образливого мало.
Власникам таких сайтів хочеться дати ось яку пораду: якщо ви хочете, щоб відвідуваність вашого сайту була завжди високою, то обов’язково введіть в нього такі рубрики, як розклад літаків і поїздів, правила оформлення віз для різних країн, фотоальбоми з видами світових пам’яток, а якщо вдасться, то і замовлення та бронювання готелів, путівок та квитків.

4. Жарти та гумор.

Активність подібних сайтів спостерігається, як правило, вечорами, починаючи з другої половини дня, коли основні їхні відвідувачі – студенти і школярі – приходять з занять. Що стосується днів тижня, то піковими сміливо можна назвати четвер і п’ятницю, в той час як в неділю і понеділок активність відвідувачів падає майже до нуля. Сезонних спадів і підйомів такі сайти не схильні, хоча, звичайно, влітку у них трохи менше відвідувань, ніж взимку.

5. Здоров’я.

А тут все просто – як тільки люди починають хворіти, вони йдуть на сайти про здоров’я. Восени їх ведуть туди простуди, взимку – грип і запалення легенів, навесні – ревматизм і авітаміноз, влітку – пригрев і сонячні опіки. А якщо врахувати те, що існують інші хвороби, які переслідують людей всі 24 години на добу і всі 365 днів у році, то можна сказати, що відвідуваність сайтів і порталів про здоров’я завжди однаково висока.

6. Еротика.

Тут простежуються два піки: по року – весна, за часом доби – вечір. Саме в цей час на еротичні сайти і приходить їхня цільова аудиторія. Звичайно, протягом решти часу подібні сайти не скаржаться на відсутність інтересу з боку користувачів, однак варто сказати, що по пошуковим запитам Мережі «еротика» і «порно» займають лише 24 місце (а не перше, як вам здавалося), а раз так, то значить, не вони збирають найбільше відвідувань.

7. Скачати музику і фільми.

Час доби – друга половина дня, день тижня – з понеділка по неділю, пора року – осінь-весна, так як саме з осені до весни в прокаті, а значить після цього і на сторінки сайтів, з’являються все найкасовіші новинки кіно.

8. Сайти про комп’ютерних іграх.

Ці сайти втрачають свою відвідуваність тільки на невеликий термін – квітень і травень. Так само спостерігається незначна втрата інтересу до них у кінці серпня і в перших двох декадах вересня, але зате в решту часу вони майже завжди знаходяться на вершинах всіх рейтингів відвідуваності. Ну а де шукають комп’ютерні ігри, цікавляться і тим, де можна купити принтер , треба ж десь роздрукувати свої успіхи ?

9. Як заробити в Мережі або як стати багатим.

Може з-за великої кількості подібних сайтів, а може бути через те, що добра половина їх належить шахраям, відвідуваність подібних сайтів досить не висока. Якщо ж говорити про спади і подсхемах, то тільки сайти цієї тематики відрізняються від інших тим, що у них завжди стабільна кількість відвідувань. Яке саме, залежить виключно від змісту сайту. Проте одне відомо достеменно відвідувачі на ці сайти приходять протягом всього дня і протягом усього тижня практично з рівними інтервалами. Останнім часом значно збільшується відвідуваність сайтів, де пропонується розкрутка сайтів, ну або пишеться, про те, як це можна зробити. Мені в аську майже кожен день стукають з питаннями.

10. Домашні улюбленці.

Відвідуваність сайтів цієї тематики так само переможена сезонним і тимчасовим коливанням. Пік – вихідні дні, весна, літо і початок осені. Оптимальний час – друга половина дня. Якщо ж говорити про рейтинги, то на першому місці знаходяться сайти присвячені кішкам, на другому – собакам, а на третьому ті, що розповідають про інших тварин. Але з усіх десяти розглянутих нами тим, тема вихованців приносить менше всього відвідувань.

Ну якщо вже зовсім горить і хочеться збільшити відвідуваність свого сайту, то спробуйте розкрутку в твіттері, хоча просування сайту має бути комплексним і мати довгострокову стратегію

Схожі записи

  • Ефективне просування Вашого сайту в інтернеті
  • Як скласти семантичне ядро сайту.
  • Що заважає сайту вийти в TOP
  • Вартість просування сайту
  • База Пастухова — мій набір сеошника. Перші результати.
  • Карають пошуковики за сапку — особистий досвід.
  • SMO – вигідна альтернатива розкрутки сайтів